- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toobee
veterán
válasz
MPowerPH #238430 üzenetére
Vannak bizonyos részek, ahol gyorsabb, de általában azért lefelé nem tartod a tempót. Itt most kivenném a képletből a különböző tudású pilótákat, ugyanaz a pilóta XC-vel és gravellel. Viszont azt itt meg kell jegyeznem, hogy a teljesen merev (villa is), 26-os Cannondale bringámmal hoztam top10-et az Edvi Illés lefelén. Gravelbe ugyanúgy bele lehet tenni a széles kerekeket, 650b 2,1" amit elnyel a Checkpoint például, szerintem egy 2,1-es szettel azzal is tudnám minimum azt az időt hozni, a fékutakon tuti lehetne nyerni valamennyit.
Most, hogy publikus lett a bringa, mutatom, hogy mik voltak még a kalapban:
ORBEA TERRA M31e - itthon azt se tudták megmondani, hogy mikor lehet majd rendelni és mennyibe fog kerülni. Tömegadatot nem találtam, de nem egy könnyű váz. Mellette szólt, hogy szintén van integrált tartó, ennek a színösszeállítása tetszett a legjobban (narancs-kék), meg amúgy is nagyon bejönnek az Orbea-k.Rose BACKROAD Force eTap AXS XPLR 1X12
8300 gramm, a legkönnyebb a kínálatban. +-5% tolerancia miatt viszont gyorsan 8700 gramm. Visszafelé nem hiszem, hogy nagyon jellemző lenne a tévedés...Rose BACKROAD AXS MULLET BUILD
8900 gramm, veretős szett, -+5% miatt lehet belőle majd 9400 is.és persze a Trek Checkpoint SL6 eTAP
Ez 9050 gramm körül van, tehát ez sem egy könnyű bringa, de ez szerintem az alsópolcos Bontrager cuccok miatt van. Az SLR vázak egyébként könnyebbek, azok a versenyzősebb kivitel, nincsen rajtuk annyi szem, 700-as karbon, stb.Rose lett volna készleten, valami 2-3 hetet írtak rá. Azért vetettem el, mert biztosan rosszabb az eladhatósága, mint a nevesebb márkáknak. Egyébként az AXS Mullet verziót meg tudtam nézni élőben is, gyönyörű bringa és rohadt jó build szerintem, igazi lejtőzős gravel. Szerintem ezt élveztem volna a legjobban, az én stílusomhoz ez áll a legközelebb, de gondoltam a jövőre is.
Amikor kalapban voltak, emlékeim szerint 3700 EUR körül voltak, most gyakorlatilag annyiba kerülnek, mint a TREK. Ők is nagy francok egyébként, 2023-ra mindössze annyi változott, hogy BlendR szett kikerült a csomagból, vehettem meg még 30 euróért, illetve ha a gyári helyre illeszkedő multitoolt szeretnéd, a Bontrager BITS-et, az további 35 EUR (ezt itthonról érdemes megvenni, mert nálunk csak 9,99k bruttó).https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
parandroid #238481 üzenetére
A TREK érkezésével én is szétszedem kétfelé a munkábajárós és a mászkálós bicajt. Bejárni most visszahoztam Bp-re a Scott Yecora-t, ilyen lila vázas, de a villa is lila.
Cantilever fékes bringára egyébként milyen első csomagtartót lehet felrakni? Ebben tud valaki segíteni? Rászoktam, hogy mindenhova bringával járok, ahova csak lehet, legutóbb egy akkus fúrót hoztam el, az pont befért az 50 literes táskámba, de sajnos az ütvefúró már nem. Oda pont szuper lett volna egy első csomagtartó gumipókkal/spanival. Meg ezt a Scottot ott merem hagyni bárhol, a nyereg meg a pedál többe került, mint az egész bicaj.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Ringman #238482 üzenetére
Kormány ott pihen a dobozban (integrált karbon Alis), de a BlendR rendszer miatt nem vetettem el a külön karbon kormányt sem, mert ahhoz csak a stucnit kell megtartani. Most próbálgatom majd ezt a szettet, egyelőre egy ION200-am van csak, de tervezek beszerezni egy BONTRAGER ION PRO RT-t, esetleg Trek Commuter Pro RT-t, de az ION az Alltricksen egyébként egész jó áron van, ithon 1,5x ennyi a legolcsóbb helyen is. Azért választottam az ION200+Falre RT szettet, mert kapcsolja a Garmin, ahogy elindulok, nem kell foglalkozni vele. Hátra pedig várom a Varia akciót és akkor a boltbajárosra át tudom tenni az ION+Falre szettet.
Kerékszettből is megvan, hogy mit vennék rá, de ahhoz még egy kicsit gyűjteni kell az erőt (Elite új gravel szettje).
Nyeregből megy majd rá a 130 grammos, az bevált nagyon. Nyeregcsövet sajnos a design miatt nem fogom tudni átrakni, elég hülyén nézne ki rajta az arany kígyóbőr, pedig az egy igazán könnyű (150 g körül van) és kényelmes nyeregcső (FRM ST-M20 CarboFlex Ti. 27,2 x 400mm)
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
-
Toobee
veterán
válasz
MPowerPH #238665 üzenetére
Az jó hír, mert szombaton kihordtam lábon egy szívmegállást. Pali rossz számot adott meg, a kollégám meg egy másik címen rakta le a bicajt és "valami" nőnek adtak oda, mert nem érte el. Vasárnap tudtam vele beszélni, akkor kezdett el nyomozni, hogy hol lehet, mert odáig azt se tudta, hogy már lekerült hozzá. Mint kiderült, egy másik városban, az anyósa vette át (én pécsi címet küldtem a kollégámnak).
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
Utolsó darab 52-es FUJI JARI CARBON CX SRAM RIVAL AXS 12V 700 MM PURPLE / RED 2022 GRAVEL BIKE jó áron.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
varsam #236406 üzenetére
Van már pár kör benne és egyértelmű a különbség. Úgy tudnám leírni, hogy mindenben olyan, mint a G2 R, csak sokkal kifinomultabb. Nem mászkál semmit a fogáspont, iszonyat határozott, nem nyúlik a kar, nem érezni, hogy ez bármikor kevés lehet. Azonban lejtőzni még nem voltam vele, talán csütörtökön egy nyakaskő belefér munka előtt.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
fulton #239570 üzenetére
Még fel kell töltsem a helyet, addig kívül vannak a cuccok (fidlock táska). A Fidlock alapja alá kellett tenni egy anyát, hogy kiemelje annyira, hogy nyitható legyen a zár. Nem túl kedves lépés a TREK-től, hogy se a BlendR rendszer nem jár alapból a bringához (tavaly még adták hozzá), se a dedikált helyre beillő multiszerszám, ezeket mindet veheted meg külön. Minipumpából én már megtaláltam a legkönnyebb, legkisebb verziót (Barbieri NANA), úgyse kell sose használni, csak a helyet fogja, belsőből pedig egy közepes méretű, tömegű verziót hordok magammal (NXT 68 grammos, de ebből lehetne még könnyebb és kisebb verziót is beszerezni Ride Now Ultralight Gravel Innertube 45g
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
vallas #239575 üzenetére
Ezek sajnos nem olcsó dolgok, a pumpáról van fent pár review a youtube-on. Egyébként Parti Andris is ilyet vitt most magával az 1 hónapos Tenerife kiruccanásra.
A belső tényleg rohadt drága, de a kínai se sokkal kevesebb, a Tubolito sem, meg igazából ezek a 45-65 grammos dolgok ilyesmi áron mennek (20-30 EUR). Ez is azért van az embernél, hátha kell ezért minél kevesebb dolgot szeretnék cipelni. Nem utolsó sorban így elfér nekem ebben a Fidlock táskában:
- multiszerszám
- belső
- tubeless javító szett
- pumpa, egy kis
- némi papírtörlő
- calcimusc (tudom, placebo)
- mini zár
- Birzman tépőzár
Ezt így csak akkor tudod összecsomagolni, ha gondosan válogatod meg a komponenseket és minden ultralight/mini vonal. Fogom egyben, leszedem és átrakom a másik bicajomra vagy ha olyan helyre megyek, akkor egy kulacsot rakok fel helyette, szóval ez így szerintem egy nagyon jól használható szett.https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Dark Archon #239854 üzenetére
2023-ban az a madzagtenger szerintem vállalhatatlan.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
Most már van pár kör a Trek Checkpointban, merek írni róla kicsit. A Rival AXS elképesztően jó, a fékváltókar esetén szerintem nagyobb szerepe van, mint montinál. Már az óriási előny, hogy nem kell tudnia mozogni oldalra a fékkarnak, mint a madzagos váltásnál, emiatt nincs semmi kotyogás, határozottabb az érzet is. A fékkar formája is kiváló, a 105 R7000 után pedig egyenesen megváltás (markoltam már Ultegrát is, meg madzagos Rivalt is, de fasorban sincsenek). Nagyon elégedett vagyok a váltással és a fékkel is. Egyébként pont időben jött meg a Checkpoint (majd fél évvel hamarabb az ígérthez képest), mert le akartam mondani és rendelni a Riverside-ot, akkor mondta az eladó, hogy igazából már úton van a bringa. Tudom, marha sok az 1 millió, de aki gravelben gondolkodik, az fontolja meg, hogy spórol még kicsit és erre megy rá.
Szóval a Trekre visszatérve, ami nagyon gyorsan észrevehető az az elképesztő mértékű tapadás a hátsó keréken. Egyszerűen az úthoz tapad mindeközben rendkívül komfortos akár terepen, akár rossz minőségű aszfalton. Itt a Fujihoz képest olyan különbségek vannak, amikre nem számítottam. Hajtás irányba pedig rendkívül merev, nagyon nagyon jó munkát végeztek a mérnökök. Az SLR vázra kíváncsiságból ráülnék, az meg a "race" verzió szemek nélkül, de valószínűleg arra, amit én csinálok, az SL a jobb választás. És akkor jöjjön, ami nem tetszik: a hátuljához képest az eleje kicsit kemény. Erre számítottam, lévén, hogy alu a stucni és a kormány is. A szem kívánna valami aero dolgot, de egyelőre nemn agyon találtam még integrált aero gravel kormányt, talán az alis Ryet Alanera jól mutathat rajta, de azt meg pont tegnap adtam el. Most egy rövid szakaszon átültem egy Speci Cruxra, mert érdekel a Lauf Smoothie kormány, ami szerintem pont megfelelne az igényeimnek, csak nem igazán tetszik.
Ha nem integrált irányba megyek el, van értelme a stucnit is karbonra cserélni? Szerintem annak is merevnek kell lennie, mint az alunak, tömegben sincs nagy különbség, nehezen megmunkálható forma az egész, szóval nem tudom, hogy ad-e pluszt például egy Bontrager RSL stucni. A Treknek egyébként nincs karbon gravel kormánya, se integrált, se sima, egyedül az alu, amivel szerelték a bicajt: Bontrager GR Elite Road Handlebar, ettől elájulva nem vagyok, egyértelműen a leggyengébb pontja a bicajnak, ha nem számolom a viszonylag nehéz kerékszettet. Ott viszont piros pont a 25 mm belső szélesség miatt, azt nem is fogom cserélni egyelőre.
Elnézést, kicsit hosszú és kusza lett, de kérdezzetek nyugodtan!
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Ringman #240283 üzenetére
BlendR rendszer miatt maradok a Bontrager stucninál, tehát csak a kormány kérdéses.
Milyen szivacsos kormányra gondolsz, a Spankra? Azt is eladtam már, most szinte mindentől megszabadultam, mert túl sok nem használt cuccom volt már. Annál egyébként jobb volt az alis integrált karbon.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #240303 üzenetére
Nekem mindkét integrált karbonom rendkívül kényelmes, egyáltalán nem merev. Ami igazán merev volt és nagyon nem szerettem az a Trek Remedy gyári karbon kormánya volt 35 mm-es befogóval. Na, az szétverte a kezemet.
Bowdenes váltás: múlt héten nyakaskőn kb 2. körben szakadt el a bowden a sporttársnál, onnantól tologatta.https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
YT-nál 25% akció van mindenre. Izzo Core 2 2400 EUR
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
Beköltöztem ma a vázba is, bután mutatott rajta a Fidlock táska, mint a Levo SL-en a külső akku. A terep sajnos járhatatlan, tettem egy próbát vele ma is. Egyedül reggel, még fagyottan használható.
Elég passzosan fért a vázba ez a csomag, szóval ide egyébként is esélytelen betenni bármi "normál" cuccot, mindenből a könnyű, pici kell. Decathlonos gumileszedő helyett majd holnap rakok be jóval kisebbet, van egy Lezyne Matrix Mini szettem a fiókban.
A Barbieri Nana pumpa még a 29 grammot sem éri el. 26 grammot mértem, durva. Az egész csomag sem vészes, de nem is érdemes nehezet csinálni, mert fel kell tolni amennyire csak lehet, hogy beférjen még az ajtóba épített multiszerszám (ez még nem jött meg). Meg a nyeregre szeretnék még egy BlendR rögzítést, akkor a nyeregcsőről is lejön a konzol. Nagyon jól kitalálta ezeket a TREK (sisakjaikra is van BlendR rögzítő, szóval a lámpákat bárhova tudod tenni).
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Sleek #240557 üzenetére
Nyaraláson, mikor nyugi volt jött elő valami allergiám (tipikus menedzser dolog, mindig akkor robbanok le, mikor kiveszem az éves 2 hét szabimat). Nem sikerült rájönni, hogy mitől, teljesen valamelyik zöldfűszerre gyanakodtam. Háziorvosnál természetesen nem jutottam semerre, írt nekem Calcimuscot, ahogy láthatod is a képen, meg valami allergiagyógyszert, amit kellett szedni pár hétig, talán a Cetirizin volt az. Szóval önköltségen elmentem egy komplex vizsgálatra (majdnem GX AXS árban volt
). PR-10 allergiám van, meg a szokásos poratka, parlagfű. Mikor előjön és kellemetlen, akkor nyomok egy ilyen ampullát, elrágok egy magnéziumot és sokat segít, leglábbis pszichésen biztosan
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #240575 üzenetére
Pont ezért járok ki minden nap ebédidőben. Van is már egy kis feszkó belőle, de nyíltan kezelem ezt és mondtam, hogy nekem erre van szükségem, hogy ne csavarodjak be.
Reggel egy kis hajógyári. A reggeli karikák is tökéletesek arra, hogy sokkal lazábban kezeljem a napokat.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
fulton #240577 üzenetére
Már akciózzák őket, Shimano SH-MW501 96 EUR a bike-discounton. Én mostanság nézegetném őket, ha szeretnék venni. Egy őszi átmenetin még gondolkodom: Northwave Magma XC Core sincs rossz áron.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Hasaggymeg #240602 üzenetére
Ez one man show, cimbikkel szoktunk járni reggelente.
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
Csokicsibesz #240611 üzenetére
Én még Runner régi munkahelyét is tudom ajánlani, a Bikement, na meg Runnert
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
Valami jó őszi cipőt tudtok ajánlatni a kifutó téli kínálatból? A Shimano MW701 nagyon bevált, de már túl meleg.
Ezeket néztem:
Northwave Celsius XC GTX
Northwave X-Magma Core
Northwave Magma XC Core
Azért ilyenkor sokszor le kell tenni a lábat a gravelen, mert akkora a sár, ma is telement az SPD ilyen ragadós trutyival, emiatt lehet, hogy az X-Magma sétálós talpkialakítása jobb, de a Celsius XC GTX vízálóbb az NW oldala szerint, tehát inkább ezt gondolnám őszinek. Ez és a Magma karbontalpas, ez mellettük szól.Szóval melyik lehet a legkevésbé téli ezek közül?
https://barbieripnk.hu/
-
Toobee
veterán
válasz
varsam #242144 üzenetére
YT-nál nekem fizették számla elküldése után a szervizt (kerék fos volt nálam is, meg fékek se voltak normálisan beállítva). Ez a Zefal jó cucc, nekem ezt ajánlottam a fóliás srác az ő védelmén felül.
Gratuálok hozzá, nagyon pofás darab! Végre várhatjuk az akciókat új bringákra is, leáldozóban a használt nepperkedés is szerintem, pontosabban: várok egy kis normalizálódást a piacon.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Elektromos autók - motorok
- Hálózati / IP kamera
- Óvodások homokozója
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OLED TV topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)