- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
GRAVEN - Befutottak a PS5 és Xbox Series X/S verziók
gp A tervek szerint PlayStation 4-re és Xbox One-ra is megkapjuk idén a teljes kiadást egy későbbi időpontban.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz
samujózsi #155745 üzenetére
el sem tudom képzelni, hogy lehet nem feszes-passzos ruhában sportbringázni. Oke, ingázni simán farmer, kabát, hátizsák. DE, ha sport célzat, akkor legyen már "2.réteg bőr" a ruházat, a libegő-lobogó, nagy méretű textil szvsz röhejesen gusztus.talan : ) (szubjektív!)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
Somatom #155748 üzenetére
nekem kényelmesebb, jobb közérzetet ad, ennyi elég : ) Az, hogy némi energiát is spórol, már csak cseresznye a tortahab tetejére.
Megértek mindent, mert szerencsére nem uniform az ízlés-csak nekem pont nem tetszenek a zsákok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
samujózsi #155756 üzenetére
Speciel homo sapienskent tele vagyok hibákkal, elfogultsaggal, kirekesztő és megvető tendenciakkal. Ellenben igyekszem kontroll alatt tartani az ember termeszetet. Ezért nem is szoktam mást a nézetei, velemenyei v megjelenése miatt kifigurazni. Max nem értek egyet, nem tetszik valami, oszt jóccakát. Én saját részre a passzost részesítem előnyben, szoktam ajanlgatni azoknak akik nem probaltak még, de, nem gond, hogy ha nem jön be az illetőnek.
A lényeg úgyis, hogy az egyén összhangban legyen saját magával. És ne figurazzon ki mást se
bármennyire önző és agresszív, rossz a fajunk természete, erős akarattal megoldható, hogy ne legyen fennakadás
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
6030D #155761 üzenetére
inkább zokni, mintsem a saját izzadtságoddal-út porával összetaknyolt gányságon lépkedni.
Főleg bőr szandálnál látom értelmét a zokninak, de, papucsnál is jobb. Kényelmesebb, higiénikusabb, nem kell bokavilla fölé húzni, és úgy még nem is látszik.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
zsocy #155760 üzenetére
nem követem a piacot már v 1.5 éve, de. Bennem még az a kép él, hogy Cube= ár:érték arányban kiváló bringák, remek felszereltséggel az árukhoz képest. Tehát pont a "value" fronton erősek.
Vagy ez már másképp van? Nálam az olcsó= az, amelyik a legjobb ár:teljesítmény mutatóval bír, nem az, amelyik árban a legolcsóbb.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
én spec 4 évvel korábban kezdtem borotválni MINDENT köldöktől lefelé, mintsem biciklizni kezdtem volna. Egyszerűen jobban esik, ha nincs fölösleges bunda. Ennélfogva nagyon nem érdekel, mit gondol valaki a tükörre tarolt combról v lábszárról. Hozzátartozik a jó közérzethez, ez van.
Megértem, ha valakinek nem, de, én nem tudnám másképp' elképzelni ; ) így is a bringa miatt voltam kénytelen kompromisszumot kotni, így már nem végzek teljeskörű csupaszítást..
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
IMIIKE1998 #155999 üzenetére
Anyagi csőd. Komplett hajtokar sokszor jobban megéri
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
jjeahh #156105 üzenetére
kedvenc "veszélytelen kínai kiegészítőm" a műanyag kulacstartó
nekem kettőt sikerült eltörnöm azzal, hogy átnyargaltam vasúti átkelőn (pár hónap alatt elöregedett a drága, és törékennyé vált. A hupli& kulacs súlya 0.5l vízzel gondoskodott róla, hogy eltörjön).
Addig vicces, amíg, a kieső kulacs nem szorul be a hátsó kerék és nyeregvázcső közé. Azóta kulacstartóból csak fém.
amúgy miért éri meg "felhalmozni"? Pénteken beadtam a biringát szervizbe, hogy nézzék át, meg a kormányt cseréljék ki a 8ezer ft-os aliexpresszes eastonre. Nemsoká jött az üzenet, hogy külsők kuka, bowdenházak kuka, középcsapágy kuka. És minden volt itthon: 2 pár dobozos külső, 1 komplett szett Campag bowdencsomag, UltraTorque csapágyak. De van lánc is tartalékban. Így jövő héten el is hozhatom a cuccot készen.
Szvsz apróságokat megéri otthon tartani (bowdenek-házak, lánc, külsők, belsők, középcsapágy v akár bandázs, ami szépen el tud szakadni pl. ajtórányitásos esetekben.)Némi diszkrepancia van a kommentben, de ez már ilyen. Műanyag kulacstartó? életveszélyes, tilos. Kínai knock-off lookalike karbonkormány? hellyeah, musthave, vasalja az utat.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
Somatom #156148 üzenetére
centrírozó állványt írt, ami valóban egy keret, s pörgetheted benne a kereket a küllőfeszesség beállításához.
a centírozó állványt spec nem ismerem, de, a villaban levo kerek tenyleg mukodHET. : D
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
Napfénysüti #156278 üzenetére
teljesen jól látod, szerintem.
Én a kiszámíthatóságot, jobb modulációt bírom tárcsában, a pillangópatkó amolyan vagy-vagy. De, amíg a hátsó kereket ki tudod emelni az első fékkel, v blokkol a hátsó, addig a fékerő rendben van, itt alfoldon meg kb. teljesen felesleges komolyabb fékekben gondolkozni.De hegy más. Vannak felhasználások, ahová kifejezetten jó a nemfelnit fékezni. Bár annak azért örülnék, ha az opció megmaradna felnifékekre
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
benfolds #156749 üzenetére
Mérd le. Nekem volt ricsi cső, ami 27.06 volt a 27.2 helyett, szoptam vele. Kínai ötezer Ft-os karvon meg 27.18-27.19, kb meg sem kell húzni a csavart.
Deda zero100 meg annyira passzolt, hogy kb kalapáccsal tudtam csak lentebb tenni
Nagyon pontatlan sok nyeregcso mérete, akár 0.1-0.15 mmt is eltérhet.. Qc ammegmi?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz
krypton #156775 üzenetére
Szerintem ezek a vazak tök jók fogtomes kivetelere, vesekovek szetzuzasara. Elég súlyos periferias neuropathia kell hozzá, hogy ne érezd, mekkora szoporoller, meg sima aszfalton is úgy ráz, hogy egy életre megutalod a biciklizest.
Én tuti megdoglenek, ha ilyesmivel kellene mennem. Hekk, nekem plusz 0.5 bar nyomás az első kerekben totál tonkrevagja az élményt. Szeretem a direkt feedbacket az aszfaltrol, de a vibrator nem nekem való. Meg a fülzsír is kiesik tőle.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
Fall-N #156780 üzenetére
van rosszabb: mikor tényleg outi geós vázat egyeneskormányosítanak. Aztán emberünk csodálkozik, hogy kuporodik a gerince, mert hirtelen eltűnt ~7 cm a hosszból. Aztán előkerülnek a 140-es meg hosszabb stucnik, de még úgy is rövidnek érződik..
Amúgy én városba veretni acélvázas, agyváltós, fullsárvédős trekkinggel szoktam, s teljes mértékben tudom ajánlani.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
ivana #156789 üzenetére
Inkább hatvan lesz v ötven. Bár annyit sem adnék érte. A szememben egy cromort v más duplán húzott csöves aczelvazas, 1056-6401-es szettel szerelt bringa többet ér, és azok mennek nyóczvan körül.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Nem gyenge, csak szimplán rossz, kerékpározni nem érdemes vele. Ld picit fentebb a véleményem [link]
Valami 90-es években gyártott muffolt aczellal szvsz jobban járnál.. Kenyelemben, menettulajdonsagokban mindenképp.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
samujózsi #156800 üzenetére
Nagyon jó szvsz, hogy igyekszel titralni a guminyomast. A hét bar szerintem nagyon jó kiindulási pont, kisebb tömegű outis alá 6-6.5 is elég lehet. Remek módja a komfort növelésének, ahogy a kevésbé merev, more compliant köpeny is.
Sajnos inkább a másik véglet jellemző : 55 kilós nő 9-9.5 bar nyomással használja a papucsokat. Minek?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
samujózsi #156804 üzenetére
na! móriczkarajzon szemléltetve a veszteség, miután egy "sweet spoton" túlfújtad a gumit: [link]
Szilikonpista blogja
Tükörfelületen, polírozott fémfelszínen nincs akkora veszteség magas guminyomásnál, ellenben, a JMA-oid felületeken kifejezetten káros tud lenni a túlfeszítés. (JMA-jómagyaraszfalt) Milyen mértékben veszélyeztetett az átlagos magyar biciklis, hogy tükörvacsiúj aszfalton tekerjen?Többször értekeztek már róla, így nem fogok, de: egy BIZONYOS PONTIG valóban csökken a gördülési ellenállás, azonban, ha azt túlléped, akkor már többet vesztel, mint nyersz. Mindenki válasszon a testtömegének& gumiszélességének ÉS felniszélességének megfelelő nyomást : )
Ezeket empírikusan fedezgettem fel pár éve, szintén lustaság ("pumpál a ...-om má' megen'") miatt, s utólag megtudtam, hogy ennek úgy is kellett lennie.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
Hasaggymeg #156808 üzenetére
a hátsó nem valami moszkvai őrkutya? :\ [link]
Nem valami bizalomgerjeszto szegeny
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz
ZolkoW #157194 üzenetére
7-8-9 s rendszerek Actuation Ratioje ugyanaz, 1.67. Szóval nyilvánvaló hogy zokszó nélkül mennie kell
tankonyvileg tökéletes kompatibilitas.
outi régebbi 10s karral menne tízes soron is (56-57-66-67-78-79-46 szeriak , a 47-es tiagra már a 11s rendszerekkel kompatibilis bowdenhuzas-aranyban)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
ZolkoW #157398 üzenetére
Van pár hivatkozás a témában, ami jó kiindulási alap.
Wikibooks [link]
Artslery [link]
Radtexnik [link]illetve, ismerek egy arcot, aki mindent mindennel is próbált (pl. a sachs 90-es évek eleji-közepi new success váltókat többféle karral. Annak a sachs szettnek a húzásaránya ~1.6 volt kb.)
Amúgy elég használható adatbázisok, pl. a 4700-ás hátsó váltó campag 10s fékváltókarral TÉNYLEG kezeli a 10s sram-shimano sorokat : ) Illetve, a 2001 előtti campag hátsó váltók 10s campag fékváltókarral szintén perfektek 10s shimano sorokon, de csörög-csattog-szikrázik 10s campag sorokon. A lényeg a rugalmasság-kreativitás meg mittomén.
a 10t sorkezdő lánckerék nekem büdös. Már 11t-nél is "törik" szegény lánc, 10t-nél meg már szemre nagy a veszteség.
Egytányéros rendszer legnagyobb előnye, hogy a hátsó sort elég figyelembe venni&összevetni a hátsó váltó teljes capacitásával. Így röhögve lehet hátra nagyobb átfogású sort tenni, pl. 11-32-est, 11-34-est akár rövidkanalas váltókkal is.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
sz_abika #157465 üzenetére
Az utolsó nyílt kábeles DA a hetvennyouczas sorozat volt (7800- 2003-tól). Szoval nem mai kirke.
Az első genes bújtatott kábelest semmiképpen nem ajánlom (79-67-57), akkor már inkább 2008 körüli chorus, valami jobb hajtokarral ( a chorus UT nem volt üreges, és emiatt nekem nem szimpi
minek a gitt bele?)
Ki mit szokott meg. Én imádom a csattogos, klikkes, pozitív erzetu váltást, így c-parti vagyok.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
6030D #157640 üzenetére
én mondjuk egy "extend 11 bar" fantázianevűt használok 2013 februárja óta, hibátlan, volt vagy 5555ft. LIDL-ös volt egy ideig (mikor kétlakiként két bringát két helyen használtam), és egy év alatt megadta magát. Persze, ha a mostani fejem használná, lehet kibírja, akkoriban még rádudáltam a gumikra, amennyit nem szégyelltem, most 100psi felé nem igazán mé'nek.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
xy.zsolt #157644 üzenetére
nem, bár a kerékszettem TLR. A Kinlin XR31T felni egy .... Gumileszedőt eltörtem, ahogy próbáltam leszenvedni róla a külsőt. Bezzeg a Prime (wiggle) gurigán ha leeresztettem a belsőt, a külső magától leesett
#157642) Somatom
az HT2-UT csészekúccs lesz. Ha nem külső csészés integrált hajtányod van, nem sok értelme van tartani belőle. Amúgy UT-nál 1x van rá szükség, mikor betekered a csészétA csapágycseréhez nem kell ilyen úri huncutság.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
Sh-nál nincs ilyen megkötés, hogy miket lehet egymás után pakolni? Mert campagnál jelölik kül betűkkel, s csak úgy fog megfelelően működni. Egy 19A helyére 19C-t pl. nem tudsz tenni, mert nagyon nem fogja szeretni a váltást. A "túltolom, visszaengedem" vagy "ott tartom a kart 3-4 mp-ig" meg "hajtás közben nem váltok, megvárom.." nem igazán opciók : )
Sh-nál nincsenek ilyen kombinációk? Miche soroknál úgy vettem észre, sokszor "ahogy esik, úgy puffan" módon vannak a bordák felmarva. VOlt sorom, aminél 15-->16t nem működött sehogy, de 15-ről 17t-re vagy 15-->19-re instant váltott.. csak a szomszédosra nem..
[kép]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
ivana #158653 üzenetére
Sosem értettem, aszfaltra, ahova nem kell az erőkar általában, és fontos a kényelem, mi a f...-nak nem országúti kormánnyal megy mindenki? Természetesebb helyzetben a csuklók-könyök-vállak, kényelmesebb a felsőhátnak.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
INTELligent #158698 üzenetére
Én így érzem. Jól beállítva szvsz remek. De be tudom úgy is lőni, hogy visítva nyafogok, az egész csupán dolesszog és fekkar pozíció kérdése
Nem kell sportosra, legyen kényelmes.
Ha picit hátrább döntöm a kormányt, már el van rontva. Ha lentebb tolom a fekkart, szintén szr. Ha előrébb tolom a nyerget, borzalmas.Minden a felhasználón múlik. Jobb a békesség az ember elvárásaival és lehetőségeivel. De ha nagyon akarom, elrontom
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
INTELligent #158707 üzenetére
kedvenc a villamossín, ami mondjuk 40fokban keresztezi az utadat. Vizesen országúti gumival az tud vicces lenni.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
sajnálom. Nekem mindkét oldalt jól kiáll-kitüremkedik a nagy trochanter, ha esek, mindig az szenvedi meg legjobban. Tud utána napokig fájdogálni a csípőízületem is.. elég .. csehül.
Amúgy nem kell feküdni az országútin sem. Nekem spec a trekkingemen alacsonyabban van a kormány, igaz, az egy nőibiccigli. : )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz
xy.zsolt #161168 üzenetére
eddig nekem kizárólag Contival voltak gondjaim
CST, Vittoria teljesen hibátlan volt évekig.
Most micslennyel kísérletezem, majd kiderül hosszabb távon. De contiból volt szopásom grand prix black chillivel, gp 4ksII-vel és USII-vel is. Részemről barátságunk lezárva.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...