Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Bicskás #151235 üzenetére
én nem vetném el a használtat, igaz,amik 50ért mennek, már valószínűleg kaptak az élettől, de 26os méretben nyomott az áruk, valaha volt csúcs villákat is látni ennyiért. apro.bikemag.hu , és bolha.testbike.hu a két lelőhely,amit én nézegetek.
..elsőn látok egy Foxot 43-ért, gyorszáras-tapered, meg egy Suntourt 10ért..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151265 üzenetére
Nincs Mavic felnim, pontosabban az nem tubeless. De a latex belsőm többet ereszt, mint a Joe's tejjel összerakott Swábli + Stan's párosítás.
2 hetente azért már biztos fújnom kell, de mivel jellemzően többet fújok bele, mint muszáj lenne, ezért egy hét után még ki tudok menni vele tekerniBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #151287 üzenetére
Most eszembe juttattad, hogy akartam már kérdezni egy ideje: ha jövőre úgy döntenénk családdal, hogy kilátogatnánk Erdélybe, akkor te biztos tudnál ajánlani montizásra alkalmas környéket, netán idegenvezetőt , igaz? Ja, és netán szálláslehetőséget pár napra... nem vagyunk (vagyok, mert kb. rajtam múlik...) az a nyaralós típus, de ez már úgy érdekelne. Medvéket kihagynám /tudom, van medveles is, de nem erőltetném azt sem /. Ja, természetesen a nőtagok nem rajonganak a bicikliért, így az még nem tisztázott, hogy ők ezalatt mit csinálnak..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #151296 üzenetére
Tyű, az 800+ km, akkor már lehet, hogy tankolnom is kell útközben!
Köszi, még nem most aktuális, de lehet hogy keresni foglak emiatt.
Előfordulhat, hogy ez előbb megvalósul, mint a hosszú rugóutas hardtailem, és akkor talán a családi béke is tovább megmarad Viszont feleségem munkarendje miatt szinte kizárólag csak a nyár jön szóba, pedig az ősz is jó évszak És mostantól a puhányabb krosszmotorosok is kikopnak talán az erdőbőlBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz zsocy #151270 üzenetére
-néha beugrik 2 nap után, hogy valamire nem válaszoltam, pedig akartam -
A latex nagyon jó, ha zöld, vagy rózsaszín belsőt szeretnél. Amúgy fogalmam sincs, ha érzek valamit, az belemagyarázás, vagy valóban létezik.. ha keményre fújom (2 bar fölé, amit mostanában nem szoktam), más a hangja, mint a butylnak . Tényleg franc se tudja, még azt sem tudom mondani, hogy újból megvenném-e, vagy sem. Mivel már van, ezért használom, most épp a gravelben, de csak az egyiket, mivel a másik elkezdett komolyabban ereszteni, lehet hogy szelep, de nem vacakoltam, kicseréltem egy hagyományosra (nem találtam meg a lyukat). Ja, Michelin van, nekem nem olyan vészes a pumpálásigénye, állítólag a Vittoria jobb. És abból van 29es, míg Michelinből vagy nincs, vagy csak nem kapni sosem. Ezért a 26x akárhányas megy a 29-esbe is, ami kicsit vacakolós felrakásnál, mert nyújtani kell Ezt igazán nem ajánlom jó szívvel, akkor inkább Vittoria, meg annak asszem menetes a szelepe. Defektem még nem volt vele, de idén kábé mással sem . azt nem tudom, javítani milyen lenne, és hogy akár latexes, akár mentes lötty jó lenne-e bele. Hamarosan mennek fel a "téli" Nobbyk a montira, esélyes, hogy a latex is, hogy ne kelljen összekenni a felnit. Vagy meglátjuk (a külsők nem tubelessek, és nem fogok másikat venni erre a télre).. 10 EUR/db-ért elviselhető szerintem, de úgyis a tubeless az igazi. Ez akkor jó, ha... mikor is? ja! ha el akarsz költeni 10 eurót belsőre, ÉS rózsaszín, vagy zöld belsőt szeretnél. Egyébként ha tönkremegy, qrvajó csúzligumit lehet belőle gyártani.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
pont agyalok, hogy mi legyen a tubeless kerekeimmel... megjöttek az új agyak, hamarosan kerék lesz belőlük, ezért a most TL kerékszett megy bele a gravelbe, ahol a helye van. Azon használhatnám TL módon az "új" WTB "4 évszakos" gumikkal, de most fogok görgőre váltani. Akkor ha ott állnak, figyelnem kell rá, hogy párszor megforgassam őket, és pumpáljak beléjük (még nem tudom, milyen sűrűn, ezeket még nem próbáltam belső nélkül). Egy fecskendővel gondolom át lehet fejni a tejet egyik kerékből a másikba. Ki nem önteném csak úgy, nem szeretek pazarolni, még ha nem is óriási összeg. Elrakni befőttesüvegben kicsit furán hangzik Az új gummák, amik kerülnek az új felnikre, nem TL kompatibilisek, legalábbis nem hivatalosan... vagy összerakom őket mégis TL módon, és legalább kiderül, működik-e, vagy felhasználom a gravelbe, talán néha mennék is vele télen, akkor nem hiábavaló, de nem akarom kiönteni csak úgy. Mondjuk mostantól a montit tervezem többet használni... de amikor egyszer régen hagytam túlságosan leereszteni a TL gumikat, azok is sima drótos Schwalbék voltak, lehet, hogy ott azért gyorsabb ez a szivárgás - bár ott sem volt elég egy hét a leeresztéshez, az tuti.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
JA! Sram DUB téma: olvasgattam, mivel érvel a gyártó
Az az érdekes, hogy a csapágyak tönkremenetelét ők is a korrózióhoz kötik (ez ott került elő, hogy a BB30-nál, de még a GXP-nél is tartósabbat akartak létrehozni). És az angol Superstarcomponentsnél is azt olvastam, hogy azért nem használnak rozsdamentes csapágyat, mert előbb elkopna, mint amilyen gyorsan egy nem rozsdamentes, de rendes anyagból lévő beáll a rozsdától. Már persze, ha a tömítések kint tartják a vizet, gondolom. Szóval ez kulcskérdés a gyártók szerint is.... akkor lehet értelme még egy ócska kerámiacsapágynak is. Valamint a saját urbánus legendám szerint (csak a képeket nézve, és a 28.99 mm-ből gondolom ezt) elképzelhető, hogy az egész lényege egy ugyanolyan műanyag közdarab, ami a Shimano Hollowtech, és a GXP csapágyak és hajtóműtengely között is van... Azt meg mújus óta tudom, hogy a BB30-as tengely és a csapágy között nem csak a víz, a sár is bekúszik...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Köszcsi mind2töknek, de azért lehet hogy előre beszerzek egy fecskendőt is, mert még nincs. Aztán egyszerre egyet csinálok meg, és megvárom a másnapot .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #151390 üzenetére
Nem tudom, viszont ha nem is drága, akkor nem nagyon értem, mi miatt választják mégis a rozsdásodó anyagút... [link]
Ja, biztos, mert Steel Is Real, és ha nem rozsdásodik, akkor nem is acélBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #151394 üzenetére
Ezt tökre értem, és tetten is érhető ezer más dolognál, de itt képesek viszonylag drága nem rozsdamentes csapágyakat is belerakni a BB-kbe (persze akkor meg is kérik az árát). Tehát nem egyértelmű, hogy olcsóbb lenne ez. Meg a Shimano is képes tök komoly tömítéseket kialakítani, meg nem szabvány (mármint ritkább) csapágyat használni, ami 1mm-rel keskenyebb, csak hogy elférjen ez a speckó tömítés.. nekem minden arra utal, hogy a vizet és a dzsuvát mindenáron ki akarják utálni a középcsapágyból. Az jó, ha sok középcsapágyat vesznek az emberek, de az nem jó a gyártónak sem, ha ez olyan méreteket ölt, hogy berágnak a vevők, hogy nem tartós a rendszer...
(#151401) 6030D : belegondoltál már, milyen lenne, ha a cuccizmusom pénzzel is párosulna? valami ilyesmi, csak a srácnál el tudom képzelni, hogy erőnlét is van, ezért nem húztam egy az egyben párhuzamot
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151441 üzenetére
Ajánljatok valami jó defekttűrő, mégis könnyű külsőt GÖRGŐRE
Ja, de a szivárgásra: én is rátöltenék még tejet, körberázogatás, aztán használni kell. Azt tippelem, hogy ha nem akar tömíteni, akkor nem a futófelülethez közel van a problem, hanem a másik oldalon, ahová alapesetben nem sok tej jut.
Ha jól emlékszem, az egyik gumi első összerakás után nekem is leeresztett reggelre, majd újból felfújtam, mentem vele, és azóta jó. Ha csak hétvégente haszálom ezentúl, akkor ha kicsit is, de fújkálnom kell majd bele valószínűleg.
Ja, lehet röhögni, nem is én lennék..: keresem a Nobby Niceket, amikről írtam, hogy télire szánom, drótosak, stb, hát nem találtam meg őket. Persze, mert ezek voltak az egysebin, amikor eladtam... A jó hír, hogy így vehetek rendes tubeless gumit is, és egy már van, tehát apróból már kinézve a megfelelő darab... találtam pont ugyanolyat, amit bike24-en már kosárba tettem, de így jobb áron van, és egy honfitársnak is segítekBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #151447 üzenetére
fujj-fujj, de azért akarom?
nyilván betonon is mennek, a CX sportos szokott lenni (alacsony fejcső, rövid láncvilla, fejcsőszög is talán meredekebb?), tehát egy kifejezetten endurance országútinál lehet hogy sportosabb. A gravel-ciklokrossz összehasonlításokból szokták kihozni, hogy a CX az agresszívebb, a gravel a kényelmes.jjeah: én épp múltkor nem teláltam a latex belsőmön a lyukat, pedig víz alá nyomtam, mégis az egyikkel biztos, hogy történt valami, mert sokkal gyorsabban ereszt a másiknál. Jobban meg nem mertem felfújni, met a latex buborékosodik (lesz rajt egy emberfejnyi pukli hirtelen)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151453 üzenetére
Ha szelepen át töltesz rá, nem kell megbontani máshol, egyébként nekem nyomás nélkül is az egyik külső a helyén maradt stabilan, a másik (Schwalbe TLeasy EVO mindegyik) egy helyen leugrott, de azt is simán visszafújtam műhelypumpával, kipróbáltam a hecc kedvéért. Ezzel nem garantálom, hogy nem szívod meg, ha leereszted, de ha olyan a profilja a felnidnek, akkor jó eséllyel a helyén marad. (főleg, hogy nem szűz gumi, hanem már alakult kicsit a nyomás hatására)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151465 üzenetére
jópofa a hómméd booster, ezeken kívül lehet még használni a sima gyorskötözőt is a cső elzárására, csak meg kell törni a csövet, és összefogatni vele picit odébb :) ha nagyon kell, még hordozható is!
jjeahh: én sem értettem,miért nem egy vastagabb falú palackból csinálta, de így tényleg még össze is lehet lapítani táskába! /hogy aztán a gyűrődés mentén robbanjon fel a második használatnál:D /
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Jó, még kifizettem a 2,35-ös Nobby Nic használt árát, de aztán ebben a hónapban tényleg megpróbálok nem költeni többet biciklire...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #151516 üzenetére
úúú, azóta rájöttem, hogy egy csomó féle Sram kart tányér nélkül árulnak egész olcsón! Mivel Kína, ezért gondolom a sorszám ki van köszörülve belőlük, illetve nem is biztos, mert ha jól emlékszem, az Apex karomon is van sorszám... mindegy, mindenesetre SX-től X1-ig vannak karok, de mind D.U.B-os szabványú, ami ... még nem tudom, milyen, de ezért olvastam utána múltkor
Ez amúgy elég pofás, nem? [link]Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Maximum1 #151546 üzenetére
Na ezért lesz, hogy ha valaha lesz 12 sebességem, vagy csak nagyobb tartományú 11-es hátsó sorom, az először a gravelre fog felkerülni, ott érzem, hogy leginkább kell a széles tartomány. A gumik sokmindenre jók, túratempóban enyhe terepen is elmennek, de a 36:42 nekem még erős a komolyabb hegyekre. (igaz, hogy ami igazán komoly emelkedő, terepen, ott már hirtelen szűk keresztmetszet lesz a külső is)
Nna, a lényeg, hogy tegnap már ügyesen nem vettem semmit, ma a 7-es kelést kicsit benéztem, de mindjárt indulok megkeresni azt a völgyet, amit vasárnap nem találtam :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #151594 üzenetére
fehér-fekete és zöld-fekete létezik, az enyém ...amit múlt héten vettem ... a fehér-fekete lesz.. akartam is kérdezni a fórum közösségétől,hogy az a rápréselős alsó gyűrű az elvileg minden fejcsapágynál közel egyforma? mert leszedni nem akarom a Rebáról, azt akarom,hogy ha olyanom van, simán átpakoljam a villákat oda-vissza. A legjobban annak örülnék,ha az a sliccelt fajta gyűrű lenne, de amit a vázhoz adtak, az nem olyan.
a képek belenagyítva tényleg ergyák, de csak a fíling miatt raktam be őket, FHD fölé nem akarok menni, mert megesznek a mobilnetesek :)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz itouchfan #151591 üzenetére
a Rider 15-ös gps-éről tudok nyilatkozni, az biztos,hogy a telefonoménál (Nokia 7+) jobb :)
Egyszer be volt kapcsolva a Locusban,hogy amikor elveszi vagy megtalálja a telefon a gps jelet, pittyegjen. na erre nem emlékezvén, a Bakonyban össze-vissza pittyegett 2 percenként, én meg először nem tudtam,mi ez, a Bryton rögzített útvonalán nem látszott furcsaság, és közben sem vettem észre,hogy mondjuk ne lenne pillanatnyi sebesség, igaz, nem folyamatosan azt nézem. a ~2700 km alatt egy vagy két eset rémlik, amikor a max sebesség tuti hülyeség volt, mert nem mentem annyival (50 helyett 70 került a logba)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #151610 üzenetére
Sokan túl magasan használják a nyerget, aztán tekeréskor billegnek rajta, sokszor látom, ha autóval biciklist előzök :)
Én is egy centivel alacsonyabban használom, mint mondjuk tavaly, és először szokatlan a térdnek, de biztos vagyok benne, hogy ez a jobb. Ezzel nem azt mondom, hogy te is túl magasan ülve tekersz, de ha zsibbad, az gondolom nem jó jel. (zsibbadást tekintve nekem is sokat számított a kormánynál egy centi magasságkilönbség)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #151617 üzenetére
hígabb kenőanyag?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #151626 üzenetére
Nálam ez úgy nézett ki,hogy volt egy Manitou Axel Compom :) és az annyira nem mozgott, hogy fogtam, kidobtam a *****ba az egyik szárban lévő patront, a rugót meg átkentem konkrétan olajjal, már nem tudom, milyennel. Aztán végre legalább rugózott. Elég régen volt, de arra nem emlémszem,hogy télen beállt volna (igaz, akkor kevésbé merészkedtem ki hidegben)
Ez, meg a másik (RST) teleszkópos villa-élményem eléggé meghatározta az olcsó telókhoz való viszonyomat :)
Szóval ezek a fiatalkori traumák is benne vannak abban, hogy máig érdekelnek merevvillák :DBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
-
ZolkoW
őstag
Nekem sem volt sokáig állványom, mégis állítottam váltót
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #151713 üzenetére
Akkor szűkül a lehetséges tevékenységek köre! :D
(amúgy még megtanulhat)Hasaggymeg: én meg úgy vagyok, hogy bár jó lenne tartalékolni, de folyton azon kapom magam, hogy rápróbálok a mégkönnyebb fokozatra, de már elfogyott. Pedig az a lánckerék még alamíneumból is van ráadásul :)
Kapcsolódik: újabban megjelentek egész olcsó 11 sebességes hátsó sorok, 11-50 tartománnyal, de inkább már gyanúsan olcsóak.. 8-12ezresért, Kíbából természetesen. Ja és Sunrace tipográfiávan (mások mindig ezt a szót használják), de más gyártmány alatt . Egyelőre ez nem instant buy :)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #151716 üzenetére
Olyat már én is láttam Yt-n, meg mások írták, hogy a gagyibb sorok nyeklenek-nyaklanak, hiába szép fényes és olcsó
Egy Sunrace sorom van amúgy, ami 11 sebis, és óvatosan merném kijelenteni, hogy kicsit gyengébben muzsikál, mint a Sram soraim, de nagy különbséget azért nem érzek (cserébe az új ára fele a Sram 1150-ének). Régen volt 9-es alubakos Sunrace sorom is, az hibátlan volt, bár relatíve talán feljebb volt pozícionálva, mint ez a 11-42-es. (A Sunrace-t amúgy sem sorolom a nevenincs márkák közé)
Én nem megyek sokat, szóval jobban érdekel a tartomány, mert úgyis valszeg több évet kibír nálam egy fogaskoszorú...különösen igaz ez, minél több a biciklim/kerekem
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #151720 üzenetére
pl.: [link]
Egy az egyben a Sunrace kinézet hátulról, de más feliratú a záróanya, legalábbis a képen.
A vásárlók képei mondjuk stimmelnek ezzel.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #151728 üzenetére
furán is néznek ki egy kicsit, nem a megszokott trombitacső-forma exponenciálisan növekvő átmérő.. majd újból előveszem a témát, ha aktuális lesz, addig hátha hoznak ki valami emészthető árút XD csatlakozással is.. (Sunrace-ből már van, csak az sem olcsó. Szerencsére a 11-es rendszerhez potyognak a levedlett, de még vállalható állapotú 1150-es sorok is, láttam már 9 ezresért hirdetve. Az állapotuk persze csak saccolható képről, de egyik ilyen soromat sem újonnan vettem.)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #151751 üzenetére
ezen pusztulok épp
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151809 üzenetére
kis reflektor = széles csóva, nagy refi= irányított sugár, ami messze visz. legalábbis kicsivel nem tudnak messzire világítót készíteni, naggyal pedig nem akarnak szélesen terítőt. a fényáram a ledtől és az áramtól függ, az akkutól csak az üzemidő, kivéve extrém áramoknál. szóval ezek a kis csőlámpák tényleg jók, de ha sok fényerő kell, fel kell tenni kettőt legalább, ha meg több órára tervezel, pár pótakkut is :)
(és alapból tényleg vakít)
ja, valamint a hidegfehér ledek mindig hatékonyabbak, de vannak jó kompromisszumok (középutak) is. meg ha nagyon kell a színvisszaadás,akkor már 90+ CRI-s ledben is van jó hatásfokú (SST20 pl.)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Somatom #151814 üzenetére
az egy nagyok zsírkirály kis fejlámpa, csak az említett (általános, hétköznapi) lámpákhoz képest extrém szélesen szórt fénye van, mint a legtöbb fejlámpának, hiszen ezeket kéztávolságban lévő szereléshez, és közeli munkákhoz találták ki, ahol fontos,hogy egyenletes legyen a fénye, és hogy legyen két szabad kezed. Még sétához is csak ímmel-ámmal jó, de ez nem azt jelenti, hogy picit is rossz lámpa lenne, csak nem erre való.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151816 üzenetére
S2, S2+, S3, S9, nagyjából egykutya, persze finomságok vannak, mélyebb tükör, többféle LED egy típuson belül is, de nagy vonalakban kb. ugyanazt tudják. A Convoy mellett léteznek hasonlók C kategóriás gyártók műhelyéből is, pl. Utorch, de ezen már szvsz kár spórolni, mert jönnek a kikapcsolhatatlan villogó üzemmódok, meg effélék.
Convoyból a legakciósabb a hidegfehér szokott lenni (6-7 usd volt talán a rekord), ja, és létezik már S21A, ami 21700-as,alig észrevehetően nagyobb méretben ;)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #151841 üzenetére
Wombath kérdezi, hogy "milyen kövek?"
egyszerre meg kell venni mindent, ha már úgyis vámolás lesz, legalább az ügyintézési díjon spórolsz
(hú, de utálom én is, nemrég véletlenül túlszaladtam, pontosabban abban bíztam, hogy megint kevesebbet írnak rá, hát nem....)Toobee: ilyen rázkódástól kapcsolás nekem is volt, de azután tekertem 1-2 réteg maszkolószalagot az akkura, hogy ne is tudjon zörögni se, az megoldotta.
Nem mondom, hogy meg tudom magyarázni, hiszen rugó van mindkét oldalon, és a logikám szerint egyik esetben sem kellett volna megszakadnia az áramkörnek, de mégis megtörtént, és ragasztószalaggal meg nem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #151851 üzenetére
persze, miután leejtettem a 26650-es lámpám... annak nem rugó van a + végénél, hanem rézbuci.
Hasaggymeg: nekem a 2 dolláros bepattintós, meg a szintén hasonló árban megvehető, amúgy a Lumintophoz adott műanyag is megbízhatóan teljesít eddig.
Ehhez oversized kormányra erős gyorskötöző kell, a hosszabb csavar nem jó:Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #151858 üzenetére
mennyire idegesített, egy rokonunknál van ilyen, hideg-meleg külön tekerős csap, eddig jó, de mindkettő befelé tekerve nyílt, és kifelé zárt, tehát a balos fordított volt.... ezt hívom "antimérnök" megoldásnak
Ja, töltésre: tegnap ideért egy hónap utazás után a 4 portos usb töltőm, amit azért vettem, hogy egyszerre tölthessek telefont, első-hátsó lámpát, és km órát is, csak amikor rendeltem, még szezon volt, most meg abbahagytam az országúton teekrést, de azért jó lesz jövőre
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz gabro0 #151864 üzenetére
ja igen, a nyeregpálca. Erre akartam írni, hogy szerintem ami asztalra téve mondjuk 1mm-t billeg, azt lehet hogy kihúzza egyenesre a befogató szerkezet,hiszen az (feltéve, hogy pontos ) elvileg sík. Még az a különálló pálcikás is arra törekszik, hogy egyformák legyenek a távolságok a két oldal között, szóval biztos csak javít a mostanin alapból. (nem is akarom tudni, mekkora erőkkel feszít egy nyeregcső befogószerkezete, de biztos nem kicsivel)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #151889 üzenetére
avaron én ma majdnem gyalog csúsztam el :D
más: a másik két Schwábli is tudja a dolgát egyelőre, szépen felmentek tyúblessz, műhelypumpával. az előre tett Nobbyra nincs is TLR felirat írva pedig (azért hajtogatós). mondjuk ez prüszkölt egy ideig, 4-5 alkalommal oda kellett forgatnom a lötyit, hogy elálljon. 3 percenként rákezdre, szóval jó,hogy ott szöszöltem még mellette.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #151906 üzenetére
A túlmerülés ellen tényleg csak részben véd az elektronika: pl. a nyers, védelem nélküli cella meríthető 2,75, vagy akár 2,5 voltig, de bevett szokás, hogy csak 3 voltig merítik, az van kinevezve 0 %-nak. Ekkor az elektronika azt mondja, hogy lemerült (meg is szakítja az áramkört, szóval a kimenetén 0 voltot mérsz, nem 2,9-et) . Ha hónapokig így hagyod, tovább merül, de jó esetben nem éri el a valódi minimumot. Ha mégis eléri, mert 2 éve úgy áll, az szopó, valószínűleg tényleg károsodik, és csökken a kapacitása, pedig alig használtad. (ha egyáltalán még fel lehet tölteni)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz samujózsi #151910 üzenetére
Én is így tudom.
A csupasz cellákban csak túlnyomás elleni védelem van, erre vagy tesznek még elektronikai védelmet, vagy nem, de egy akkupakk, ami elktromos biciklin, pláne autóban van, már biztos hogy ilyen kiegészítő elektronikával jön.(#151915) 6030D : Nekem a számított max pulzusom simán megvan akár görgőn is, ezért nem is erőlködtem még igazán, hogy a valódi maxot megpróbáljam elérni . Egyébként úgy figyeltem, hogy a meredek emelkedőnél mégjobban kihozza az, ha viszonylag erős áttétellel ÉS gyorsan pörgetek. Pl. a vértesboglári maratonon az utolsó alig lejtős hosszú szakaszon, ahol végig kellett csak száguldani, ott mértem valami 190 fölöttit, meg hétfőn görgőn is akkor volt a legtöbb, amikor a km óra 50 fölött mutatott, 100+ cadence mellett, nem amikor 60-70-nel tapostam (ilyen amúgy sem volt nagyon). Jó, persze görgőn a terhelés is magasabb nagyobb fordulatnál.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen