- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- iPhone topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
ph Az Intel szerint nem ez a stabilitási gond oka, azt még ugyanis nem tárták fel teljesen.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
mauimagic
aktív tag
válasz DonThomasino #293680 üzenetére
Igen, jópáran. Szállítási idő lutri, csak raktáron lévő terméket érdemes rendelni, de akkor is belefuthatsz várakozásba.
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #293705 üzenetére
Ez szerintem mehetne is az összefoglalóba, talán az "egynyári bringások" fárasztásaiból akkor kevesebb lenne
-
mauimagic
aktív tag
válasz vallas #293801 üzenetére
De az egész topik álmatlanul forgolódott másfél évig, hogy vegyen már végre valamit
Engem frankón meglepett, hogy végül meglett a kjúb...mint mikor muszájból végignézel egy sorozatot, mert már túl sok "munkát" raktál bele ahhoz, hogy hagyd a p.csába az egészet, de végül a 18. évad végén olyan csavar van a sztoriban, hogy aszondod megérte... -
mauimagic
aktív tag
válasz gordonfreemN #293829 üzenetére
Régebben olvastam, hogy kínai DT koppintásból az alacsonyabb fogszámút (18t, 36t) érdemes venni, mert a magasabbak nem tartósak.
Ott gondolom jobban kijön az anyagminőség különbség, meg hogy svejcban lehet tényleg értenek valamihez a túlárazott csokin meg órákon kívülHa meglévő DT agyba kellene csak a ratchet, akkor szeritem kérdezz rá a chinertown fórumon, mert lehetnek kompatibilitási problémák.
Mielőtt egy ügyeletes Micimackóvédő belémszállna, itt jegyezném meg, hogy 2db DT koppintás agyam is van a sárga komcsiktól, eddig hiba nélkül, de sajnos csak párszáz km lehet bennük, mert parkolópályán vagyok jelenleg.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Úgy néz ki a héten beújítok egy valóban budget "gravelt". '90-es évekbeli bringa 3x8 LX szettel.
Lehet felraknék egy koskormányt, de a hajtáshoz nem nyúlnék, mert akkor már nem bótbajárós kategória lenne.
Van valami valós oka, hogy a 3x hajtás helyett 2x van gravelen, országútin? Az 1 lánctányéron megspórolt 50g-tól eltekintenék1" menetes a fejcsapágy és a homlokcső se túl magas, így emelnem kell a kormányon elég sokat.
Ha a klasszikus diós stucnival oldom meg, akkor csak 22.4mm-es kormány jöhet szóba, azokból nincs "flared".
Ahead átalakítóból van valami normális megoldás? Egy 30 éves bringán egy seprűnyél tetején 50mm-es stucni elég okádékul tud kinézni szerintem... -
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #294116 üzenetére
Hasonló gépet néztem ki én is, remélem holnap lesz időm elhozni.
Jól gondolom, hogy ha régi LX a hajtás, akkor a fvk upgrade miatt kell szereznem egy országúti első váltót, mivel a montissal nem kompatibilis?ez is szarul fog kinézni persze a vastag stucnival
Találtam alin diós retro stucnit levehető "előlappal". Azt rendelek majd szerintem, csak előbb a bringa kéne[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Mezga Aladár #294123 üzenetére
A linkelt stucni+kormány árát szánom a komplett bringára, de amúgy szép
-
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
New bike day
Full LX, patika az egész gép
Lehet hagyom a koskormányt a csába, jójez, ahogy van. -
mauimagic
aktív tag
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #294222 üzenetére
Értem az aggodalmad, de szerintem alaptalan.
Cáfolatként jöhetnek az "Bréking!!4 - újabb halálos kerékpáros baleset olcsó kínai karbonfelni miatt" linkek.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #294252 üzenetére
Gondolom Bad Pechvogelkirchenből. Hans bácsié lehetett, aki kétszer ült rajta, de aztán a trekkingradgeeks.at fórumon olvasta, hogy nem jó a geó és felvitte a padlásra '95-ben
Kb akörül vettem az első komoly mántinbálykomat, Magellan Scutum Cr-mo. Azon STX-RC szett volt, az LX, ami ezen van, elérhetetlen álom volt...eddig
Ja meg Columbo vazsból van vagymi, az is tök hype amúgy
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Svábel cx comp budget murva felhasználásra vállalható, vagy olcsó húsnak híg a leve?
-
mauimagic
aktív tag
válasz balintbaba #294373 üzenetére
Ajjaj, ezzel a hsz-el asszem triggerelted az AXS fanboyokat
Karbon felnivel mi a baj?
Hogy beléd is rúgjak: ezMTB szerintem tök korrekt kit, eddig egy XT, Deore és Sram G2 légtelenítést is probléma nélkül abszolváltam vele, nen lehet user error
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Roland861010 #294470 üzenetére
Szerintem érdemes lenne az összes számodra szóbajöhető bringa hirdetést egy hsz-be betenned, sokan hálásak lennének!
-
mauimagic
aktív tag
Teljesen igazad van, de valami azt súgja, hogy úgysem fog rád hallgatni...
BTW én hatvanvalahány ezeré raktam fel az országútimat új hajtáslánccal, nyilván nem egy full karbon Look, de kezdésnek simán vállalható és állva hagy bármilyen crosstrekkinget.De ott a trekking, amit most vettem helyette nem egész 50 rongyé, na még azzal se a bringa lenne a szűk keresztmetszet egy jó ideig.
-
mauimagic
aktív tag
Valami ócsó 700x40-45 gravel gumit nyögjön már be egy murvaprofesszor!
Vérszemet kaptam és elindult a low cost gravel prodzsekt, szerintem 100k alatt simán megállhatSchwalbe CX comp 700x40-et próbált innen valaki?
Ja meg az Alis TPU belsők milyenek? Ereszt, robban, vagy vállalható napi használatra?
-
mauimagic
aktív tag
Csak ugye az a kormány végén van, így még inkább "szétfogok"
Itt a megoldás -
mauimagic
aktív tag
válasz ZolkoW #294528 üzenetére
Második bringa, szerintem nem fogom sokat használni, de a 30 éves felnivel se biztos hogy működne a TL.
Anno az első "gettó tyúblesszt" én is drótos schwalbe-vel hoztam össze a kétezres évek elején, rég volt, de annyi megmaradt, hogy szívtam vele rendesen
24"-os BMX belső szétvágva volt a "tyúblessz szalag" -
mauimagic
aktív tag
válasz flash- #294534 üzenetére
a nyereg teljesen hatul van, es igy is neha erzem hogy ulhetnék hatrabb pedig a méret táblázat szerint egyértelműen ez a méretem (178cm M) talán kicsit magasabb nyereg magassaggal ez orvosolható vagy hatra nyúló nyeregcsővel es akkor talán stabilabb lefele egy monti ha hátrább ülők
Gondolom kiállva DH-zol, csak mert akkor nem értem miért érdekes a nyeregpozíció, úgysem ülsz rajta... -
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #294591 üzenetére
A Stans tejjel kevered, az pusztítja a küllőt-felnit sósavhoz hasonlóan, volt itt erről egy disszertáció régebben
-
mauimagic
aktív tag
válasz Ringman #294647 üzenetére
Nekem eddig talán kétszer volt ilyen, egyik se edzés közben, most viszont egy (lehet ezzel is összefüggő ) kardio problémám van, több mit egy hónapja kényszerpihin vagyok emiatt...
Mindenképp menj el kardiológiára szerintem. Nekem se a Garmin tesztje (bár nyilván nem is erre van) se az EKG nem mutatott ki semmit.
Labor mutatta csak ki, utána vittek is az intenzívre.A helyedben egyből magánba kezdenék, tudok ajánlani sport kardiológust, ex triatlonista, szimpatikus arc.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz semmiho #294803 üzenetére
2 kereket fűzettem újra az elmúlt fél évben, mindkettő 1 év körüli volt, stans (doc blue) tejjel, és semmi korrózió nem volt, az egyik alu, a másik karbon felni.
Az alu küllőanya lehet a ludas, mert az nálam nincs, annyira nem számít az én szintemen a huszonpár gramm/kerék súlycsökkentés, hogy amiatt érdemes legyen besz.patni magam
-
mauimagic
aktív tag
válasz Hasaggymeg #294814 üzenetére
Jó rég voltam arrafelé. Asszem azóta lett autópálya (Aliexpresses... )
Mennyi idő így lejutni? Árak még a horvátok alatt vannak? -
mauimagic
aktív tag
válasz balintbaba #294997 üzenetére
Szerintem tök jó ez a Cube, de mégiscsak egy 4 éves grevölről beszélünk, 2x11-es rendszerrel. nem a legmenőbb márkától.
Ha felébred a fórumos Kocka Fanboy Club:[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Garmin ápdét videjó
Kétségbeesett vergődés, hogy a lemaradást behozza a Karak, ájDzsípiesz, [random Alis navi] után kullogva -
mauimagic
aktív tag
válasz Maximum1 #295491 üzenetére
Az itthoni NaviGates címke sem ér semmit, mert azt mondja a Visegrádi utcai forgalmazó, vidd oda ahol vetted és majd Ők beküldik Nekik és akkor kivizsgálják.
Ez saját tapasztalat? Csak mert nekem szó nélkül cserélték az 530-at gariba azonnal, a Visegrádi utcában, pedig nem ott vettem.
Ezen kívül elég sok ismerősömnek cseréltek ezt-azt, bár egyik se szürkeimportos volt. -
mauimagic
aktív tag
válasz Ixion77 #295498 üzenetére
Nem kell b.sztatni a
wipersealtszimeringet, a szivacsgyűrűt érdemes cserélni csak. Ha kap új kkenőanyagot és kipucolod a dzsuvát, akkor sokáig bírja a szimering.Veszel Aliról egy szimeringet és reménykedsz, hogy jó lesz a rugó és átrakod...de amíg megjön nem bringázol?
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Most, hogy végre zöld utat kaptam a bringázáshoz, mentem volna reggel montizni, de a purdénak is megjött a kedve, így lementem vele a pumpapályára az új "grevöllel", legyen egy kis kihívás nekem is
Ha már így alakult, az erdőbe is azzal mentem, úgyis szügyig érő sár van.
Szokásos checklist módosítva:teló-, tag nyomások, csillapítás, tubeless lötty, dropper, squirt....ja ezek nincsenek, mehetünk
helyette van2x annyi
sebességem, de így is kevés néha a meredek emelkedőkön a 22/28 a 2-es zónához.
Felfelé haladós, technikás lefeléken azért nem őszinte a mosoly, leszarom a longer slacker mantrát, de a 40-es gumi nem egy flow bajnok, még jó hogy a cantnifék nem fog normálisan, úgyis eldobná a gumi, mert nincs elég futófelület lassulni
Emiatt 100%-on pörög a processzor lefelé, nyomvonalválasztást kalkulál folyamatosan, a leglazább flow trailen is, ha nem adja ki, akkor megy a pattogás, mint kecskeszar a deszkán
Úgyhogy egyelőre nem adom be Bea asszonyt a MÉH telepre, ez a bringa meg marad gyereksétáltató.Miután megjött a murva kormány, meg a fvk Aliról, azért megyek vele egy XC kört úgy is, biztos sokkal kezesebb lesz a gép...ja nem
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz hoffman_ #295586 üzenetére
Gyárilag 800-as a kormány? XL-es a bringa?
Ökölszabály, hogy a kormány szélesség változtatásakor a reach a felével változik: pl 40mm-el keskenyebb kormánynál 20mm-el rövidül a reach.Így ha a bringa mérete jó és a stucnival nem tudsz/akarsz variálni, akkor azért nagy mozgástered nincs...
Bilincses rögzítésű markolat kell és úgy lehet állítgatni a különböző szélességeket, aztán ha megvan a sweet spot, akkor vágsz.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Roland861010 #295618 üzenetére
Hamar országúti szakértő lettél
-
mauimagic
aktív tag
válasz Roland861010 #295623 üzenetére
Őszintén szólva inkább kimaradnék ebből, egész embert kíván
-
mauimagic
aktív tag
Hidd el, hogy a legértelmesebb alul kezdeni. Veszel egy akármilyen olcsó bringát, és megszereted a bringázást.
+1, ráadásul egy crosstrekking, gravel sokkal többféle úton használható, az óúti ahhoz képest mélyvíz, főleg a nyugatbalkáni vezetési kultúránk miatt... de szvsz felesleges fingreszelés ez az egész, megy még pár hétig a napi 2-3 hirdetés linkelgetése, meg a filozofálgatás, aztán vagy lesz bringa vagy nem, de a tanácsadással csak elodázzuk ezt a szenvedést -
mauimagic
aktív tag
válasz Runner_fxr #295738 üzenetére
Látom valamit konyítasz a témához, ezért kérdezem:
Villánál/tagnál az alap szervizeket rendszeresen megcsinálom, de a damper service-t inkább szakira bízom, miután jópár éve megszivattam magam egy Float DRCV-vel.
Viszont a mostani (34 SC), meg az előző (Pike) villánál/tagnál is azt érzem, hogy 1 év után (3k km) semmi problémám nincs se a csillapítással, se a lock-al.
Van értelme így a damper service-nek, vagy amíg nincs baja, ne foglalkozzak vele? -
mauimagic
aktív tag
válasz dom1n0 #295778 üzenetére
Országútizás után szerintem bejönne a gravel, a monti jóval lassabb, főleg érzetre és síkon.
Én 5 fokig elvagyok hosszú mez+gatya+kesztyű kombóban, alatta kell rendes kesztyű + téli cipő, de ez elég egyénfüggő.
Szerintem 2 megközelítés van:
Rövid, 1-2 órás bringázásnál kb mindegy, csak ne fagyj szét.
Hosszabbaknál okosan kell öltözni és persze z2 játszik inkább ilyenkor. Nagy DH előtt 0 fok alatt én így is öltözni szoktam, mert különben szétfagyok.
A szélálló és lélegző anyag csak a marketingbekben létezik, legalábbis én még olyannal, ami működik is hosszú távon, nem találkoztam, pedig az alis/aldis szaroktól a 100k-s hardshellig mindent próbáltam.Elöl szélálló, hátul lélegző mellény pl nagyon jó dolog, decában vettem tavaly gombokért, ilyen merinói birka izé
-
mauimagic
aktív tag
válasz Csokicsibesz #295844 üzenetére
Má megin mindenki hüje, csak a pingvin helikopter...business as usual...
-
mauimagic
aktív tag
Terep bejön? Szádba repülő sárdarabok, elpörgő kerék, defekt, fosás lefelé a trailen...
Viszont pl. a gravel meg tök más,
Mitől lenne más? Egyrészt ugyanazon a "gravel" úton is lehet montival menni, ha szügyig érő sár van, szerintem sokan szoktak is, másrészt itt Nerisztánban nem sok klasszikus "gravel" út van, vagy schotter, ahogy felétek hívják, mert az itteni erdészetek rendszeresen szétb.sszák az utakat.
Vagyis sokszor nem "gravelen" mész, hanem technikásabb, nehezebb terepen, ott meg a gravel bringa nem lesz gyorsabb, főleg lefelé. -
mauimagic
aktív tag
válasz dom1n0 #295891 üzenetére
Tavaly Crosskovácsi előtt volt nálam bő 1 hónapig egy karbon HT. Sokkal gyorsabb voltam vele szinte minden szituban, kivéve a technikás lefeléken, mint a 140/140-es karbon Neuronnal.
Utána viszont jött az Oiz, 120/120XCdánkántrí gép.
Lehet hogy csak annyi van, hogy az én szintemen nem jön ki a különbség, de XC felhasználásnál, amire ezek valók, a HT gyorsabbnak tűnik, de nem az, vagy csak minimálisan.
Lefelé meg fordítva, de hasonló a helyzet.Röviden szerintem annyi, hogy attól ne félj, hogy a HT kevés lesz valahol, nem bikeparban fogod használni.
Egy dologban biztos jobb a fully, hosszabb tekeréseknél nem fárad el a hátad, másnap nem érzed magad szarul, de ez lehet egyénfüggő, nekem 3 óra felett már jól esik a fully.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
Pont most van egy új Kontra podcast a gravelről...
"Életérzés", "Woodstok feeling", hasonló bullshitek repkednek...
A lényeg szerintem, hogy az ebike-on kívül csak a gravel eladások pörögnek, úgyhogy minden gravel, amire rá lehet szerelni egy koskormányt, meg rá lehet ültetni egy flanelinges, Ferenc Józska bajszú hipsztert...
Ha duplavállas DH telóval kell adni, kit érdekel, csak vigye a nép
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Külpolitika
- Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
- Házimozi belépő szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Politika
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI FPV Racer Combo drón +Fly more Combo FMC +Motion Controller
- BTWIN gyerekbringa eladó
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Superior XC 859 29" M MTB vadonatúj kerékpár eladó