- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stracker06
aktív tag
válasz
HwAdokVeszek #10247 üzenetére
javaslatom: Mutass kb 3 fajtát, aztán amelyikre a legtöbben szavaznak, az legyen
Mindenki ízlsének úgysem lehet megfelelni, legalábbis nagyon nehéz.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
-
stracker06
aktív tag
Én Veszprémben tudok esetleg matricát osztani, meg persze szeretném, ha küldenél nekem is (beszéltünk már privátban.) Postaköltséget természetesen állom. Ha nincs más veszprémi, aki szívesen osztogatna, akkor én bevállalom.
Szóval, veszprémiek, Ti mit gondoltok?SFm™
-
stracker06
aktív tag
-
stracker06
aktív tag
-
stracker06
aktív tag
Az én régi retro outimon ősrégi rubena külsők vannak, amik teljesen szét vannak repedezve. Eddig különböző okok miatt csak nyáron használtam a bringát így másodlagos volt ez a probléma, viszont idén már kb egész évben azzal fogok mászkálni, szóval tavasszal szerzek újakat.
Egyébként simán bírják a 8-9 bar-t is, többször teszteltem már őket és rájöttem, hogy nem fognak szétszakadni, szóval bízom bennük, akár 50km/h-s sebességnél is. (Mondjuk a rendes biztonságérzetet a sisak adja meg
)
(szerintem ne aggódj
- bár az enyémből nem jönnek ki szövet szálak)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
-
stracker06
aktív tag
-
stracker06
aktív tag
válasz
glacious #12248 üzenetére
Azért egy nem pozícionált váltó gyereknek necces, nem? Az én régi outimon. is olyan van és néha még nekem is meggyűlik vele a bajom, főleg ha nagyobb tempónál egyszerre kellene előre is nézni, kerülgetni az úthibákat, meg mondjuk pontosan váltani is a hátsó váltóval.
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
zoli03 #12295 üzenetére
Tudom, életemben egyszer szívattak meg úgy, hogy 2 gombelemet vettem órásnál kb, 800 Ft-ért. Azóta jobban figyelek.
(Mondjuk azok azért jó elemek voltak.)
Egyébként nem halt meg teljesen az elem a hidegben, csak halványabbá váltak a számok a kijelzőn, menet közben lassabban reagált a sebességváltozásra, stb. (Ez meg engem már eléggé zavar.
)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Sziasztok!
Bandázsoláshoz kellene segítség.
Vásároltam egy Acor márkájú kormánybandázst és szeretném feltenni. Én azt hittem, hogy az összes ilyen bandázsnak öntapadós az egyik oldala, viszont ennek nem, egyik oldala sem "ragad". Ezen kívül van a dobozban 2 csík nem túl hosszú, fekete színű papírszerű cucc, aminek az egyik oldala ragasztós. (olyan mint egy matrica). +van még 2 kormányvég dugó is.
Hogy kell ezt felrakni??SFm™
-
stracker06
aktív tag
Szerettem volna bandázst tenni a kormányomra, vettem is egy ilyet és fel is tekertem ma. A bandázs hátulján nincsen öntapadós réteg, tehát csak "saját magát" tartja + a felső végén a ragasztócsík, amiből a gyári egy nagy szar volt, úgyhogy holnap veszek is fekete szigetelőszalagot helyette.
Az a lényeg, hogy felraktam ma, király is volt, de az első 4 km után szét is csúszott és most tekerhetem majd újra. A kérdésem az, hogy hogyan lehet elérni 2 kiló ragasztó nélkül azt, hogy ott maradjon minden ahová tekertem?SFm™
-
stracker06
aktív tag
"A jogszabályokból ugyanakkor az is következik, hogy a kerékpártartó használata megengedett, ha azon a rendszámtábla szabályosan elhelyezhető és megvilágítható, szükség esetén a fényjelzések is ismétlődnek rajta, és a KRESZ rakomány megjelölésre vonatkozó szabályainak megfelel. A kereskedelmi forgalomban kapható, jobb minőségű vonóhorgos kerékpárszállítók többnyire teljesítik ezeket a követelményeket. Ha a vonóhorgos szállítóeszköz a fentieken túl még a kerékpárok megbízható rögzítésére is alkalmas, akkor az a közúti forgalomban a kialakult gyakorlatnak megfelelően továbbra is használható. Ekkor a hátsó rendszámtáblát a kerékpártartóra kell áthelyezni előírásszerű helyzetben és megvilágítva."
???
(Különböző "helyeken" olvasott cikkek után nekem úgy tűnik, hogy a rendőrség még nem igazán biztos abban, hogy mit is gondol konkrétan a vonóhorogra rögzíthető kerékpárszállító szabályosságát és használhatóságát illetően
)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Szerintem ez eléggé állat. LINK
(Nem tudom volt-e már...)
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
Zola007 #14074 üzenetére
Most nem azért, hogy arcoskodjak, de én már évek óta nem estem bicajjal. Mindig figyelem, hogy mi van előttem és felkészülök már előre, hogy esetleg korrigálni/fékezni/stb. kell. Nem tudom, hogy ennek köszönhetem-e, vagy a szerencsének, de ez van. Az ősszel majdnem összejött egy esés, de sikerült gyorsabban ugranom mint esnem és még a kerékpár sem dőlt el (nem engedtem el a kormány, hanem visszaemeltem közel vízszintes állásba - mondjuk azt nem mondom, hogy ez a csuklómnak is jó érzés volt-), pedig az adott városi terephez képest nem mentem lassan.
Én a telefont mindig zsebben hordom mindenhová, kormányra semmi pénzért nem tenném, felkarra esetleg. Bár még nem próbáltam, de úgy tippelem, hogy ez a módszer kényelmes lehet és kicsi a valószínűsége, hogy pont ráesek, hiszen eséskor automatikusan előre nyújtod a kezeidet és azokkal támasztasz ki (persze nem a kisebb TV méretű phabletekre gondolok).
Néhány évvel ezelőtt a kabátom belső zsebében lévő mobiltelefonnal síeltem kezdőként nagyjából 1 hétig, estem nagyon szépeket, de a mobilnak nem lett semmi baja...Szerintem jó megoldás lehet még az is (ha a telefon csak telefonálásra kell bicajozás közben), hogy veszel egy néhány ezer Ft-os "butaphone-t" amit nem sajnálsz majd annyira, ha esetleg összetörik.
Ha okostelefon kell, akkor pedig megoldás lehet egy ilyennek a beszerzése. LINKPersze ez csak az én véleményem...
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
stracker06 #14079 üzenetére
Most látom, hogy megint elgépeltem néhány dolgot. Lejárt a szerkesztési idő....... Bocsi!
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
imyourfriend #14081 üzenetére
Én nem gondolom, hogy nehéz elesni. Viszont szerintem fontos az, hogy az adott (bármilyen) járművet vezető ember fel tudja mérni azt, hogy milyen sebességgel tud bevenni egy kanyart, elmenni egy adott minőségű úton/terepen, mire képes az a jármű amivel éppen közlekedik és mire ő maga, a vezető. Ha valaki ezt tudja és mégis gyors, stb. akkor lesz igazán nagy király és jó "sofőr" (Ezt az általad említett ember Forma 1-es karrierje is jól mutatja.) Ehhez nyilván viszonylag sok tapasztalat is kell...
Persze az is igaz, hogy mindig benne van a hibázás és a balszerencse lehetősége és minél jobban feszegeted a pálya, a gép és a saját határaidat, annál valószínűbb, hogy előbb-utóbb bukni fogsz.Azért azt tudni kell, hogy én nem a teljesítményre megyek bicajozás közben, hanem a kerékpározás nyújtotta érzésre és a "vezetési" élményre. Pont ezért szeretem a nagy lejtőket, éles kanyarokat, kerékpárutakat és a nem feltétlenül nagyon gyors, csak közepes sebességű, de lendületes közlekedést, stb.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
Runner_fxr #14085 üzenetére
Erdő más, azt megértem. Ott nem tudsz tervezni, főleg nagyobb sebességnél, hiszen könnyen előfordulhat, hogy az avar/a növényzet eltakar valami olyat, amin nem biztos, hogy át kellene menni.
Azonban véleményem szerint aszfalton az esetek többségében azért lehet látni a lehetséges "buktatókat" (apró kövek, kátyúk, bukkanók, útpadkák, tócsák, csúszós felületek, stb.)Nem arról van szó, hogy annyira biztos vagyok magamban, hanem arra, hogy figyelek, vigyázok magamra és másokra is (gyalog, kerékpárral és autóval egyaránt). Nem közlekedek ész nélkül a bicajúton, ha gyalogos van a közelben számítok rá, hogy kiléphet elém, ha autó jön figyelek, mert elképzelhető, hogy nem ad elsőbbséget, stb. Eddig még mindig volt időm arra, hogy fékezzek és kikerüljek bármit, bármilyen sebességgel is közlekedtem.
Ezen kívül tudom azt, hogy mennyire jók a kerékpárjaim és pontosan ismerem a viselkedésüket a különböző megszokott helyzetekben. Tudom, hogy a trekkingemmel úgy is meg lehet állni, hogy kiessen a fogamból a tömés, tudom, hogy a régi outimon picit gyengébb a fék, ezért óvatosabban kell közlekednem és jobban kell figyelnem olyan helyeken ahol váratlan akadályok kerülhetnek elém, stb. Igen, mentem már én is viszonylag szűk bicajúton, városban több mint 40-el, de ez este 10-kor volt és senki sem volt a környéken. Ha lett volna, lassítok, mert nem éri meg összetörni sem magamat sem mást. Általában megpróbálom az általam legmegfelelőbbnek tartott sebességet választani, azt amikor még biztos vagyok abban, hogy bármilyen helyzetből viszonylag jól tudok kijönni.Egyébként van sisakom és akkor, amikor tudom, hogy viszonylag durvábban fogok menni, fel is szoktam venni. (Mikor boltba megyek, vagy a barátnőmmel/egyedül gurulok egy kört akkor nem veszem fel, mert tudom, hogy kicsi a tempó és nem nagyon találkozok autóval sem. Tudom, hogy ilyenkor is történhet baj, de ennyi kockázatot bevállalok, mert ezt én még nem érzem veszélyesnek úgy, hogy figyelmesen közlekedek.)
Ja, és én mindig megpróbálok szinte mindenre számítani, hogy ne érjen nagy meglepetés.
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Velotech márkáról van valakinek tapasztalata, véleménye, stb? (konkrétan külső gumiról lenne szó)
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
---Lasali--- #14254 üzenetére
Elvetted a kedvem egy kicsit tőle.....
Amilyen retró (manapság speciális?) méretben nekem kell, nem sok típus közül lehet választani és általában az árak is hasonlóak.
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Én ezt a hozzáállást nem tartom ennyire viccesnek és "hősiesnek". Most gyökerezed őket, de ha valami komolyabb gondod lenne, biztos vagyok benne, hogy nagyon hirtelen és udvariasan kérnél segítséget a rendőröktől és abban is biztos vagyok, hogy az adott szituációban nem voltál ekkora nagy vagány király mint itt, a fórumon.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
csabi94 #14708 üzenetére
Én nem vitatom az általad említett dolgokat, de ha a legközelebbi ilyen akciónál véletlenül elüti valaki, mert egy 2x2-es úton, forgalomban, min. 110-es tempónál nem számít egy bicajosra, akkor máshol emelgethetjük majd a kalapunkat és nagyrészt nem az autós lesz a hibás. (Arról nem is beszélve, hogy mekkora szívás ez egy autósnak is - lelkileg is-)
(Téma részemről lezárva.)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
válasz
lsebestyen #14717 üzenetére
Ebben nem értünk egyet, de biztos én vagyok a gyökér. Mindenki nyomatja itt, hogy hordjál sisakot, de az senkit sem érdekel, hogy egy rakás ember a fején lévő sisakkal tiltott helyen teker.
Ha így gondolkodunk, nincs szükség szabályokra, mindenki csinálja azt, ami jól esik. Szerintem Neked sem tetszene, ha elütnél kocsival egy egyébként tilosban közlekedő kerékpárost. Kinek adnál igazat, magadnak, vagy neki?
(Én sem tartok be minden szabályt, de olyat nem csinálok amivel veszélyeztetem a saját, vagy mások testi épségét.)
Egyébként én alapvetően a rendőrök gyökerezése ellen szólaltam fel.
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
-
stracker06
aktív tag
válasz
imyourfriend #14786 üzenetére
pontosan ezért írtam privátot, de ludsimon kolléga inkább a közös topicot kedveli
(ez persze számomra nem jelent problémát)
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
stracker06
aktív tag
Játszatok, nyerjetek: LINK
(Nyeremények: kerékpáros szemüveg, sisak és egy többfunkciós kendő.)[ Szerkesztve ]
SFm™