- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stracker06
aktív tag
válasz vendingo #7932 üzenetére
Az Intersportot nem ajánlom, nagyon nem, nagyobb összegű vásárlás esetén meg pláne nem és nem csak kerékpár vásárlása esetén.
Sajnos vannak tapasztalataim velük kapcsolatban, kicsit furcsán értelmezik a garanciára/jótállásra vonatkozó jogszabályokat.[ Szerkesztve ]
SFm™
-
cekkk
veterán
válasz vendingo #8089 üzenetére
http://www.bicyclewebshop.com/
Van valami rossz tapasztalat? -
sanzi89
addikt
válasz vendingo #8108 üzenetére
Milyen állítható stucni volt akkor az? Nekem egy aránylag olcsó Bikepositive Country állítható stucnim van, de semmi gondom vele. Egyszer felraktam, beállítottam, olyan, mintha merev stucni lenne.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
dqdb
nagyúr
válasz vendingo #8231 üzenetére
nagyobb tárcsa != nagyobb biztonság
Egy, a teleszkóp specifikációjánál* nagyobb tárcsa igenis árt. Amellett, hogy csavarja jobbra-balra a villalábakat, és ezzel extrém esetben törést is okozhat, a fékerő jelentős része ezekre a nemkívánatos fizikai hatásokra megy el.
* nem tudom, hogy a képeken szereplő Cannondale Fatty esetén mi a maximum, csak általánosságban írtam a fentieket
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
szjoci
őstag
válasz vendingo #29108 üzenetére
Trekkingekbe szokott gyárilag 63mm-es teló lenni. Nem célszerű belerakni sokkal nagyobb rugóutast (a 80-as még szerintem elmegy).
Nekem 80-as illene a vázamhoz és 100-asra van hagyva a rugóút. Ez már annyira elcseszi az irányíthatóságot hogy nem tudom elengedni a kormányt mert egyből "húz" valamerre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #29108 üzenetére
Hmm, vajon 29er villát bele lehet rakni egy cross bringába?
(#29119) evilskati
A fejcső és kormánycsapágy ugyanaz, nem? A beépítési magasság az más, meg hát nyilván 28"-os kerékmérethez kell a villa.
De épp azon töprengek, hogy 29er elméletileg jó lehetne.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #29152 üzenetére
Képzeld épp SV650-be lettem végül szerelmes , az a jövő évi projekt az idei bringa után (úgy a motor költségvetés felét simán elköltöttem alkatrészre és felszerelésre ebben a két hónapban). Csak nem a fura cápaorrú, hanem a naked változat kéne. Az kényelmes, szép is, fiatal is, meg kinőni se fogom.
Telóból én arra szavazok, amit belaazallat kolléga linkelt feljebb.
40k, tudja az összes trekking szempontot, levegős és van remote lock is.
Ennél jobbat trekking villából pénz pazarlás lenne, ránézésre az alatta lévő linken az a 100+ árú elég szánalmas, főleg a montis villákkal összehasonlítva ár/érték arányban. Aki azt megveszi, annak úgy kell.
Engem viszont még mindig érdekelne, hogy belemenne-e egy 29er villa, a montis vonal azért mégiscsak komolyabb szintet képvisel ezerszer. Csak nincs rajta sárvédő szem, meg egyéb bizbaszok, amik egy trekkingre jól jöhetnek.(#29140) sanzi89
Attól, h drága, attól még nem lesz felső kategóriás.
Majd ha felveszi a versenyt technikailag mondjuk egy Rebával (és ez még csak középkategória), na akkor majd felkerül a térképre. Addig nem.
Értem én, hogy rögzítési pontok, meg 40 kg-os csomag, meg magas futásteljesítmény. De ezek az igények nem indokolnak ekkora árat, elvégre nem sportcélú felhasználásról beszélünk, ahol ki kellene élezni a technikát és halkan megjegyzem, hogy ott sem mernek elkérni ilyen gyenge alkotásért ennyi pénzt.
Na meg meglepődnék, ha nem bírna el akármelyik 100+ k-s monti villa egy túrás igénybevételt.[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #29175 üzenetére
Csak akkor, ha kiállva tekersz. Állítólag a mozgási energiádat így nem nyeli el a teló.
Elég ritkán használom csak, nem nagyon szoktam kiállva tekerni.
Mástól meg nem bólogat a teló, szóval nincs rá szükségem ülve.
Amúgy meg nem igazán érzékelem a különbséget az energiabefektetésben, hogy most zárt vagy nyitott villával tekerek fel vhol. De elfogadtam axiómaként, hogy elnyeli a mozgási energiád. -
Runner_fxr
Ármester
válasz vendingo #29175 üzenetére
Szerintem egy 60mm körüli rugóútnál édes mindegy hogy van e lock vagy nincs, ez az én véleményem.
Én még a 140mm rugóutas villát is igen ritkán szoktam lockolni, viszont a rugóstag lezárását elég gyakran használom, szóval szerintem ennek igazán össztelós montinál van jelentősége, hogy a hátsó telót le tudd zárni, az valóban sokat elvesz a hajtáshatékonyságból.A linkelt két teló közül én mindenképpen a Marzocchi-t választanám, azért az egy minőségibb gyártó mint a Suntour.
Egyébként meg talán az is megfontolandó, hogy eladd a cross-t és egy 29"-es mtb-ot vegyél helyette. Cross bringa nem igazán terepezésre van kitalálva, max jó minőségű földutakra. 29"-es montira meg rakhatsz vékony gumikat ha inkább aszfalton használnád, szerintem praktikusabb mint egy cross treking. Terepezni meg egyértelműen sokkal jobb lesz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz vendingo #29211 üzenetére
Megfelelő külsőkkel egy 29"-es monti is kb ugyanolyan jól hajtható aszfalton mint a cross. Abba lehet venni értelmes telókat is 100mm körüli rugóúttal, cross-ba nehéz lesz értelmes telót találni.
Cross bicajtól, meg 60mm rugóúttól nem lehet csodákat várni terepen, azt neked kell tudni mennyire fontos az a 20% terep, hogy kényelmes, élvezetes legyen. Vagy kompromisszumokat kötsz a cross-al vagy lecseréled egy merev vázas 29"-es montira. Én a 29"-et venném, mivel egy univerzálisabban használható kerékpárnak tartom mint a cross trekinget.gergo5991: Az egy 19C-s felni, elvileg a 28-as szélességű külsőtől egészen 62-ig rakhastz rá, azért én 32-nél keskenyebbet nem tennék rá, az már elég haladós lesz aszfalton. De vannak köztes megoldások is, amik aszfalton is jók valamennyire meg terepen is valamennyire.
Fitnessz bicajban egyébként keskenyebb felnik vannak, az inkább országúti kerék, ott lehet használni 28-nál keskenyebb gumikat is.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz vendingo #29234 üzenetére
Én biztos, hogy a Marzocchit venném, pláne olcsóbban. Nekem nem lenne fontos a lock. (Ha többet mész aszfalton kicsit túlfújod és nagyon jó lesz lock nélkül is)
A levegős telók azért jók mert könnyebbek, mivel nincs acél rugó (ez legalább fél kiló mínusz), illetve a telópumpával szinte bármilyen testsúlyhoz pontosan beállítható. Egyébként egy rugós villa finomabban indul meg mint egy levegős, bár vannak olyan levegős villák amik már szinte ugyan úgy megindulnak mint egy rugós, csak az nem ez a kategória. Amiben sokkal jobbak ezek a villák mint a mostani alap telód az inkább a csillapítás. Mivel ezekben van olaj, az alap Suntour-ban meg semmi csillapítás nincs.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz vendingo #29264 üzenetére
Igen, telópumpa kell hozzá
Nem jó a kompresszor, mert attól hogy nagy nyomás van a telóban még kevsé levegő kell bele és a kompresszor szétviszi a tömítéseket + általában koszos és olajos a fej
A sima pumpafej pedig jó eséllyel rá sem megyHa vagytok 2-3-an barátok, akinek levegős telója van, akkor vegyetek egyet közösen, fejenként 2000 ft nem nagy tétel
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Because
őstag
válasz vendingo #29267 üzenetére
én a vázaikat néztem ki, hirdetik bikemag aprón. mehetünk együtt
(érdemes azt személyesen megvenni, mert felhívták a figyelmed és postán tuti a "csúnyább" darabokat küldik)(#29269) vendingo: értem, de lehet ő megnéz egy darabot a raktáron lévő 20-ból amiken kisebb-nagyobb bibik vannak
néha el szokott pukkanni az agyam ilyenen, legutóbb is új hajtókar gyári légmentes csomagolásban, ez alatt pedig a karon is fólia és az alatt pedig egy karc... és ekkor vááááááááááááááááááá[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz vendingo #29371 üzenetére
Fellevegősödött, egy olajcsere megoldja a gondod
Nézz meg pár videót féktechnikáról youtube-on, hegyen nagyon nem mindegy hogy fékezel.
Mondjuk igazi hegyen én V-fékkel jártam utoljára otthon Borsodban, Debrecenben nem sok akadMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
válasz vendingo #29371 üzenetére
azt nem árt elfelejteni, hogy a folyamatos finomabb fékezéssel elmelegíted a fékeket, ha kevesebbszer fékezel, de nagyobbakat akkor van ideje visszahűlni, ez kocsinál is, motornál is így van, csak azoknál még ott van + ban a motorfék, ha esetleg nem tudtad volna
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz vendingo #29383 üzenetére
én 8 évet dolgoztam Ausztriában a hegyekben(1800-2000méter) ott volt 2 falu között 300-400méter szintkülönbség, de lehet menni 4kilóméteren is 400métert fel vagy le, 1x nem volt gondom a fékekkel, másoknak meg le is égett, annyi hogy kanyar előtt fékeztem rövideket, de erőteljesen, ha folyamatosan a féket húzod akkor vége, még ha csak kicsit is fékezel, de folyamatosan.
Ettől függetlenül lehet a féked is gyenge, vagy hibás, de rossz fékezési technikával hamarabb kijön a dolog.
Mondjuk én közlekedtem úgy autóval, hogy annyira nem használtam a féket, hogy fel kellett szabályoztatnom a tárcsát, mert nem fékeztem le róla a korrodálást (teljesen új autó 3-4év után produkálta, a csodájára jártak) mondom én a gázt szoktam nyomni fékezni azt meg minek
Az a baj, ha elmegy a fékerő az általában nem fokozatosan teszi, hanem hirtelen, így nehéz megelőzni a bajt[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
No.01
őstag
válasz vendingo #29570 üzenetére
Akkor ne tartsd magadban kerlek jobb ha tobbet vegig tudok nezni lehet lesz ami szimplan csak nem tetszik nem olyan amit elkepzeltem... Barmilyet tippet szivesen veszek. Az egyeteln kitetel, h az 1000EUR osszeget ha lehet nem szeretnem meghaladni.
syl5
Koszi a tippet meglesem... (Sosem hallottam errol a markarol! Ezert jo masokat is megkerdezni ) -
Zola007
veterán
válasz vendingo #29630 üzenetére
13c-622 felni 10-12.000
tárcsás deore agyak 12.000
2mm-es rozsdamentes küllők 3500
2 tárcsa 8.000
fogsor 8.000fogsor nélkül ezzel 2.2 kiló/szett körül megállsz, árban úgy 40 körül
wheeldoctort ajánlomMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
HollyBoni
veterán
válasz vendingo #29696 üzenetére
Nem kell hozzá érteni, csak megnézni a videót és csavarni két csavart, meg egy bowdenfeszesség állítót. A váltó állítás NAGYON!!!! egyszerű, de mindenki inkább szervízbe viszi. Centrírozás sokkal nehezebb.
Én is vittem már szervízbe a kerekemet centríroztatni ahol nem szedték ki rendesen a nyolcast, vittem már kereket fűzetni és túl rövid küllőt tettek bele stb. Attól hogy szervíz az még semmit nem jelent...
De ha nem akarsz hozzányúlni akkor keress fel valami havert aki nagyjából ért hozzá, vagy vidd másik szervízbe. Ha megveszed a világ legdrágább első váltóját és szarul van beállítva ugyanezt fogja csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz vendingo #29690 üzenetére
Én valahogy jobban bírom a meleget. Esőben elázni, aztán fázni és másnap beteg lenni tőle nekem nem buli. Most én nem olyan esőkről beszélek amik egy pár perces kis intenzitású frissítő eső, hanem akár 10 perces nagy intenzitású felhőszakadásról, mert ugyanis ez a divat mostanában.
Arról nem is beszélve, hogy se a kerékpár csapágyai, se a mobilok nem kedvelik a vizet. A látótávolságról nem is beszélve.
A meleg ellen fel lehet készülni, tudod mi vár rád, eső az vagy jön, vagy nem, nem igazán lehet belőni pontosan, hogy mikor hol kap el. Elkaphat olyan helyen ahol épp nincs normális menedék és bőrig ázol.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Parfüm topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Kerékpárosok, bringások ide!
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Politika
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen