Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #18507 üzenetére
Ha ennyire nem értesz hozzá, akkor én az olvasással, webshopok nézegetésével kezdeném. Amúgy mennyit szánsz rá összesen?
-
hoffman_
nagyúr
válasz ígyvanferi #18507 üzenetére
na, öröm olvasni az ilyet, köszi. megoldom minden gondod-bajod, épp eladó lesz, megbeszélhetünk bármit
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rii
nagyúr
válasz ígyvanferi #18530 üzenetére
ha van elképzelésed nagyvonalakban, akkor felveszed a kapcsolatot egy szimpatikus bolttal, és ők majd a megfelelő alkatrészelet kínálják fel, neked csak válogatni kell közülül
az én esetemben volt egy váz (Leader 725), meg villa ami tetszett, .... no meg kormány (japán Nitto)
1 2 3
crazy biker-ék pakolták össze a gépet, és minden más alkatrészt megírtak, megbeszéltük, mondták milyen hajtás, nyeregcső, pedál, nyereg, bandázs, felni van .... válasszakde ezt a gépet nem használom ... mentem vele vagy 60 km-t 2 év alatt.... egyszerűen nem bp-i utakra való
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #18530 üzenetére
Egy SS bringát nem olyan bonyolult összeállítani. Nézel egy vázszettet (pl), itthon sajnos olcsóbbakból nem valami nagy a választék. Veszel egy kerékszettet ((pl), vagy fűzetsz, vannak ipari csapágyas agyak drágábban (Sturmey Archer, Miche, Novatec), vagy kónuszosak olcsón (pl Joytech), felniből nagy a választék, szinte bármilyen országúti felni jó. Hajtómű elég sokféle van, pl Prowheel, Sturmey Archer, Miche, stb. 9e-től már lehet normálisat kapni, 15e körül már egész sokféle van. A hajtáshoz már csak egy négyszögtengelyes monoblokk kell, amivel jó lesz a láncvonal+1/8" széles lánc+1 sebességes racsni+pedál. Már csak két országúti fék, hozzávaló fékkar, +kormány, stucni, nyereg, stb kell és meg is van minden. Az összerakás is egész gyorsan megy, ha ügyes vagy, készre fűzött kerékkel megvan pár óra alatt.
Persze vehetsz használtat is, de így minden olyan kinézetű és színű lesz, amilyet te akarsz. -
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #18622 üzenetére
Azt a kerékszettet csak példának írtam, érdemes végignézni az összeset. Amit linkeltem, azon van racsni, írják is a leírásban. Ha nincs, akkor külön kell venni rá, pl ilyet [link]. Sturmey Archert érdemes venni, pl Dicta-ra sokan panaszkodnak
-
batai15
félisten
válasz ígyvanferi #19149 üzenetére
Tehát nem ugy hanem maga a táv letekerése nem annyira fáraszt meg, erre gondoltam.Akkkor ezek szerint mégis. MOndjuk mondták hogy jobb lenne valami utcai kerót keríteni és azzal menni, csak most ujj bicóra nincs is keret és 20 körül ezek nem is bicók hanem vaskecskék. Ülést mondjuk veszek rá mert az a műanyag.. xD
-
rootkiller
őstag
-
Maximum1
őstag
válasz ígyvanferi #19397 üzenetére
Végre egy megszállott!
Én most vettem egyet, de csak a szabadonfutó része érdekel, fixizéshez rossz a térdem.
Most 46/16-ban vannak gyárilag, kicsit nehéz vele az indulás, lehet cserélem 46/18-ra, mekkora lenne a változás?
Nem igazán találok leírásokat, Te próbáltad a 18at? -
Maximum1
őstag
válasz ígyvanferi #19413 üzenetére
[link]
Monti az teljesen más, semmiben nem hasonlít, pont ezért tetszik.
5 évig verettem a montimnak, de szerettem volna váltani és kipróbálni ezt is.(#19414) zoli03 holnap veszek egy 18ast, 30km nekem elég, megpróbálom, köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz ígyvanferi #19397 üzenetére
Igazából
kurvanagyon olcsón vettem a két kék gumit meg az első kereket egyben, azért lett kék. A dolgát tudja, kényelmes is a 28c.Nálam 48-16 az áttétel, ez 39-13 ekvivalens, ami az az áttétel amivel neki állok általában a mászásoknak. Így is eléggé kell pörgetni ha gyorsan akarok menni, viszont Sopronban megoldom vele a városi emelkedőket, plusz gyakorlom a pörgetést.
Artengo TR 990 Pro
-
Krisz79
őstag
válasz ígyvanferi #19425 üzenetére
Semmi rossz szándék nincs bennem, nem bántó szándékkal írtam.
A helyzet,hogy 1 éve vettem 1 Rockrider 5.0-amit feltettem a netre kíváncsiságból,hogy lenne-e rá kereslet.
(Kb:1000km gurultam vele 1 év alatt.)
Jött is rá ajánlat 4 nap után.
Igy kellene találnom utódot viszonylag kis ráforditással.
Inkább az ára miatt álltam meg mellette. ( kérdezted a kialakitását.)
Akkor igy kérdezem: 100e-ig lenne jobb ajánlat?[ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
SOAD19
addikt
válasz ígyvanferi #19666 üzenetére
Mivel így lenne szabályos, nem?!
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ígyvanferi #19666 üzenetére
A zebra a gyalogoké, azon nem kerékpározunk, hanem áttoljuk a masinát. Legalábbis hivatalosan
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ígyvanferi #19677 üzenetére
Most viszont én nem értem
Ebből a hozzászólásodból azt veszem ki, hogy az a természetes, hogy a bringát áttoljuk az úton.
Az előtte levőből viszont az jött le nekem, hogy az áttolás életszerűtlen.Szóval most akkor melyik?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Teasüti
nagyúr
válasz ígyvanferi #19677 üzenetére
Nincs rá Kresz szabály, se rendelet, hogy a kerékpárt csak áttolni szabad a zebrán.
Ami idevonatkozó szabályt találni lehet, hogy ha nem tolod, nem minősülsz gyalognak és ily módon nincs elsőbbséged az úttesten a járművekkel szemben.
Na bumm. Megleszek elsőbbség nélkül is...Jogi vonzata ennek, hogy ha nem szállsz le és baleset van, automatikusan te vagy a bűnős.
Amúgy teszteltem már élesben nem egyszer. Rendőr szeme láttára biciklizek zebrán. A szemük se rebbent egyszer sem. Mondjuk ez általában főútvonalon van, ahol a járdán is mehetek kivételesen, mivel az adott szakaszon tábla tiltja.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
válasz ígyvanferi #19666 üzenetére
Azoknál a lámpás zebráknál,ahol együtt mennek a gyalogosok,biciklisek és jobbra kis ívben kanyarodó autósok, na ott vannak a problémák főleg. Mert van mindig 1-2 önjelölt rallypilóta aki azt gondolja,hogy gyorsabb lesz minden gyalogosnál/biciklisnél és hamarabb bekanyarodik. Ha leszállsz a bringáról, ha nem, ha csak szimplán gyalogos vagy, akkor azért anyáznak. Főleg ha áll a dugó és annyi eszük nincs,mint egy marék szárított molylepkének, hogy ne álljanak rá a zebrára.
És még az autósok pofáznak,hogy rendszámot a biciklire,meg hogy a legeldugottabb kis vacak zsákutcában miért nem száll le a zebránál a biciklis hajnal kettőkor...mindig a biciklis a hibás mindenért. Minket utálnak a gyalogosok meg az autósok is. Sajnos ez van. -
SOAD19
addikt
válasz ígyvanferi #19683 üzenetére
Gondolom, mert úgy gondolja, hogy az már a pofátlanság netovábbja.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ígyvanferi #19683 üzenetére
Senki nem emlegetett kishúgot. Simán bringázásról van szó, nem arról, hogy kishúg, terhes feleség, stb veled van...
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Maximum1
őstag
válasz ígyvanferi #19696 üzenetére
Mi volt ebben az életszerű?
Akkor lett volna az, ha a vázra ülteted és úgy parasztkodsz át a zebrán, közben szotyizol.(#19698) ígyvanferi : nyugi, az a következő szint
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #19728 üzenetére
Én már csak itt az off offjában jegyzem meg, hogy a "jó fej" ebben az esetben egybeírandó, a szövegkörnyezetből kiderül, hogy jelentésváltozás történik.
Addig is Chris Keene helikopteres klipje után itt van a következő nyalánkság: Enve M-Series
Pocee: Erről nem tudok nyilatkozni, de gittet például faiparban és nyílászárózásnál használnak.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Gyufaaa
veterán
válasz ígyvanferi #19833 üzenetére
Segítséget kérnék azoktól, akik ájfónnal használják az Endo-t. Hogy lehet belőni, hogy zárt kijelzőnél is mérje a megtett távot? WP-nál van ilyen beállítás, de a szifonnál nem találom.
-
fpeter07
veterán
válasz ígyvanferi #19833 üzenetére
A droglabor az alagsorban van!
-
pengemetal
aktív tag
válasz ígyvanferi #20008 üzenetére
Nana, a Biblia ismerete hozzátartozik az alapműveltséghez!
Ma volt "szerencsém" az 51-esen tekerni: pocsék az út, az autósok negyede paraszt...Volt egy, az anyósból kiordított a csaja amikor mellém értek, hátha megijedek és az árokban kötök ki. Kicsit elszámolták magukat, mert fülessel tekerek Gondoltam Taksonyban vagy Harasztiban meglátom az autót és kicsit elbeszélgetek a tulajjal...sajnos nem találkoztunk.
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
raggg
senior tag
válasz ígyvanferi #20576 üzenetére
Nem azt írta, hogy nem nézhet ki jól, csak nem az az elsődleges, ha úgy tekintesz rá, mint egy használati tárgy. A dizájn leginkább a marketing része szvsz. De persze ettől nézhet ki jól egy jó bringa.
ragklaatPS
-
dqdb
nagyúr
válasz ígyvanferi #20576 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy egy bringa nem nézhet ki jól, hanem azt, hogy szerintem a külsőt kellene a funkciónak alárendelni, és nem a funkciót a külsőnek. A jobb váz ronda festéssel és a rosszabb váz szép festéssel lehetőségek közül én gondolkodás nélkül a jobb vázat választanám, mert a bringa egy használati tárgy, aminek az a funkciója, hogy jól működjön, nem egy dísztárgy, aminek az, hogy szép legyen. Volt már szebb vázam a mostaninál, de jobb nem, mégsem bántam meg egy pillanatra sem a váltást.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
glacious
addikt
válasz ígyvanferi #20580 üzenetére
Pont ezt írta, hogy a kevésbé szépet választja, ha az jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ígyvanferi #20580 üzenetére
Ha elszakad a pólód, az max. kicsi kényelmetlenség. Ha eltörik a váz és végigszántod arccal a betont, az több mint kényelmetlenség. Szóval nem igazán jó a hasonlatod
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #20580 üzenetére
Akkor ezek szerint, ha lenne egy városi biciklid, akkor nem raksz rá sárvédőt, csomagtartót, kitámasztót, stb, mert nem néz ki jól? Inkább használod ezek nélkül, nem számít, hogy sokkal kényelmetlenebb lesz használni, kevésbé funkcionális, stb?
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz ígyvanferi #20580 üzenetére
Ha már a ruházatot és a pólókat hozod fel analógiának, akkor abban is biztos vagyok, hogy egy sportruházat és utcai ruházat között te is tudsz különbséget tenni. A sport céllal tartott kerékpárnál a teljesítmény és megbízhatóság a legfontosabb, míg egy városi bringánál simán lehet az is fontos szempont, hogy jól mutat-e.
Biztos vagyok benne, hogy nem mész bálba egy izzadságelvezető, légáteresztő sport trikóban és nem mész sportolni öltönyben sem. Csak nem kell keverni a szezont a fazonnal. Meg gyanítom te sem választasz egy gyengébb vázat csak azért, mert az szebb.
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #20593 üzenetére
Városi bicikliről volt szó, amit akkor is használni kell, ha éppen esik az eső. Mivel nincs rajta sárvédő, ilyenkor mit csinálsz? Maximum 10-15 km/h-val mész vele? Mert nagyobb sebességnél már felveri a vizet. Na ahogy azután kinéz a ruha, abban én nem szívesen mennék emberek közé (a ruhás példád miatt hoztam fel ezt).
-
zoli03
őstag
válasz ígyvanferi #20597 üzenetére
Még egyszer kiemelem, városi kerékpárról van szó. Ha esik az eső, nem mész dolgozni, vagy iskolába? Mehetsz max 10-15 km/h-val, de ha valakinek tekernie kell mondjuk 4-6 km-t, akkor időben nem mindegy, hogy 12 vagy 24 km/h-s sebességgel teszi azt meg (főleg, ha pontosan ki van számolva neki az idő). Hiába kevés a csapadék, a második mondatból következően azt a pár napot se lehet kihagyni. Ha gyalog mész, nem érsz oda időben, tömegközlekedés nem minden településen van (vagy ha éppen van is, nem sokat ér), autója sincs mindenkinek.
De szerintem hagyjuk, nagyon másként gondolkozunk, felesleges folytatni. Biztos van olyan, aki egyetért az érveléseddel, de ahogy észrevettem, a fórumon is azok vannak többségben, akik nem értenek egyet veled. -
dqdb
nagyúr
válasz ígyvanferi #20580 üzenetére
Látom, többen válaszoltak már, de megteszem én is, ha már az én hozzászólásommal indult.
Milyen ruhákban jársz emberek közé? Az sem dísztárgy.
Ha normál utcai ruhákra gondolsz, akkor az szerintem eléggé a dísztárgyhoz áll közel, ennek megfelelően választok (de a kényelmet, ha lehetőség van rá, előnyben részesítem).Ha olyan ruhára gondolsz, amiben bringára ülök, akkor a sejtésed nagyon félrement, mert az tisztán funkcionális nálam, akár a munkahelyre tekerek be, akár sportolni megyek. Hidegben a téli bringás nadrágra nyugodt szívvel felveszem a rövidnadrágot, mert azon van zseb, és a vesém környékét plusz egy réteg takarja, hiába néz ki idiótán. A legjobb mezem színét a papagáj szóval tudnám leírni, mert kék-sárga-piros-fehér-fekete kavalkád, ronda, mint a bűn. Szinte az összes napi használatú mezem rikító színű, van több piros, narancssárga, zöld, csak vegyenek észre messziről benne, és a vásárlás elsődleges szempontja az anyaga volt, a másodlagos a színe. Így a kollekció egyik fele rikít, míg a másik fele konszolidált túrapóló kinézetű (természetesen ezeket is hordom). Múltkor hazafelé a narancssárga hosszú ujjú mezre félúton nyugodt szívvel felvettem egy piros rövid ujjút, mert elszúrtam az öltözködést, fáztam, és csak az volt nálam a hátizsákban. Bringás ruhában nálam az a szép, ami működik, és az a ronda, ami nem működik. Persze amint beértem munkahelyre, konszolidált külsőt öltök, de bringán ülve sokkal fontosabb nekem az, hogy megfázás (és ha munkába megyek izzadás) nélkül érjek oda, mint az, hogy mit gondol erről a többi ember.
Természetesen nem mindenhol tudok és akarok ennyire objektív lenni, például a lakásom berendezése során a látvány fontos volt, ott kellett ahhoz, hogy jól érezzem magam. De a külső oltárán ott sem áldoztam fel teljesen a praktikumot.
Egy hozzászólás megírásakor a külső (= helyesírás) számít nekem, ennek képes vagyok praktikumot (= gyors gépelés és küldés) alárendelni, szerintem ez az egyetlen terület, ahol ez így van velem.
Szóval, de, lehet demagógnak lenni, mert saját példám azt mutatja, hogy működhet.
LógaGéza: a kettőből egyértelműen a Cube a jobb, a kritikus pontokon (hajtómű, agyak, váltás, fékek) legalább egy kategóriával a KTM felett van.
Zola007: nekem hazafelé -10 percet jelent +1,5 km, mert ezzel pár utcával arrébb haladva elkerülöm az Andrássy úti bringautat, és az ottani sárga villogós terepakadályokat.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
imyourfriend
őstag
válasz ígyvanferi #20891 üzenetére
+1, autópályán a leállósávban kb az kerekezik aki nem szeretne tovább élni..
-
Toomy
senior tag
válasz ígyvanferi #21195 üzenetére
Csabi a bringát választotta a két évvel ezelőtti kemény nyári munka után a fizetéséből. Nagyon helyesen, mert ennek köszönhetően mára már durván ott van a szeren. Bár akkor is ott volt, csak mountival az outisok között.
(#21188) sssent - Én röviden és tömören fogalmaztam. Viszont Te meg mindenki számára érthetően taglaltad. Gondoltam nem ragozom túl, mert az alap biológiai ismerete csak megvan mindenkinek. Bár lehet hogy rosszul tudom?
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ígyvanferi #21518 üzenetére
Ez a 6-7 illetve a 12-13-mas fokozatok, ahol szorzó áttételt is vált.
De ha lehet, akkor itt se kelljen elvenni a gázt
Mondjuk láncnál is inkább az alsó fokozatokon jellemző, mert hegynek felfelé elvenni a "gázt" nem feltétlenül bölcsItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
fpeter07
veterán
válasz ígyvanferi #21579 üzenetére
Negatív. [link] Bringás versenyre gondolok, az olyasféle futóverseny elég off lenne.
(#21594) anorche1: Brutál jó! Fizika a gyakorlatban.
szerk2: Megvan, honnan ismerős a neve: [link]
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz ígyvanferi #21662 üzenetére
Hát a kenzel márkát többször láttam emberek alatt, persze lehet mert itt gyártják ( Lengyel o., Cseh o.-ban is ismert,Ausztriában is,Horvát+Swéd o.-ban is), de erről a csepelről most hallok/látok először, mióta a fórumon járok, persze gondolom amiatt, mert magyar gyártmány.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz ígyvanferi #22045 üzenetére
Konkrétan glukozamin aminek elébb olvastam utána pontosabban, azt irják, semmi féle károsodást nem okoz, toxikológiai szempontból se az esetleges túladagolása.
-
Zola007
veterán
válasz ígyvanferi #22045 üzenetére
Hidd el, szakmámba vág, elég sok cikket átnyálaztam, de még nem találtak se mellette, se ellene bizonyítékot.
Vagy nem akarnak. A gyógyszerlobbi erősen ott van a háttérben, a csont és ízületvédők jelenleg 9 milliárd dolláros üzlet világszerte.
Nekem van gond a térdemmel, nem jól mozog egymáson két felület, a megelőzést úgy értettem, hogy mielőtt elkopik. Elég sz.r 28 évesen megélni hogy papíron nincs baja a lábadnak, gyakorlatilag viszont a busztól hazáig 3x meg kell állni leülni. Ilyenkor megpróbál az ember mindent.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
lsebestyen
addikt
válasz ígyvanferi #22216 üzenetére
Hasonló hülye poént akartam megereszteni
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22340 üzenetére
Azért a sok régi bringa a képeken, mert a népszerűsége nincs éppen a csúcson, a trekkingek eléggé kiszorították a piacról.
Lényegében egy (jóval) kényelmesebb geometriával készülő országúti, amin vannak sárvédő és csomagtartó szemek, illetve ballonosabb, szélesebb külső is elfér a vázban. Outi alkatrészcsaláddal szerelik őket, sokszor előre felszerelt világítással.Szerk: Főleg a tengerentúlon népszerű, kicsit már át is alakult a jelentése. Sokan inkább "fehérgalléros" nagyvárosi ingázásra használják, gyakran féloldalas hátsó táskával, akár singlespeed is.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22342 üzenetére
Rövidebb felsőcső, kisebb fejcsőszög, nagyobb tengelytáv, hosszabb fejcső. Magasabban van a kormány és nem kell annyira előre hajolni. Hosszú távon kényelmesebb mint egy outi.
A vízszintes felsőcső nem ennek a függvénye, az a hagyományos geometriájú bringák jellemzője, ma már jórészt mindenki "sloping" felsőcsövet használ, magyarul lejt a nyereg felé. Így hosszabb nyeregcső szakasz van szabadon, jobb a rezgéscsillapítás (minimálisan), és kisebb az átlépési magasság. Sokaknak volt kellemetlen, hogy a testméretüknek megfelelő nagyságú váz egy piros lámpánál kellemetlen részeket nyomott, ezért lejjebb vitték.
Régi outiból is lehet átalakítani, ha találsz sárvédő/csomagtartó szemest. A geometriában lévő eltérést pedig stucnival/kormánnyal is tudod kompenzálni, ha a derekad igényli. Értelemszerűen tárcsafék/féktüskék hiányában valami nagyon harapós patkóféket kell szerezned, mert sok csomaggal nehezen állsz meg outi fékkel.Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
madmike
őstag
válasz ígyvanferi #22478 üzenetére
Még a gagyi kínai szemüvegek is szűrik az UV-t nem kell ahhoz munkavédelminek, vagy márkásnak lennie. Akármilyen műanyagdarab kiszűri a káros uv sugárzást a fényből.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Tomi_Sci
őstag
válasz ígyvanferi #22478 üzenetére
Pontos típust nem tudok, most nem nézek végig 400 szemüveget
Az egyik legalapabb modell, ami volt raktáron a boltban. Adnak hozzá egy rakás tanúsítványt meg CE szabvány leírásokat. Arra emlékszem, hogy a belépő darab a periférián már torzított, de a kicsit drágábbak már nem. Amikor még airsoftoztam akkor is egy Luxot használtam, azthiszem 3500Ft volt, akkor utánanéztem, és igen komoly ipari részecske becsapódási szabványoknak felelt meg. Nem úgy mint a kommersz airsoft szemüvegek 99%-a. És ennyiért kaptam bele cserélhető lencsét, párnázott keretet, sima és gumis szárat, tokot.De Zekler, Uvex ugyanúgy ajánlottak, csak nyilván magasabb árkategóriát képviselnek. Hibike.eu-n vannak jó áron Uvexek.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
szab.tam
nagyúr
válasz ígyvanferi #22517 üzenetére
köszi, idáig én is eljutottam.
ez egy általános összegzés a szerkesztőségről.én azt hiányolom, hogy ha odakapcsolok egy sportcsatornára, (mint konkrétan tegnap erre), és kíváncsi vagyok egy ilyen alapdologra, hogy kik a kommentátorok, nem tudom valós időben megnézni.
túltettem magam rajta.
de sokszor a csatornák aktuális, napi műsorát is nehéz megtalálni elsőre.
pedig csak egy link kéne a főoldalra, hogy műsorrend, vagy akármi.
de legtöbbször ez is el van dugva.
ehelyett tele van szemetelve minden fossal.a port.hu-hoz képest pedig sokszor totál más megy mindenhol, a nyomtatott sajtóról meg ne is beszéljünk.
(és a fb-on írja meg mindenki a véleményét. na, az a legfontosabb. a többi másodlagos...)fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
evo87
őstag
válasz ígyvanferi #22635 üzenetére
Gondolom legfőképpen merevségben. Egy nagyobb fékezésnél a féktest kéttámaszú tartóként működik, amit a közepén erővel terhelsz meg, s ahogy a rudak szoktak, kihajlik.
Másodsorban pedig tömeg, tartósság, pontosság.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Cyberpunk
félisten
válasz ígyvanferi #22745 üzenetére
A hanggal az a baj, hogy a menetszél elnyomja, akkor hallom meg, mikor már ott van a nyakamban. Küzdök a szar utakkal, tudom figyelem megosztás. Motoron evidens a tükör, itt miért gáz?
"You said you'd always be there for me.... but you're not..."
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz ígyvanferi #22928 üzenetére
Köszönöm nektek. Tehát akkor összességében elmondható, hogy ha mondjuk csak párnaponta vagy hetente használom a kerékpárt, érdemes minden indulás előtt fújni, hogy biztosan rendben legyen.
-
-
#16729600
törölt tag
válasz ígyvanferi #23367 üzenetére
Kis Osztrák faluban lakunk, a legközelebbi bringás bolt Graz-ban van oda vissza 150km.illetve Maribor (szlovénia) közelebb van,de nem vagyok birtokában az ottani nyelvtudás képességével.Annyira meg nem profi a felhasználás.hogy MRI-CT-lézerdetektorral csináltassunk full anatómiai szkennelést magunkról Csak egy bátortalan kísérlet volt,hogy a 3 méret közül megkérdezzem szerintetek mi a kb jó,de akkor visszavontam a kérdésemet,látom túl tudományos dolog a bringázás egy mezei válaszhoz,majd kisakkozom én.
[ Szerkesztve ]