Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ígyvanferi
addikt
válasz Hasaggymeg #274641 üzenetére
Szűk három hónap lemaradással, de bedobok egy (térdet nélkülöző) képet az új szerzeményről, new bike day jeligére, íme:
Pár gondolatot ha megengedtek az új bringával kapcsolatban: utoljára gyerekkoromban - bő 20 éve - volt vadiúj biciklim, azt akkor felesben a szüleim és én a spórolt pénzemből vettük. Az elmúlt 6 évben egy ős-fitness (már ha van ilyen) Marinnal közlekedtem napi szinten, amihez egyébként sok szempontból hasonló ez a Canyon. Még akár menettulajdonságaiban is, mert amikor néha sikerült beállítanom közel tökéletesre a toldozott-foltozott STX-RC hajtást és a kantifékeket a régin, az is szaladt szépen, meg meg is állt. De azért egy hidrós tárcsafék és az 1x11-es hajtás még ilyen belépőszintű kivitelben is egész más élmény. A karbonvilla-aluváz kombináció is kényelmesebb, mint a régi acélváza volt, a budapesti mindennapos közlekedés nem olyan rázós élmény azóta.
A váz elég agresszív, legalábbis a kormány jóval lejjebb van, mint a réginek, ezt azért eltartott néhány hétig, mire igazán megszoktam.
A hátsósor még ami nagyon fura azzal a pizzástányér méretű legnagyobb fogaskerékkel (51-es végű a sor ). Ezt ha csereérett lesz, valami kisebb átfogásúra fogom cserélni. Szökőévente jutok el mondjuk a pilisi aszfaltos túraútra vagy mondjuk a Buba útvonalán tekerünk egyet, de a mindennapokban egy-két Duna hídon kívül nincs mit megmászni. Szűkebb ugrásokkal használhatóbb lenne.
Írtam ugye annak idején, hogy nem volt a csomagban pedál. Ezt végül jeleztem a Canyonnak, nem reklamációként, csak érdeklődve, hogy ez így véletlen sikerült-e, de kiderült, hogy nem, fel is adtak postafordultával egy szettet a bringáikhoz alapból járó pedálból (mondjuk kellett neki másfél hónap, mire ideért). Nyilván ahogy mondtátok is, ezek nagyon alap valamik, de csak annyival komolyabb, amit eddig is használtam, hogy annak nem műanyag a taposó része, mint ennek. Eljátszottam már a gondolattal valami becsatolóson, de a felhasználásom abszolút nem indokolja, mindig erre jutok.
Szerintetek mennyi idő/km után lenne érdemes egy átnézésre begurulni vele egy szervizbe? Most ~450 km-nél járok vele. Alap beállítások egyébként mennek, bovden, sor, hajtókarcsere nem gond, de pl. csapágyakat ellenőrizni, szétszedni, zsírozni vagy a hidrós tárcsafékkel bármiféle műveletet elvégezni nem tudok. Aztán szakember hátha észrevesz olyat is, ami a házi összerakásból adódó hiányosság. Egyelőre nem érzek semmi hibáját amúgy, de ez laikusságomból is adódhat nagyon könnyen.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen