Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
it Több mint 100 milliárd dollár értékben húzhat fel gyárakat az Egyesült Arab Emírségekben a TSMC és a Samsung, miközben a helyi elnök most a Fehér Házba látogat.
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz Hasaggymeg #188316 üzenetére
Kicsi a betét magasság. A hossz egydugattyúsnál elég. Autóknál kicsit más, ott ahol már 4 dugattyú van, ott már hosszú a betét, alapból az úszónyergeseknél ott is magas inkább.
Szoktam azért némi mozgási energiát gyűjteni ami hővé és fékporrá alakítok .
Csokicsibesz, megnyugtató hogy nem fogunk a boltban az utolsó féken összeveszni. Meg úgy nézem bikemagen se sokat vagy a technikai topikokban.6030D: Mikor 45ről kell 15re lassulnod, akkor mozgási energiádat hővé alakítod, hirtelen 1-1.5kW-ot szabadítasz a fékekre. Na, tehát 1,5kW az X, vagy 0,7X felületen oszoljon inkább el? Ezért van hogy agresszíveb fékek nagyobb betétet, több dugattyút használnak, a lightosabbak meg kicsit.
Amikor normálisan tekerek, nem pogózott nálam egyik teló sem, bár relatív sportosra szoktam állítani (de nem pattan vissza a bringa leejtve, teszem hozzá a RS és Manitou ebben a 'tesztben' jobban szerepelt mint a foxok). Régebben mindig SPV-s tagjaim voltak, azzal finoman be tudtam állítani a bringához, terephez mennyi legyen a negatív kamra ellennyomása. Hetekig tököltem a foxokkal, mert úgy akartam beállítani mint a többit, de mondták ismik és szerelő, hogy engedjem el, ezen nincs egy olyan beállítás, ez pogózik nyitva, ezen használni kell a kis kart. Úgy ilyen lett, majd tényleg elengedtem, nyitottam lejtőzősre fújtam, és alapon most a középső álláson használom.
De simán lehet hogy én vagyok gyenge, és felfelé csak szépen pörgetek, húzok a pedállal, és azért nem nagyon pogózik a gép (tag leheletnyit, ennyi elfér). Mondjuk sok embert úgy látok tererni, hogy a merev gép is pogózik alattuk, szerintem iszonyat pazarolják az energiát, nekem nincs annyi fölösPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen