- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor 90 - modellalkat
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Anime adaptációt kap a Guilty Gear Strive
gp Részleteket egyelőre nem kaptunk, a teljes leleplezsére jövő hónap elején kerül sor.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
xy.zsolt
őstag
Pont most akartam írni, hogy a nem szándékozol annyira mászni akkor simán megfelel síkra a gyári kerék is......aztán mikor azt cserélni kell akkor veszel amilyet akkor jónak tartasz. Ha a tárcsafékre írtad hogy nem biztos hogy elég akkor tévedsz....jobban adagolható mint a sima fék, bár nekem nem kéne pont a plusz súlya miatt se....de ezt csak lábújhegyen jegyeztem meg mert itt a fórumon harapnak erre a véleményemre
Viszont ha carbon keréken gondolkozol a jövőben meg hatalmas lejtmenetekben esőben akkor érdemes a disc-ezt választani
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.