Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Mennyire normális dolog, hogy a 3 bringám közül a legmodernebb hajtással szerelten forog legnehezebben a hajtókar? Berga full slx mosás után olaj nélkül
    Trek sram/shimano vegyesen tiszta poros, rég nem tisztított

    A trekken az x7es váltó erősebb rugóval van szerelve, tehát még az sem lehet különbség, és a bergan, lánc nélkül is nevetségesen kevésszer fordul körbe a hajtókar, míg a trekken, hasonló helyzetben nagyon sokat pörög.

    Az érdekel, hogy ez alap dolog a pressfites középrészekkel, vagy ha kicserélem egy xt-re, akkor javulhat? Annyira nem zavarna, de figyelembe véve hogy itt van olyan aki azt is megérzi, hogy a váltó görgő csapágyait kerámiásra cserélte, úgy gondolom, itt rengeteg energiát elpocséklok, csak azzal hogy már a hajtókart nagyobb erővel kell körbefordítsam,
    És természetesen nincs túlhúzva a csavar, ez akkor is ilyen keveset pörög mikor még lötyögősen van csak meghúzva a hajtókar.

    Közben megérkezett az LX hajtókar is a bolti bestiára ;] Pff hihetetlen mennyivel könnyebb még ez az 1000 éves darab is, mint az a fostos suntour ami rajta volt. Esztétikailag sokat romlott, de ha leragasztom az LX feliratot, akkor ez inkább előny lesz, mert senki nem lop el randa bringát... suntour telóval :DDD

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák