Hirdetés
- iPhone topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Apple Watch
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Magisk
- Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
Tour de Tisza-tó - Érdekel valakit?
Szerk.:
Megoldódott! MapSource-be betöltöttem a turistautak térképét és azon tökéletesen el lehet igazodni![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Egy kérdés.
Jól látom, hogy János-hegyről lefelé sárgán Normafáig és aztán ott le lehet fordulni zöldre?
undefined
-
ludsimon
veterán
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Annyi!!!!!!!!!!!
Mark Cavendish bukott!!!!!!!!!
undefined
-
ludsimon
veterán
Feltalálni feltaláltam, nem volt nehéz, ki volt táblázva, de az erdőben lefelé már gondban voltam. Eltévedtem. Lehet röhögni.
Igazi pesti gyerek vagyok, ha már nincs megfelelően jelölve az út eltévedek.Valaki lenne olyan szíves (dqdb?) segítene? Azt az utat keresem ami János-hegytől Normafáig (talán sárga jelzés? ) és ott le azon a zöld jelzésen. Végig terep.
Légyszi jelzéseket mondj, ne térkép jelölést, mert nem fogok minden kereszteződésnél megállni.
A poén az volt az egészben, hogy amerre emlékeztem megy a sárga ott ilyen kék nyíl jelzés volt egyedül, a másik amire még emlékszek a kút után a piros jelzés, az hová is vezet?Ne haragudjatok, aki már 1001x járt arra, de én 2 éve utoljára és erdőben én amúgy is duplán bajban vagyok.
TRACK
A mai nap szavakban:
Végig bírtam szusszal, megállás nélkül! Meglepődtem! Pedig nem is hegyeztem, csak alapoztam. Nagyon érzem most már. Kötelező lesz mostantól heti 2-3x hegyi edzés, montival terepen, a többi meg aszfalton Scottal.
Azért meg kellett volna állnom vizet vételezni a kútnál, mert bevallom férfiasan, a János-hegyi kilátó úton felfelé utolsó 50 m-en meg kellett állnom.
De azért így is büszke vagyok magamra, sikerült olyat elérnem, amit nem gondoltam volna! Megállás nélkül végigtolni, ott ahol régen minimum 5x meg kellett állni, ez már haladás!
Régen meg immel ámmal csináltam a biciklizést, 1 héten 2x...
Idén, mint láthatjátok komolyan eltökéltem magam, össze kell magamat szednem![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ilyen szerviz nekem is kell... vagyis nem szerviz.... hanem....
undefined
-
ludsimon
veterán
Én is ma gondolkoztam el ezen! De akkor felborulna az egész!
Mert montizás kellene először, utána délután, este alapozás.
Nem jön össze a kettő.
Nekem éjjel nagyobb kihívás meg igazából Te nem tudod milyen jó érzés 600 lumennel hasítani az erdőben, oldalra nézve felvillan 2-3 szempár.
Nagyon nagy feeling az egész.Fordítva már nem menne. Alapozás után montizás. Kivenné az alapozás azt ami a végén kilátónál elfogyna.
Na persze Te könnyen beszélsz! Idén már vagy 8000 km-t tekertél, én meg csak 4500 km-t.
Épp azon morfondíroztam, nagyon jó lenne 25 éves korig 100 ezer km-t beletenni a lábamba.
De ez csak rajtam múlik tudom.Akkor azt hiszem azt mondanám, alakul az erő, most meg még csak gyerekcipőben járok.
Persze majd olyan 20 ezer kilométer után már érezni fogom a változást.Évi 25 ezer km-t jelentene, ha a 100 ezer a cél.
Na de majd úgy is alakul. 15 ezer km után már úgy fog menni a 200 km, mint most a 60 km.
Fokozatosságot tartom be, az a lényeg! Én nem fogok annyit idén menni, szerintem olyan 10 ezer meglesz idén, de több nem valószínű.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tizedes1 #30491 üzenetére
Figyelj!
Azért azt vedd figyelembe, ez sehol sem országúti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ennek a megnevezése: fitnessHa országútit szeretnél az így néz ki.
Ha aszfalton használod, országútit vegyél!
Az a haladós, ne fitness-t!Fitness városon belülre, vagy 50 km alatti utakra tervezték!
Baromi kényelmetlen tud lenni 1 pozíció 2 óránál tovább.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #30493 üzenetére
Pocsék az út, de maga a tevékenység miatt linkeltem, én bármikor cserélnék most és lennék a helyükbe ott tekerni.
Jah... és ez is amerika!!!!Egyébként nem tudom miért nem szól oda neki, hogy jöjjön beljebb az úton.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Tizedes1 #30495 üzenetére
Oké, csak szólok!
Hogy a következő lépés (outivá alakítás) nagyon költséges kiadás lesz!
Ha meg eladod a fitness-t és veszel helyette országútit (olcsóbban megúszod), akkor fölösleges volt megvenni a fitness-t!Amúgy még valami!
Fitness-el kb 4x jobban fogod érezni az utat, mint országútival!
Én tudom, pedig még nem is lett carbon alkatrész vásárolva!Ezért mondtam, hogy fitness bringánál, úgy ahogy van, letehetsz a komfortérzetről!!
Egyenes kormány semmit nem csillapít, próbáltam akármilyen jó drága, párnázott kesztyűt, ugyan olyan.
Akkor inkább vegyél egy cross bringát, amin ballonosabb a külső!
Ezt most komolyan mondom!
Nagyon meg tudja viselni az embert, mikor iszonyat kényelmetlen 40 km után.
Magyarországon meg nincs olyan útszakasz ahol tükör sima lenne 60+ km-en keresztül.Részben 2010 végén ezért hagytam abba, mert azt gondoltam az országútizás egy ennyire kényelmetlen borzalom.
De nem.
Nekem is fitness bringám volt akkoriban.Tényleg csak segíteni szeretnék!
Aztán vagy megfogadod a tanácsomat, vagy nem.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #30499 üzenetére
Mekkora külsővel is?
700c-23-assal kegyetlen, minden milliméter úthibát megéreztem. Borzalom volt!undefined
-
-
ludsimon
veterán
válasz 04ahgy #30505 üzenetére
A cél teljesen ugyan az.
Apró beállításokban térnek el egymástól.
Azt használod, amelyik szimpatikus!
De pl. egyes programok, alkalmazások bugosak, lefagynak (Symbian alatt> Endo), nem működik megfelelően az auto stop (Endo) stb.
SportyPal-ba nincs auto stop, vagy azt hiszem ha van is, kb 10 vagy 20 másodperc állás után stoppol csak, szóval sajnos ez is használhatatlan.
Sports Tracker > Symbian alatt tökéletes, amikor 5 km/h alá csökken a sebesség autostop azonnal.
Endo > Sokan használják Android alatt, Symbian alatt használhatatlan a bugok miatt.
Sporty> 10-20sec mielőtt megállítja, ez városban azt jelenti, hogy legalább 5 perc 0 km/h-t rögzít.Akku idő:
Ez nem a programtól függ általában.
Azért ezek annyira optimalizálva vannak, hogy ne a program egye a procit, hanem a gps vevő eszi meg az akku-t.Nekem kb ~ 8 órát bírt rögzíteni a 4,5 éves N79-em.
Akku még mindig ugyan az. Amíg jó addig használom, persze mindig bent van a tatyómban a pótakku.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz 04ahgy #30511 üzenetére
MyTrack sose próbáltam, mivel Symbian alatt, mint mondtam 4,5 éve bevált a Sports-Tracker, ez alatt az én hibámból fagyott le 1x a telefon, aztán soha semmi probléma nem volt vele. Rögzít, mintha egy Garmin gps lenne, hibátlanul!
Akku idő fentebb szerkesztettem a hsz-t.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Doki-HUN1978 #30512 üzenetére
Xantomas alias Tamás jellemezte jól ezt a kategóriát.
Nem sikerült kikeresnem, pedig nagyon jól leírta.
Ez is egy divat, városban rengetegen futkároznak fitness bicajjal.
Gyors, kényelmes, divat.Persze ettől függetlenül, én 100% ha lenne rá pénzem még 1x nem vennék fitness kategóriát, mert egy használhatatlan hulladék, ahogy leírtad!
Akkor vennék országútit. Régi RX100-ast, vagy valami régi Ace-t.Mellesleg mint mondtam, ha haladósat akar valaki, az 25-ös gumi alatt fogja használni, az meg atom kényelmetlen!
Nem tudom mihez hasonlítani, mert annyira borzasztó kényelmetlen volt egyenes kormánnyal.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz belaazallat #30517 üzenetére
Ez egyéni dolog szerintem.
Meg full carbon, netán acél vázzal egész más a helyzet, mint aluval.Nem mindegy milyen merev a váz, nem mindegy milyen kormány alu, vagy más, a felnik sem mindegy milyen, a gumi se mindegy milyen 23-as vagy 28-as, hatalmas különbségek!
Azért én tapasztalatból mondom, 23-asról tudok nyilatkozni, nem látomásból láttam egy fitness bringát.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz amargo #30520 üzenetére
"- kényelmes"
Egy outihoz képest? Ne vicceljünk már!!
"- gyors" A nagyobb légellenállás miatt? Kb -2 km/h átlagot jelent.
"- irányítható"
Ez miféle hülyeség?????
Tessék, pár videó, hogy az outi mennyire nem irányítható.
[link]
[link]
[link]Kérek visszajelzést, hogy látható e!
Facebookon bejelentkezve próbáljátok.
Ha nem lájkoljátok először ezt az oldalt és utána katt a linkjeimre!Én bárkit aki fitness-t szeretne azt mondom jó messziről kerülje azt a kategóriát!
Ha valaki haladni szeretne > outi.
Ha valaki szeretne kicsit terepre is merészkedni > cross
Ha többet megy aszfalton, de mellette szeretne menni földúton is > trekking[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Most tessék kapaszkodni!!!!
Nem fogjátok elhinni!!!!undefined
-
ludsimon
veterán
Ez a nap se volt kutya, az is biztos!
Kezdődött azzal, hogy hatalmas szél kerekedett a János-hegyi út felé félúton. Aztán kb a vége előtt 1 kanyarral elkezdett folyamatosan villámlani...
Na mondom, sipirc innen!Visszafordultam, szerencsére még nem esett, tehát engedtem neki 55-60 km/h-val, autósort beelőztem, nem volt nekem időm 40-el szórakozni.
Moszkva téren kezdett el özönvízszerűen szakadni az eső, illetve oda csapott be valahová a közelbe, mert 5 percre semmit nem hallottam, akkorát szólt.
Onnantól 35 km/h Batyi előtt, mint ha már jég esett volna, gyorsan behúzódtam egy erkély alá Batyi előtt, ott vártam kb 10 percet aztán elindultam, 1 perc múlva el is állt teljesen az eső.
De mindennek a tetejébe Hősök terénél 1 csepp eső nem esett, 14. ker Zugló, Egressy út állt a víz, aztán Nagy Lajos - Egressy kereszteződés után ismét semmi eső nem látszott!
Itthon 16.ker, szintén semmi nem esett!Mikor mondtam itthon mi történt, nem akarták először elhinni.
Van miért hálálkodnom az Istennek, hogy nem csapott agyon a villám, meg túléltem ezt a mai edzést!
undefined
-
ludsimon
veterán
Én úgy vagyok vele, hogy ha lehet elkerülöm, mert nincs megfelelő keret, hogy egy mai okostelefont megvegyek, ami aztán 1 év múlva hulladék lesz, betörik a kijelző vagy hasonló.
Nokia N79, lassan 4 éve szolgál, hűséges, nincs vele semmi bajom.Az extrém körülményekkel nekem sincs bajom, csak ott akkor az betett, mikor oda csapott be valahová 50 méteres körzetben, az egy kicsit már nekem sok volt.
undefined
-
ludsimon
veterán
Országútim jelenleg betegszabadságon, lánctányér cserére vár, montival hasítom a János-hegyet!
Hegyi edzéseket csinálok.
Kezdésnek alapozás legalább 5000 km (télen szokás elkezdeni, de én is februárban kezdtem ).
Alapozás, 90-100 pedálfordulattal, 60-75%-os pulzustartományban, max 3 órás edzések egyszerre!
Gyakorlatilag elég nehéz ezeket kivitelezni, aki Budapesti.
Sok lámpa és az alapozás lényege, hogy folyamatos, megállás, vagy kevés megállással történjen.
De nem vagyok én olyan nagy guru, én csak űzöm az egészet, nem edző vagyok.
Szki itt az edzések mestere![ Szerkesztve ]
undefined
-
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Nem maradhat ki a mai napból:
Aki lemaradt:
Tour de France: stage 5undefined
-
ludsimon
veterán
Hopsz, bocsi, átugrottam a kérdésed. Közben azért írtam egy mailt egy ismert edzőnek, hátha ír valamit, mert az legalább még ingyen van.
Szóval egy ismerős outis átlag pedálfordulata: 102 R/min!
Én nekem eddigi legjobb 96 R/min volt, ennél feljebb nem tudom vinni, mert 5%-os leejtőn nem tekerhetek, ha egy visszafordító kanyar jön 10 méter múlva. Egyrészt ez egy jó dolog, mert ösztönöz arra, hogy mindenféleképp tekerjek, még enyhébb leejtőn is, másrészt pedig egy laikus számára, vagy a lustábbak számára meg zavaró, hogy ha nem tekersz azt is beleszámítja az átlagba.norbee2244:
Üdv közöttünk!
Érdekelne a pdf! Az email cím ami meg van adva PH!-n.
Köszönöm!
Bár gyanítom ez lesz az amit alább linkeltem be!
Én jelenleg KA edzéseket nyomok este fél8-22:30-ig.
2 hét múlva már szerintem beiktatom a GA2 edzéseket is! Kérdés, hogy lehet e ezt??
Lehet alapozást keverni a hegyi edzéssel és ha igen, akkor milyen vegyítéssel? Lehet délelőtt alapozni, este a keményebb?
Egyébként Lőrincz Olivérnek írtam egy mailt, azért kíváncsi vagyok majd mit ír vissza.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #30613 üzenetére
Korban én 21, a többiek 30+ felettiek.
Köszi a részletes leírást!
Én is egyelőre a saját fizikai határaimat keresem, 2 hét múlva kipróbálom ezt a napi 2x edzést, hátha bejön.Egyébként én is ezen gondolkoztam, hogy ha sikerül megfelelően keresztezni, akkor elég valószínű józan paraszti ésszel gondolkodva dupla sebességgel fogok fejlődni.
Erőállóképesség (hegyi menethez) + alapálló (sík sebesség javításhoz) gyorsabb eredményhez vezethet, csak aztán tényleg nehogy túledzem magamat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz salieri. #30582 üzenetére
eBay-ről rendelted?
Igazából én úgy vagyok vele a szemüveg egy használati tárgy.
Már 2x sikerült aszfaltra ejtenem, ráadásul lencsével, lett rajta egy kisebb karc, de ami meglepő számomra, hogy teli van apró felverődésekkel, ami nem látszik, csak ha jól megnézem!
Ezek mind kődarabok, vagy mi? Azért az durva belegondoltam, ezek mind amúgy a szememben landoltak volna?A fekete lencsén már van vagy 10 db ilyen apró méretű apró felverődés.
SH+ rg ultra-m van.
Lehet különbség lencse tartósságban a szemüvegek között?[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Cathfaern #30625 üzenetére
Szerencsére akkor én bele esek a profi kategóriába, pedálfordulat terén.
Síkban 105 R/min nekem a legkényelmesebb! Csak persze nincs mindig sík terep, ez nem alföld (szerencsére).szki:
Műtét alatt van
30-as tányér van fent. Le van tisztítva a nagytányér.Marad a montizás egyelőre.
Neked egyébként nem lehet, hogy kicsi a hajtókar????
Képtelenség a montimon pörgetni, próbáltam, de egyszerűen képtelen vagyok pörgetni és haladni! Scottal tudok, mert azon nekem pont jó a hajtókarhossz (170mm).salieri.:
Őszinte leszek.
Én még a 20 ezret is sajnálok egy szemüvegre kiadni! Leejtem, véletlenül, ugyan úgy rajta marad a karc, hiába ütésálló, azért nem hiszem ép bőrrel megússza ha aszfaltra sisakról véletlenül lecsúszik.Tizedes1 & Doki-HUN1978:
Én is így vagyok vele. Használati tárgy igazából a bringa is, nagyon jól tudom.
De ha elhagyom, vagy ellopják, leejtem akkor ismét vehetek egyet és buktam 20 ezret.
Ez a SH+ megvan kb. 2,5 éve, de még mindig használható, jól kilátok belőle.
6 ezer forint volt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Szerintem a pofátlanság netovábbja 3000Ft-ot elkérni 1 darab mozdulatért!
Flow:
"Eleinte azon gondolkoztam, hogy átalakítom a rendszert 3 tányérosra, de ez szerintem iszonyú nagy beruházás lenne"Az egyik legnagyobb beruházás egyike egy országúti biciklin! hajtómű, fékváltókar, ezek a leghúzósabbak! Ha az alsó-közép kategóriát célzod meg se jön ki olcsóbban 50-60k-nál.
Néha találni új bicikliről bontott fékváltókart, amit én is láttam 1 pár 105, 35 ezerért, de pillanatok alatt elviszik ezeket általában, továbbértékesítik, vagy felhasználják, beépítik.
"A másik gondolat az volt, hogy fogom magam, és egyszerűen a 34-es helyett veszek valami kisebbet..."
Ehhez kellene tudni a pontos hajtómű típust.
34-es a közép, vagyis az alsó tányér?
Nem is gondoltam volna, azt gondoltam 50-39 általában outikon.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #30646 üzenetére
Cáfolom!
28-as a legnagyobb a hátsó soromon és nem 5700-asom van.
Viszi szépen, gond nélkül!
29-es már nem tenné fel, az 100%! Így is nagyon éppen hogy.szki:
Egyáltalán nem mindegy a pedálfordulat és ki mihez van szokva!
Pl Neuzeren a legkisebb áttételem 28/28, és ha 8 km/h alá esek, egyszerűen már le kell szállnom, mert nem érzem biztosnak. Bár idén még ilyen nem fordult elő, pedig volt 15-20%-os meredekség is.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ezek integráltak, nem cserélhető a lánctányér, legalábbis nem találtam semmilyent, még hozzá valót sem, nem, hogy kisebbet!
Marad a hátsó sor csere.OMG, azért az durva 60k egy hajtómű, ha elkopik lehet hajítani a kukába, szemben a cserélhető lánctányérosok, ahol darabja 8k a tányér... Durva..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Bocsi! Hülyeséget beszéltem! Rétisün
Itt tudsz nézegeti, én nem nagyon láttam 34-esnél kisebbet!
Azért szerintem arra figyelj, hogy xx50, mert én pl Ultegrát rendeltem és inkompatibilis volt a 5505-el.
Most várhatok 2 hetet mire megjön. Innen rendelek minden biciklis alkatrészt, itt általában jó árban van minden.Szerk4.:
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #30676 üzenetére
Ha edzek napi szinten 50 km-t terepen, átlag 10-12%-os emelkedőkkel, akkor azt mondod 2 hét múlva üt ki rajtam? Még ilyet nem tapasztaltam, a túledzés úgy nyilvánult nálam meg, hogy a teljesítményem csökkent kb 1 hét alatt, mint sem nőtt volna.
Ez a nap lesz a 4. edzés terepen, elég kemények ezek, mert el vagyok szokva nagyon a 16,5 kg-os monstrumtól, nagyon meg kell küzdeni, a 18-20%-os emelkedőkkel.
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #30680 üzenetére
4500 kili alapozás a hátam mögött van, nem ment el az eszem hirtelen beleugrani erőállóképesség edzésbe.
KSI?
Jártál oda?
Esetleg még mindig jársz oda?
Mi a véleményed, használ valamit?Te mennyit tekertél az elmúlt 3 évben?
Egyelőre úgy fogom első héten beosztani, hogy hétfő, kedd, szerda, csütörtök GA2.
Péntek, szombat vasárnap GA2+KA. Meglátjuk, hogy fogom bírni a terhelést.
Jövő héttől kezdem.---Lasali---:
Részvétem![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
pff
Azt hiszem ilyen áron én nem akarok profi lenni, állandóan esnek, az esélyesek pl. elveszíthetik a lehetőséget esések miatt....
[link]
Még mennyi etap van hátra, még csak a 6.-nál járunk! Mennyi esés lesz még. . .undefined
-
ludsimon
veterán
válasz norbee2244 #30693 üzenetére
Szép bicaj!
Nekem is az átlaggal van a gondom, de azt csak GA2-vel lehet feljebb tolni, illetve úszás is segítene. Megpróbálok valamit, KA edzés, erőállóval, hátha a kettő valamit számít.
Szerk.:
Nekem is van képem, adj hozzá. Olyan kép van amin mindenki látszik és azért nem akarom ide kitenni.[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
Hirdetés
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Intel Core i5 13600 - 14mag/20szál - Hibátlan, tesztelt Eladó! 72.000.-
- iPhone 14 Pro Max 128GB Gold Független/Újszerű/1 hónap gar./Akku 88%/p3666
- Intel Core i5 13500 - 14mag/20szál - Hibátlan, tesztelt Eladó! 68.000.-
- iPhone 14 Pro Max 128GB Lila Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 86%/p3665
- Apple Watch 9 45mm Red Mint Az Új/2026.08.29.gar./Akku 100%/p3664/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen