- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
Teasüti #7180 üzenetére
Inkább komplett sort nézzél, mert a túl nagy fogkülönbség a váltás szempontjából nem egészséges, a nem egyenletes fogeloszlás szintén (általában megadják, hogy mekkora fogkülönbséget visel el a váltó a legkisebb és legnagyobb lánctányér között). A 48/38/28 a hajtómű tipikus trekking kiosztás, ha sokat szeretnél kényelmesen hegyre mászni, akkor érdemes lehet a hagyományosabb 44/32/22 vagy 42/32/22 környékére váltani. Hátul montinál 11-32, 11-34 és 11-36 az elterjedt, bár az erősebb emberek 11-28-cal is kísérletezhetnek.
HG-IG: [ebike] [részletesebben]
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!