Hirdetés

Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz sanzi89 #48023 üzenetére

    Ha találsz, akkor pls írd meg a helyet, mert nekem is cserélnem kell emiatt pár gyári csavart. Idegesítő, hogy a felületkezelt festet csavar egy tél után rozsdásodik. Az egy dolog, hogy a kulacsrögzítő rozsdál, de, hogy a kormányon lévők is... Az ugyan mitől, ott nem érte só...

    (#48026) zoli03: Thx a tippet.

    (#48032) zack: Amatőr vagyok a témában én is, úgy mint te, de némi már talán ragadt rám a fórumon. Az általad linkelt gépekből én azokat elvből kizárnám amik 8+ évesek. Persze vannak olyanok amik tényleg keveset futottak és megkíméltek, de nagyon meg kell nézni. Ha kerékpárt mész nézni, akkor csak is fémtiszta, letakarított gépet nézz meg. Egy kis kosz is elrejthet bármilyen hibát. 40 percet érdemes rászánni egy kerékpár átnézésére. Ha netán lesz olyan tulaj aki csak egy blokkot is tud mutatni egy cserélt alkatrészről vagy egy szervizről, akkor mondhatni megfogtad az isten lábát. Kb. 10.000ből egy ember rakja el ezeket. Első körben azonnal zárd ki a régi és méreten kívüli gépeket. Utána azokat miken amatőr szemmel is látszik, hogy a hajtás megkopott. Így mindjárt kiesik a gépek 80%-a.

    (#48034) sanzi89: Én megpróbálom a helyi Csavar-Akku boltot, szerintem ott is kapni ilyen csavarokat. Ha van felétek, akkor nézz be te is oda.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák