Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Végre hivatalos a legolcsóbb 5G-s készülék
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Így készül egy Earfun headset
Aktív témák
-
Tamoo
MODERÁTOR
Be kellett ma mennem meló ügyben Egerbe, beugrottam már a Lidl-be is és gyorsan elkaptam az utolsó nyeregtáskát elég frankó + vettem egy olyan esőkabátot mint ludsimon. Kesztyűt is akartam, de azok nem jöttek be...
-
Thulcandra
senior tag
Ideiglenes bringám kezdi kilehelni a lelkét, a műanyag pedálok éktelen recsegés - nyikorgásba kezdtek, a teló meg merev villává mutálódott, igen nagy nyomásra van neki egy minimális játéka csak.
Telóval lehet valamit kezdeni, hogy újra tegye a dolgát? Életemben nem szereltem még telót." Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
rétisün
veterán
tekertem egy kényelmes 33 km-t....nem is tudok, csak kényelmesen menni, teljesen be vagyok rozsdásodva, úgy látszik a téli bicajozások (igaz, nem is volt sok) nem sokat értek az erőnlét (az mi? ) megőrzésében.
mindjárt 10 perc után defekt még szerencse, hogy pont úgy mentem, hogy onnan 3 perc alatt hazatoltam (rejtvény: 10 perc bicajozás után 3 perc alatt gyalog haza, na ezt hogy? ) gyors csere, aztán tovább. az a legrosszabb, hogy olyen helyen van a lik, hogy bizony előferdülhet, hogy a múltkori szerelésnél én magam csíptem be a belsőt, és eddig bírta....off: azt már nem is mondom, hogy a számítógép behalt, most mindjárt azt buherálom....mi jöhet még?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #31148 üzenetére
Még jó, hogy van szerelő a topicban.
Felhívtam Meme-t még délután, azt se tudta szegény hol van, nem, hogy még láncszereléssel kapcsolatban segíteni.
Egyedül volt, és azt mondta rengeteg meló van.
De mondjuk ez jó, mert legalább itt a szezon, és lehet még Budapesten is nyitnak egy boltot.Majd ha ráér megkérdezem, meg egyebet is.
Meme, ha nem vagy (elég) hulla, akkor gyere majd fel MSN-re, lenne pedál rendelésem!!Mindenki: M520 lesz.
Méghozzá ilyen szép csillogós ezüst, nem fehér, nem fekete, ezüst.[ Szerkesztve ]
undefined
-
peugeotmate
őstag
Mai napon kézhez kaptam a szervízbe beadott kerékpáromat!
(Történetesen egy (lassan 4 éves)Balance 3.1-esről van szó. Tudom, hervisbike és nem egy csúcskategória, de anno 60 ezret csengettem ki érte ami a felszereltség tükrében igen korrektnek mondható: Shimano Deore váltó, Shimano hajtókarok, hátsó agy illetve fékváltókarok, RST teló meg még 2 éve vettem hozzá egy Shimano PD-M324-es SPD pedált. Ezen alkatrészek összességével igencsak remek sebességgel közlekedhet az ember, azaz én... )
Nos, a lényeg: 23 lepedőt perkálhattam le érte! Váltócserével adtam le, ugyanis már nagyon rakoncátlankodott "szegény" illetve nagyon ugrált. Kezdetben ez 12 ezer forintra rúgott volna munkadíjjal (váltócsere+bazi erős bowden+munkadíj). Erre még azt mondtam, hogy nagyon rendben van. Majd ma rámcsörögtek, hogy felrakták az új váltót, viszont azzal a racsnival (fogaskerékkel) és lánccal használhatatlan, ami rajta van. Kérdeztem: mégis mennyi lenne ezeknek a cseréje? Válasz: 9 ezer. Na mondom magamban, ez már kezd durva lenni. De aztán végiggondoltam magamban, hogy végülis nem igazán tudok már mást csinálni, mert az új váltót nem hiszem hogy szívesen leszednék róla illetve tavaly volt egy váztörésem, amikor szintén költöttem a montimra 10 ezret! (A nyeregcsőnél tört meg, mivel én balga túlságosan kihúzva használtam a nyerget. )
De visszatérve a mára: mondom nekik, rendben, mehet a dolog! Oké, a srác mondja, hogy plusz fél óra, oda is mentem, aztán látom, hogy nagyban szerel. Odamegyek, azt mutatja nekem, hogy a hátsó agynál elhelyezkedő csavarok bizony komolyan elhasználódtak. Az egyik szorító (?) csavar megtörve, de elég durván! Szóval itt is elég sok minden cserére szorult! Így a végösszeg 23 ezerre rúgott ami összeadva a tavalyi váztöréssel 33 ezer forint!
Viszont cserébe van egy mára már eléggé masszív vázam (meg merem kockáztatni, hogy masszívabb, mint új korában, ugyanis a hegesztő nagyon értette a dolgát) és egy zsír új alkatrészekből álló "hajtóművem"! Én azt mondom, hogy még egy jó 3 évet bírjon ki, és már megérte. Ugyanis az elmúlt 3 szezon alatt cirka 6000 ezret beleraktam igencsak feszített tempóban (rakom neki, ahogy csak tudom)!
De most örülök magamnak, mert végre itt van a bicajom, remek állapotban és a héten már rakhatom neki ebben a szép időben!(Bocsi az irományért, csak ez most kikívánkozott. Gondoltam megosztom veletek!)
[ Szerkesztve ]
meg
-
fpeter07
veterán
válasz peugeotmate #31157 üzenetére
Mi (vagy legalábbis én) köszönjük
Ebből a következtetés: Ne tervezz előre semmit, úgy se úgy fog alakulni ahogy azt elképzelted. (és ez mindenre igaz)
-
-
Xantomas
őstag
válasz Thulcandra #31153 üzenetére
Én ma kaptam szét.
Ezeket a videókat követtem, és gyönyörűen szétjött.Olyan rohadt mocskos saras fekete volt az olaj a lábakban, és barna az olajos csillapítóban hogy nem kicsit megijedtem...
Most csöpög kifele belőle még a maradék szmötyi, holnap, vagy valamikor meg töltöm fel."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #31157 üzenetére
szvsz olcsóbban is megúszhattad volna. Ezt így látatlanban mondom. Egyáltalán mért olyan váltót rak fel ami nem kompatibilis a sorral-lánccal...de ha azért lett volna használhatatlan mert úgy elkopott, akkor nem szóltam. 33-ból már bringát lehet venni.
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
Egyazegyben ugyanolyan váltót és fogaskoszorút illetve láncot rakott rá! (Sőt, láncból "jóféle" Shimanot a gyári nóném helyett.) Jó, hát a szervíz maga 23 ezer volt mindenestül és még tavaly egy 10es volt a hegesztés tavaly(amit azért otthon nehézkesen oldottam volna meg...). De ha akkor tudom, hogy ez lesz, akkor lehet inkább eladtam volna még ősszel! De ha így remekelni fog a bicaj, akkor már megérte... Nem fogom itt szívni a fogam és elégedetlenkedni, ha egyszer jó valami!
33-ból nagyon komoly bringákat lehet kapni! Azért ha elkezdenék egy olyan cangát hajtani, 30-nál kettévállna!meg
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz peugeotmate #31162 üzenetére
jó hát költői túlzás volt... biztos nagyon el volt már kopva. Átverni nem vertek át... ez se egy olcsó hobbi...vagy inkább életforma
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz peugeotmate #31162 üzenetére
Egyetlen baja van a biciklinek; Újkorában minden frankó, évek elteltével meg kezd leépülni az egész, szó szerint
Hogy ha az első kerék fékezésekor bizonyos időközönkét erőteljesebb kopó hangja van a féknek az azt jelentené hogy nyolcas van a kerékben?
-
ludsimon
veterán
válasz fpeter07 #31164 üzenetére
Ha konkrétan bizonyos időközönként rántogat a kormány mikor fékezel?
Akkor igen.Volt benne részem, volt vele "élmény", főleg sokszor lefele a leejtőkön, dombokon Csóványoson.
Csak óvatosan lehetett húzni az elsőt, mert különben hirtelen mikor ránt egyet, erőteljesebben fékez, és esetleg blokkol, és egyáltalán nem muris.
(Azóta le lett cserélve az a felni. )
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Na ne.
Ezzel (YouTube) akarják a kerékpárokat népszerűsíteni?
Szerintem rosszul próbálják csalogatni az embereket, mert ezzel azt mondják, mutatják, hogy ez a jó, mert van benne elektromotor, alig kell "megdolgozni" érte, hogy haladjál is, HA nevezhető ez a kicsit tekerem dolog haladásnak, kerékpározásnak.undefined
-
Thulcandra
senior tag
válasz Xantomas #31160 üzenetére
Kösz, ezek a videók jók! Kiderítem van-e itthon minden kellő szerszám aztán nekiesek. Olajat meg gondolom a bringaboltból. Vagy jó lesz az extra szűz görög oliva olaj is? Hosszú túrákon vésztartalékként is szolgálhatna
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #31167 üzenetére
Nyilván nem annak találták, ki aki sport célra is használja a bringát, hanem városi közlekedésre, még így is messze kisebb az energiafelhasználás gondolom, mint egy motornál, nemhogy egy autónál. Lenne célközönsége bőven, például anyukámnak is el tudnék képzelni egy ilyet
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Thulcandra #31168 üzenetére
Milyen teló van benne? Az olcsóbbakat azért nem szeded így szét. Van amelyikkel sokmindent nem lehet kezdeni, max bezsírozni...Igaz én nem vagyok vmi nagy szaki.
-
KaraDani
addikt
Kösz! Ezek szerint, egyáltalán nem biztos, hogy cserélni kell. Valami régebbi tán trekking jellegű bringáról van szó, majd egy két hét múlva hozza fel barátom pestre, kéne neki egy generál. Kértem képet, hogy mégis milyen bringáról van szó, majd mutatom, és mondj valami nagyságrendi munkadíjat.
ludsimon: figyelj, ha ő nem akar komolyan bringázni nincs azzal baj, ezt közlekedésre találtaák ki nem sportolásra. Sokkal jobb alternatíva lehet egy robogónál is, egy autónál, meg had ne részletezzem, mennyivel jobb városi közlekedésre.
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #31173 üzenetére
Mért is nem Amíg volt elfogadható állapotú bringája meg trabija is, jó időben bringával járt dolgozni. Szerintem simán tetszene neki, hogy így majdnem 50 évesen még kap egy kis rásegítést is. Mellesleg pl. kiskunfélegyházán reggeli műszak után, tudod hány idősebb gyári munkást láttam ilyennekkel haza indulni? Sokat, le voltam döbbenve. Kisvárosokban teljesen más a mentalitás, mint budapesten, ott sokkal nyugodtabb a közlekedés, nézz meg egy alföldi várost, teljesen természetes, hogy az idősek bringával járnak.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz KaraDani #31174 üzenetére
Csak abból indultam ki, hogy a többségnek nem kell a bicikli. Túl bonyolult. Egyszerűbb a tömegközlekedés vagy, ha van, akkor az autó. Ha pedig közel van a szokásos úticél, akkor gyaloglás. A biciklire vigyázni kell, le kell zárni, közlekedés közben figyelni kell a többi közlekedőre a saját biztonság érdekében. Egyszerűbb a fenti három opció közül választani egyet. Ja, meg a valamire való biciklik manapság egy kisebb vagyonba is kerülnek. Persze meglehet, hogy édesanyád nem tartozik a többséghez, csak tippeltem.
-
Thulcandra
senior tag
Egyelőre gőzöm sincs, egész biztosan valami nagyon tré, de most ki nem megyek megnézni.
venember83 : most eszembe jutott mikor 26 éves koromban, életemben először azért utasított el egy nő, mert nincs kocsim persze aztán nem vettem kocsit, és nem csak azért mert közbejött egy szebb, egyben értelmesebb leányzó
[ Szerkesztve ]
" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "
-
amargo
addikt
A ma látott képeknek köszönhetően, na meg a nyughatatlanságomnak, letértünk a megszokott útról egy csapásra, abból is az éppen csak (újra) kialakulóbán lévő fajta. Ami plusz nehézség, hogy a maga 30-70cm nyomvonal szélességével balról 5-6m szakadék, jobbról, mindenféle egzotikus akadály mindezt oldalfalban.
A történet lényege, elérkeztem egy érdekes problémához 30cm nyom, jobbról szikla, balról az említett szakadék és persze mind ezt döntve.
Lelassultam, gondolkodóba ejtett a terep, így a helyzet adta magát: be is rántotta az első kerekemet.
Tanulság vagy légy ügyesebb, nagyobb sebességgel menj rá, vagy csak felejtsd el
Végeredmény a bringát elkaptam, talán a bal SPD is segített megfogni, azt oldottam utoljára.szerk
fidig
Idézet:
De! Talákoztunk Amerigo Semerini-vel, aki 80 évesen rójja napi 100km-es köreit Barbara környékén. Egyébiránt 1956 magasságában cyclocross világbajnok (?) volt. Elég sportosnak tűnt, a 30-as tempót hegynek felfelé, széllel szemben könnyedén tartotta velünk.A vádlija egy külön anatómiai tanulmány. És - ha jobban megnézzük - láthatjuk, hogy néhanapján singlespeed kerékpárt hajt.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #31175 üzenetére
Érdekes gondolatmenetek. Az én szüleim (hatvaniksz és hetveniksz évesek) sima orosz női kerékpárokkal közlekednek (Alföld). Apum pedig motorozik, de most már ritkán, mert hiába van ötven éves rutinja, de látása-hallása már nem a régi. Anyum a tizenéves unokahúgommal terepes bringatúrákra szokott indulni a környéken, és mostanság minden este (!) legalább egy órát szobabiciklizik. Szobabiciklizni egyébként apu is szokott. Plusz apum internetfüggő, ráadásul gyakorlatilag leállíthatatlanul mindig bütykölni akar valamit a gépen. Szóval a kor önmagában nem tragédia annak, aki szellemileg-fizikailag nem hagyja magát ellustulni. Ja és épp most akarok beszerezni egy pulzusmérőt nekik, nehogy túlhajtsák magukat.
mod: Lakatolni pedig nem kell, arrafelé mindenki tudja, hogy a bolt előtt letámasztott bicajok közül melyik kié. Egy rokonomnak volt, hogy a bolt előtt letámasztott bicajával a bolt melletti kocsmából valaki hazament, de pár nap múlva az okos megint azzal ment a kocsmába, akkor a rokonom visszavette.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #31175 üzenetére
Kisvárosokban a tömegközlekedés legtöbbször szinte használhatatlan. Kaposváron szinte semmire nem jó, csak aki nagyon a külvárosban lakik annak. Autó azért klasszisokkal drágább mint egy városi közlekedésre alkalmas bicaj. Még jópár éve vett magának pár tízezer forintért, egy használt bicajt, teljesen korrekt női vázas városi bringa (klasszikus osztrák/ német import), csak nem volt tisztességesen karbantartva, így egy éve nincs használva, pedig kenésen kívül meg defektjavításon kívül nem hiszem hogy komoly baja lenne. Hazamegyek húsvétkor meg is nézem, összerakom neki.
Szerintem az ő korosztályuknak (főleg akik falun nőttek/kisvárosban nőttek fel) nem idegen a kerékpárral való közlekedés. Kisgyerekkoromban amikor falun nyaraltam nagyszüleimnél, rendszeresen mentünk el mamámmal együtt bicajjal kirándulni, én bmx-el, ő a klasszikus falubájkal.
Budapest teljesen más kérdés. Itt megértem, hogy nem akarnak/mernek bringával közlekedni az emberek. 5 éve élek itt, de egyre jobban elegem van belőle.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz Thulcandra #31179 üzenetére
Mindenki annyit, amennyit még élvez
Voltam olyan túrán is, ahol 300m-t ugráltunk rönköt hasonló terepen - vihar miatt -, na az fura volt.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
János hegyre aszfalton, hogy célszerű felmenni?
Ez útvonalnak milyen? [link]
-
Ariadne
őstag
válasz KaraDani #31185 üzenetére
A Budakeszi keresztezésétől ez a szokásos aszfaltos Janihegyes útvonal, meg se fog kottyanni. Az azelőtti részén nem mentem még, de mivel a Hárs-hegy alatt megy el, ezért biztos tekerhető, de esélyes, hogy meredek. A Mária út a turistatérkép szerint "javított földút", akármi is legyen ez.
A Jánoshegyi út első hajtűkanyarját figyeld, mert első alkalommal mi simán végigtekertünk a Tündérhegyi útra. A Szépjuhásznétól nem kell sokat menni, és egyszercsak jobbra felfelé kanyarodik egy aszfaltos, azt kell észrevenni. (A Szépjuhászné az a büfés-kisvasút megállós rész, amin át a Budakeszi útra kilyukadsz.)
Hazafele meg vagy legurulsz a Budakeszin (óvatosan a 21/A szám előtt...), vagy ha nincs nagy sár, a Jánoshegyi Budakeszibe torkollásánál, de még kb. 10-20 méterre a Jánoshegyin kicsit keresgélsz a bozótosban, és ott van egy ösvény, majd kétnyomtávos földút lefelé, a Budakeszivel párhuzamosan megy. A végén egy kerítés lesz, ott visszafordulsz pár métert és le kell menni a Budakeszire, egy buszmegálló van ott. Ha a buszmegállónál jobbra felmész azon az aszfaltúton, akkor az Árnyas úton tudsz lemenni a Szilágyi Erzsébet fasorra, aranyos, forgalommentes meredek kis utca.Túl részletes voltam már megint, bocsi. Csak olyan jó kis utcák meg helyek vannak mindenfelé.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
#56474624
törölt tag
Szívesen mennék hegyre, de félek picit, hogy lefelé jövet elfogyasztom a fékeimet, túlhevítem a felnit, ilyesmi.
Bár feleslegesen én se fékezem, de keresztutcák előtt rég nem merek csak úgy elmenni, pláne ha nem látok be, gyakorta pofátlanul kidugják az orrukat az autósok.
Bár a féket lehet finoman is adagolgatni, egy-egy meredekebb szakaszon ezt nehéz lehet kivitelezni.
Vagy csak túl beszari lettem? -
amargo
addikt
válasz #56474624 #31188 üzenetére
Én a fékemet szépen tudom adagolni, egyszer éreztem csak gyengének, amikor a jeges HHH-ra hátsófék nélkül mentem. Hozzáteszem, nincs semmi bajom csak néha így jön ki a lépés.
Egy hidraulikus Deore, tehát még nem is az nagyon komoly fék.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
#56474624
törölt tag
B*ssza meg, a km-óra érzékelőjének felszerelése közben kombináltfogóval szépen belecsíptem a bal kezem középsőujjába.
Ha emiatt nem megy úgy a fékezés, ahogy kéne, akkor a mai napról ennyit, pedig gyönyörű szép idő van. -
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #31190 üzenetére
Én csütörtökön tudok leghamarabb Scottozni, nincs mivel taposni.
Lánc megvan, beállítottam úgy, ahogy Meme ajánlotta, így összesen 2 láncszem pár került bele.
Pedál miatt meg nincs, nem tudok tekerni.
Csütörtökön lesz meg, és immár a Scott súlya a következőképpen alakul.Régi BBB pedállal: 9,76 Kg 463 g (pár).
Új M520-as pedállal: 9,68 Kg 380 g (pár).Gramm mániás lettem?
Nem tudom, annak tűnök?(#31193) FixY67:
Párra értendő![ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
válasz Ariadne #31186 üzenetére
"A Budakeszi keresztezésétől ez a szokásos aszfaltos Janihegyes útvonal, meg se fog kottyanni." Kösz a bizalmat
Mindkettőtöknek köszi!
Nem tudom még mi lesz, HHH-ra szerintem már sötétben fogok fölérni, majd ott kitalálom, hogy hogyan tovább. Na meg még emberi időben haza szeretnék érni, még a mezeket is vissza kell vinni (elhoztam magammal).Mindenki:
Egy kis lámpa forrasztás ki tudna majd nekem megeszközölni? Tök egyszerű, annak akinek van egy pici rutinja. A gyufával kiékelős megoldás nem atombiztos -
#56474624
törölt tag
válasz Xantomas #31191 üzenetére
Fékkarfogással megyek mindig, onnan pedig szükségem van minden ujjamra, hogyha nagyobbat kell fékeznem.
El is döntöttem, nem megyek ma nagy túrára, fél óra alatt átázott a sebtapasz, még mindig úgy vérzik. (Még szerencsém, hogy nem vágtam le az ujjam, nehéz lett volna azt követően gitározni is. )
Később elindulni meg nincs sok kedvem.
Franc esne bele, pedig már most olyan jó idő van, hogy pólóban el lehet lenni, szél sincs, eső sincs, a nap süt, nincs borús, depressziót okozó idő... erre kivonom magam a forgalomból.(#31192) ludsimon:
Dehogy. Egyébként én inkább a kerekeken spórolok, ha tudok. Azért húzott küllők helyett maradtam a hagyományos dt-nél (sapimnál) inkább, így erősebb kereket kaptam, erre is gondolni kell, mert napmintnap használom butapesten...
Volt 1-2 napja egy indexes cikk bp-i kátyúkról. Csepeli lett a legkátyúsabb út a fővárosban. A csőgyár utca. Én már mentem is rajta keresztül jó fél éve azt hiszem outival. Egyszer elég volt, pedig az a moserhez képest teleszkóppal felszerelt favorit volt.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz peugeotmate #31157 üzenetére
Szerintem a 60-80 ezer az már az az árkategória, amiért már lehet kapni használható biciklit.
2003-ban, tehát 7 éve vett Magellan Serpensem azóta is kifogástalanul működik, pedig jó néhányszor adtam neki a János-hegyről lefelé zúzva... Minden évben egyszer, szezon előtt elviszem egy teljes átnézésre, és kész, többet nem kell vele foglalkoznom. Igaz, hogy anno 180e-be került, de úgy látom megérte.
Akkoriban még nem kerestem túl jól, úgy kellett rá összekuporgatnom a pénzt, de már akkor is úgy voltam vele, hogy inkább egyszer adok ki érte egy nagyobb összeget, mint hogy idegesítsen a pontatlan váltó, az összetörő golyók a kónuszban. Ezen ipari csapágyas kerekek vannak, full Deore váltó, stb.
Volt egyszer egy kb. 20 ezerért vett biciklim, soha többet olyat.
[ Szerkesztve ]
The Amiga, Born a Champion
-
ludsimon
veterán
Ma délelőtt kapott a Neuzer is új láncot, 1300Ft most nem pénz érte, fel is tettem rá.
Inkább, mint hagyjam kopni a hátsó sort..undefined
-
fidig
tag
Milyen szép idő van, és mikorra mondanak megint ramaty időt? hát hétvégére...
A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)
-
Kephamos
addikt
Lakótárssal mi is megyünk délután egy kört. MEgnézzük a csajokat Miskolc-Tapolcán.
Már többször volt téma, de megkérdezem megint: Rosszul mozgó RST Gilámat érdemes szétszednem, vagy kuka és venni helyette egy normálisat? Egyik bicajboltban azt mondták, hogy többe kerülne rendberakni, mint egy újat venni. Elég nehéz ezt elhinnem...
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest