Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi74

    őstag

    válasz AMD Power #1075 üzenetére

    Több oktatótól hallottam, hogy az ideális, az a 2-3 hetente. A kevesebb, az nem jó, mert kieshetsz a gyakorlatból, a több, pedig, mert nincs idő ülepedni.

    A vezetés, az már szerintem nem olyan, mint a KRESZ, mert azt egy kis gógyival, és egyéntől függő KRESZ-teszt gyakorlással, pl. rengeteg szorgalommal el lehet sajátítani. Ellenben a vezetés már idegrendszeri munka is, és sok egyéb tényezőtől függ.
    Én főleg a rutinnél teljesen elfáradtam, szó szerint, általában este 6-kor már feküdtem le aludni.

    Egyébként ez a saját véleményem, de én teljesen más metodikával oktatnék vezetni.
    Vagy legalábbis engem másképp kellett volna.
    Ugyanis aki soha nem vezetett még, annak maga az autó kezelése is nagy feladat. Épp elég megtanulni az autót egyenesben tartani, bekanyarodni stb.
    És akkor mikor az ember még ezekkel küzd, akkor álljon be balról hátra 2 lánc közé.
    Ez már komoly ügyességi feladat!
    Ez kb. olyan, mintha az épp járni tanuló 1 éves gyereknek féllábon kellene ugrálókötelezni.

    Én úgy csinálnám, hogy először legyen egy alapvizsga, ami az autó kezelését méri fel. Egyenes menet, kanyarodás, sebességváltások, megállások, esetleg hátra egyenes tolatás. Semmi több.

    Aztán lenne a második rész, a forgalom, és csak annak a végén lennének az ügyességi feladatok. Beállások, szlalom akár hátra is stb. Ugyanis akkora érett meg az ember idegrendszerileg is erre. Én ennek tudom be, hogy a mai napig nem tudok beállni toltava 2 autó közé. Mert amikor tanultam, nem voltam még felkészülve, utána meg nem nem volt lehetőség. Most érzem nagy hiányát, pedig mostmár képes lennék rá.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák