- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tusi74
őstag
válasz AMD Power #1075 üzenetére
Több oktatótól hallottam, hogy az ideális, az a 2-3 hetente. A kevesebb, az nem jó, mert kieshetsz a gyakorlatból, a több, pedig, mert nincs idő ülepedni.
A vezetés, az már szerintem nem olyan, mint a KRESZ, mert azt egy kis gógyival, és egyéntől függő KRESZ-teszt gyakorlással, pl. rengeteg szorgalommal el lehet sajátítani. Ellenben a vezetés már idegrendszeri munka is, és sok egyéb tényezőtől függ.
Én főleg a rutinnél teljesen elfáradtam, szó szerint, általában este 6-kor már feküdtem le aludni.
Egyébként ez a saját véleményem, de én teljesen más metodikával oktatnék vezetni.
Vagy legalábbis engem másképp kellett volna.
Ugyanis aki soha nem vezetett még, annak maga az autó kezelése is nagy feladat. Épp elég megtanulni az autót egyenesben tartani, bekanyarodni stb.
És akkor mikor az ember még ezekkel küzd, akkor álljon be balról hátra 2 lánc közé.
Ez már komoly ügyességi feladat!
Ez kb. olyan, mintha az épp járni tanuló 1 éves gyereknek féllábon kellene ugrálókötelezni.
Én úgy csinálnám, hogy először legyen egy alapvizsga, ami az autó kezelését méri fel. Egyenes menet, kanyarodás, sebességváltások, megállások, esetleg hátra egyenes tolatás. Semmi több.
Aztán lenne a második rész, a forgalom, és csak annak a végén lennének az ügyességi feladatok. Beállások, szlalom akár hátra is stb. Ugyanis akkora érett meg az ember idegrendszerileg is erre. Én ennek tudom be, hogy a mai napig nem tudok beállni toltava 2 autó közé. Mert amikor tanultam, nem voltam még felkészülve, utána meg nem nem volt lehetőség. Most érzem nagy hiányát, pedig mostmár képes lennék rá.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen