- Apple Watch
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktoár
addikt
A gond az hogy amikor először telefonáltam még azt mondta az automata hogy kiskunhalas és még kiskunvalahol van hiba aminek az elhárításán dolgoznak.Akkor beszéltem az ügyfelessel hogy nagyon lassú, akadozik a net.
Többször újrainditotta meg próbálta állítgatni a dolgokat, majd nekem is javasolt megoldásokat amiket végigzongoráztunk de nem lett jobb.Aztán átkapcsolt máshoz aki azt javasolta hogy állítgassak a router beállításain, de hogy mit és hol azt nem tudta. Amúgy is egy baromság mivel nem úgy szaródott el hogy matattam a routerben.
Ezután vették fel hibának. Majd miután ide írtam, felhívtam mégegyszer őket de már a fent említett 2 körzetet mondta az automata.
[ Szerkesztve ]
Üdv:Viktor
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!