Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Alpi. #113 üzenetére

    "A cpu-ra háruló meló, adott játéknál, ha eltekintünk egy-egy graf opció egyedi hatásától, szinte kizárólag az fps-tól függ."

    Ezektől nem lehet eltekinteni, mert ezek a beállítások is képesek CPU limites környezetet előidézni, ergo ez is CPU limit...
    Ez olyan mintha azt mondanád, hogy ha eltekintünk attól hogy a barnamedve barna, akkor végül is jegesmedve...
    Amit leírtál, az a CPU limit egyik formája.
    Bőven 200 alatti framerate-el is lehet CPU limited erős VGA mellett, csak más formában.
    Közelmúltból ott van pl. a Battlefield 2042.
    Megjelenés után még fél évig az aktuális csúcshardveren sem igazán lehetett belőle átlag 110-120 FPS-nél többet kihozni, csont minimum beállításokkal sem.
    1-2 threadet maxolt ki a játék bármely akkori procin, és ez volt a limitáló faktor.
    A minimum értékek meg egyenesen katasztrofálisak voltak.
    Ha konzolba beírtad a perfoverlay.drawfps.1 parancsot láthatóvá vált, hogy a CPU jóval kevesebb frame-et tol ki, mint a VGA.
    És akkor mellé volt mondjuk 100-120 FPS-ed, akkori csúcskártyákkal.
    Klasszikus proci limit.

Új hozzászólás Aktív témák