- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MG4 menetpróba
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
"A cpu-ra háruló meló, adott játéknál, ha eltekintünk egy-egy graf opció egyedi hatásától, szinte kizárólag az fps-tól függ."
Ezektől nem lehet eltekinteni, mert ezek a beállítások is képesek CPU limites környezetet előidézni, ergo ez is CPU limit...
Ez olyan mintha azt mondanád, hogy ha eltekintünk attól hogy a barnamedve barna, akkor végül is jegesmedve...
Amit leírtál, az a CPU limit egyik formája.
Bőven 200 alatti framerate-el is lehet CPU limited erős VGA mellett, csak más formában.
Közelmúltból ott van pl. a Battlefield 2042.
Megjelenés után még fél évig az aktuális csúcshardveren sem igazán lehetett belőle átlag 110-120 FPS-nél többet kihozni, csont minimum beállításokkal sem.
1-2 threadet maxolt ki a játék bármely akkori procin, és ez volt a limitáló faktor.
A minimum értékek meg egyenesen katasztrofálisak voltak.
Ha konzolba beírtad a perfoverlay.drawfps.1 parancsot láthatóvá vált, hogy a CPU jóval kevesebb frame-et tol ki, mint a VGA.
És akkor mellé volt mondjuk 100-120 FPS-ed, akkori csúcskártyákkal.
Klasszikus proci limit.