Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alpi.

    addikt

    válasz Fitzgerald #112 üzenetére

    A cpu-ra háruló meló, adott játéknál, ha eltekintünk egy-egy graf opció egyedi hatásától, szinte kizárólag az fps-tól függ. Ahogy nő az fps úgy terhelődik egyre jobban a cpu. Ha 200 fps, az kb. mindegy, hogy 768p vagy 4k. Az a vga-n csattan. De a cpu dolga az fpssel nehezedik. Ha a cpu bármilyen nódon, de limitre fut, nem tudsz fpst növelni, mindegy, mit követsz el. Rakhatsz bele 3x olyan erős vgat, csökkenthedet a felbontást, beállításokat, dlls / fsr , stb., stb. Az fps nem fog mozdulni.
    Ezt szépen lehet látni, ha elkezdesz csökkenteni a grafikán sottr benchmarknál. (Az egy fasza engine, szépen működik minden setuppal. Nem visz bele saját tökéletlenséget.)
    Egy ideig szépen nőni fog az fps, aztán lesz egy pont, ahol megall. Onnan bármit csinálsz, nem tudsz tovább növelni.
    Ha én belepattintanék egy rtx 4090-est a 60 Ti helyére, a TLOU necces pontjain pont ugyan ide esne be. A csúcsok persze bődületes magasságokba emelkednének, de ami most 45 lett az akkor 45 lenne.

    https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg

Új hozzászólás Aktív témák