Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz dgyuri0123 #68418 üzenetére

    Nem volt tervben az eladás, mivel a legolcsóbban fenntartható városi (és akár városon kívül is használható) autó most nekem (plusz ahogy írtad ismert előélet, éves 100-200e ráfordításból gurul tovább amúgy).

    0 km-s korától ismerem, 68e km óta van nálam, 150e van benne. 2 csere között 1 ml olajat nem eszik meg, igazából ezen kívül nem költöttem rá semmit, csak a szokásos karbantartások (igen automata olaj csere is, ezért idegesít).

    Az autó mellé fog jönni egy másik mindenképpen, tehát ez maradna városba (15 éves létére talán kevésbé sajnálnám a rányitásokat, plusz az 1-2 km-s távok stb.).

    2 verziót látok:
    1. Meglátjuk mennyiért lehetne megcsinálni, megcsináltatom és használom városban amíg megy vagy ki nem tiltják (vidéken 0% esélyt látok rá).
    2. Nem csináltatom meg egyből és megyek vele ameddig bírja városon belül (ugyebár fél évig kb. a hiba eltűnt vagy 1000km/1 esetre redukálódott, elmúlt 2 hét volt megint kritikus)--> aztán utána, ha gond van eldöntöm megcsináltatom e (ugyebár ez lehet fél év, de lehet még 1-2-3 év is lehet)--> városon belül egy lerobbanástól sem tartanék, félreállok aztán trailer szerelőhöz stb.

    Ugye ha nem javíttatom meg árulhatom hibásan. Ha megveszik tőlem esélyesen mennének vele a hibával akár 1-2-3-4 évet is gond nélkül, mivel ezzel műszakin nem bukna meg úgysem. Tehát eladnám mondjuk 500e körül, más meg jár vele éveket, mint ahogy én írtam a 2. pontban.--> nem éri meg igazából eladni sem már.

Új hozzászólás Aktív témák