Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dany27

    őstag

    válasz BigBlackDog #57043 üzenetére

    Igen, csehországból hoztuk be, magánszemélytől vásároltuk, aki 4 évesen hozta be magának Németországból.
    Csehországban és Németországban is végig Hondánál volt szervizelve, kaptuk mellé az összes cseh szervizszámlát valamint a német elektronikus szervizkönyv utolsó példányát amin végig követhető szerviztörténete. Számlák szerint Castrol 5W40-et raktak bele. Németek nem tudom mit raktak bele, az az elektronikus szervizkönybe nincs feltüntetve. Minimális olajfogyasztása van a kocsinak egyébként, 1-1.5dl/1000km, de szerintem ezzel együtt lehet élni. Az előző 2.0 Accordunk is ette egy kicsit, 7000km után annak is 5dl be kellett tölteni.

    Teljesítmény különbséget kicsit nehezen tudom meghatározni mert utoljára Májusban vezettem a régi Accordunkat. De annyi biztos hogy nagyobb sebesség tartományban érezhetően jobban megindul mint a 2L-es motorral szerelt. Eddig az a 400km-nyi tapasztalatom van amit beletettem Csehországból hazáig, főuton ha előztem a 2L-essel, pörgetni kellett hogy értelmesen meginduljon, ezt azért annyira nem kell hajtani hogy tudja a dolgát :)
    Továbbá szerintem csendesebb is mint a 2L-es motor vagy lehet hogy facelift során a hangszigetelést is fejlesztették. :F

    Egyébként elég gondos gazdája volt a kocsinak, egy autókkal foglalkozó ismerősömmel mentünk ki érte trélerrel, mivel úgy volt hogy nem tudjuk lábon hozni. Nem akartunk vacakolni az ideiglenes rendszámmal. De mire kiértünk a kocsiért már rajta virított az ideiglenes tábla s hozzá a cseh forgalmi faterom nevére kiállítva :C

    Ismerősöm többször megjegyezte hogy igen sok autót vett már életében, de ilyen korrekt és rendes eladóval nem találkozott még.

    Fogyasztása egyébként 7-7.2 volt mire hazaértem, most hogy mentünk vele egy kicsit vegyesben, felment 8L-re.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák