- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kukipapa_rr
tag
válasz
nandow #49995 üzenetére
Köszi a tippet.
Nálam elég ellentmondásos az eredmény.
Az autó ugyanannak tűnik, de a riport egy évvel későbbi gyártási évet ír, jobbkezes (RHD) kormányzást és beépített navit (balos, navi nélkül).
Ez az autó itthon lett üzembe helyezve, végig márkaszervizben szervizelve, a Honda oldalán lekérdezve nincs rá visszahívás, ezek viszont mégsem szerepelnek a vin-info.com-on, viszont szinte minden évben látok káreseményt (egyről önként tájékoztattak, de itt többet látok). Az autó egyébként rendben van.
Ezek az adatok vajon mennyire megbízhatóak? A disclaimer szerint sokféle forrásból származnak (kormányzati, üzleti, publikus stb.) és reklamációt ezen adatok alapján nem lehet kezdeményezni, csak segíteni próbálnak a döntésben.
A másikon is lekérdeztem, az semmilyen történeti információt nem tartalmaz. Az adatok stimmelnek, kivéve a gyártási évet.
Körözés nincs.
Őszintén szólva nem tudom mire vélni.
-
nandow
aktív tag
válasz
nandow #49995 üzenetére
Nah beszéltem az eladóval.
Az első káresemény (150-300e Ft a bejegyzés szerint) hátsó lökhárító csere gyárira, Honda szervízben.
A második káresemény (75-150e Ft a lekérdezés szerint) szélvédő csere szintén gyárira.Ezek kb reálisak? Mennyire tántorítson el a vásárlástól ez két csere?
Nincs valaki budapesti, aki nagyon ért az Accordokhoz (meg úgy általában az autókhoz) és esetleg eljönne velem megnézni holnap a kiszemelt autót?
(#50002) JoolsNOS
Én aztán abszolút nem vagyok járatos ezekben, ezt a két oldalt is a "Milyen autót vegyek" topikösszefoglalójában találtam.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
- GoPro Topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Futás, futópályák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!