- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- BYD Atto 3 menetpróba
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- VoLTE/VoWiFi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Hát ugye a csalósdízeleknél rámentek arra, hogy csak 20 perc a mérés időtartama, tehát addig kell jól teljesíteni. A gumisok meg rámentek arra, hogy az adac de a legtöbb másik teszt is kb. 1-2 nap alatt, max 1 hétig csinál teszteket. Az alatt majdnem mindent lehet vizsgálni, kivéve kopást és öregedést. Lehetne, hogy csinálnak egy szintetikus gyorsított öregedési tesztet, hogy mondjuk koncentrált UV-fénynek és ózonnak teszik ki adott ideig, 1-2 hétig, de az nem is mindig adna jó eredményt, meg idő és hely és energiaigényesebb lenne, mint a sima dinamikus tesztek.
Tehát a gumigyárak azt mondják, hogy ok, a tesztek lefutnak mondjuk jellemzően max. 5-6 hónaposnál nem öregebb gumikkal, a tesztek alatt öregszik mondjuk 2 hónapnyit, azaz a guminak ki kell bírnia ráhagyással 12 hónapot öregedés, keményedés nélkül. Ezt tehát tudják is, de többet nem kell. Az már úgyis csak a fogyasztónál derül ki, de ott meg olyan bizonythatatlan, hogy nem kell vele foglalkozniuk. A használat módja, hőmérséklet, páratartalom, uv- és ózonmennyiség, stb. Bármelyik pontba bele tudnának kötni, így az ember elhallgatja 1 vagy 2 évig a búgást bubogást, majd lecseréli.
És ez márkától, prémiumságtól, mindentől független. Autógyártók közül se csak a VW volt benne, csak mondjuk náluk csattant nagyot.Én már így is kalkulálok, hogy max.4 évente gumicsere, ha tetszik, ha nem. Mondjuk a Conti el is kopott, szóval a búgás mellett meg is ette magát, most a Dunlopról ugyanilyen erős kopást írnak, tehát 4 évnél tovább ezzel se tervezek. A Bridgestone nem kopott csak minimálisan, de felkeményedett és hangos lett. Viszont 82-ből megúsztam a 4 db-ot. Ennyi még belefér.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Yoko ilyen, Toyom még faxa, tegnap próbáltam le satuval nagy sebességről. 2013-as gumi Bootól németből.
Ötödik évét kezdte meg.
Yokohama advan puhább, gyorsabban elöregedik. Én 120-ért szereztem anno.Vagy t1-r vagy r1r lenne a kövi jövőre.
A télim Michelin alphin 4 7 éves, most kezdett el keményedni még csak, jövőre ugyanez alphin 5-ös lesz, nagyon tuti.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ford topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen autót vegyek?
- Proxmox VE
- További aktív témák...