- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69228 üzenetére
Újabb szavazat a Motul Eco-lite 0W20-ra!
-
tboldi
nagyúr
válasz KonzolKartel #69247 üzenetére
Vagy csak diszkréten jelzi, hogy nem kéne ilyen alacsony fordulaton erőltetni.
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69257 üzenetére
A GD Jazz-ről én egy ennél hosszabb listát összehoztam korábban, pedig csak egy Vezess cikk kiegészítéseként indult.
De azért arra igen kevés az esély, hogy minden hibával találkozzon a Zember, pláne egyszerre. Tippre én a jazzes hibák 10%-ával sem találkoztam még a több, mint 5 együtt töltött év alatt.
Tessék: egy, kettő, három, négy
Bónusz:
- A hátsó hidat itt is meg lehet említeni, vannak példányok, amiknél elég szarul tud kinézni.
- A motortérben van egy sárga vezeték a fojtószelep alatt, ami elég feszesen van elvezetve, ilyen idős korban már előfordul, hogy elszakad, és nem megy az autó. Pár centi beletoldásával rögtön megszűnik a probléma.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tvamos #69263 üzenetére
Én meg pont fordítva érzem, G Astrához képest ha nem is fényévekkel, de határozottan kifinomultabb a Jazz. A Hondá(ba)n szebben csukódnak az ajtók, a kapcsolók, kezelőszervek nem keltik azt az érzést, hogy a kezedben akarnának maradni, a váltó meg ég és föld. Az Opeleké olyan, mint egy kanál egy tál pudingban, a Honda viszont pontosan klattyan minden fokozatba.
szerk.: Ja, meg a váltószoknya sem feslik, mert gumi.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69268 üzenetére
Ó, a Duster bármelyik generációja nekem ergonómiai katasztrófa. Hely lenne benne elég (194 cm és ~130 kg vagyok), de a műszerfal kialakítása sehogy sem kompatibilis a lábaimmal. Egy nyamvadt Swift-ben is komfortosabban érzem magam.
Amúgy Isten ments, én nem vagyok Opeles, csak volt szerencsém néhányhoz. Magamnak nem kéne, max. csak egy rallis Manta vagy egy klasszikus GT.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69274 üzenetére
Nem is ertem, ezzel mi a baj.
Amugy ez a cikkszam: 35750-TV0-G21
Tobb nem kell, magan az alkatreszen sem fogsz tobbet talalni, emiatt felesleges szetszedni, eleg lesz csak majd akkor, ha a kezedben a cseredarab.
Es az alvazszamra sincs szukseg.szerk.: eBay esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69280 üzenetére
Nem tudom, hogy ez-e a helyes cikkszám (2012-ig tudok keresni a robbantott ábrák között), mindenesetre ez a gyári alkatrészek formátuma, xxxxx-xxx-xxx.
szerk.: Habár ha megnézed, az Unix oldalán G21-re kerestem rá, de G23-at adott ki, valszeg az utóbbi lesz a helyes neked. De akkor valamilyen szinten csereszabatos is a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ragcsavo68 #69280 üzenetére
Ezt talaltam, meghozza a csepeli bonto hirdeti, bar lehetseges volna, hogy nem automata?
Bocsi, hogy neha ekezetek nelkul irok, ide-oda valtogatok a telefon es az US billentyus laptop kozott.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #69295 üzenetére
Gázolajosnál sem kell feltétlenül minden olajcsere alkalmával, én a Lanciában minden másodiknál vagy harmadiknál fogom szerintem. Mondjuk olcsóbb is, csupán 7300 Ft a gyári (és szó szerint joghurtos pohárban érkezik ), az utángyártottak meg még kevesebbe kerülnek.
Habár a célszerszámot is meg kellett vennem potom 12k-ért (0:53-tól), de minél többször cserélem, annál jobban megéri.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69354 üzenetére
"nem lenne baj, ha nem torpanna halálra klímázáskor"
Valid. A GD rohadtul megérzi, ha a kompresszor beindul. És nem veszi figyelembe a gázpedálállást, velem már fordult elő, hogy előzés közben tűnt el ~10 lóerő.
Bezzeg a digódízel, a csigának hála meg sem kottyan neki...Amúgy nincs üveghangja kb. semennyire, az áramvonaltalanságnak köszönhetően akkora a szélzaj, hogy simán elnyomja a motort.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kurfürst #69358 üzenetére
Ahogy Qru írja, gyárilag 0W20, szűk illesztések, súrlódáscsökkentés, minél kisebb és könnyebb blokk... Minden a kisebb károsanyag-kibocsátás érdekében történt.
A 30 éves Accordnál azért egy kicsit modernebb a 20 éves Jazz, nem is szereti a (fél)ásványi olajokat, csak is vékony, "eco", szintetikus való bele, azt az idióta ábrát a kezelésiben meg el kell felejteni.
5W30 a max., amit hoszútávon elvisel, de egy 0W20-30-cal szemben semmi előnye annak sem.Illetve további érdekesség, hogy a dugattyúk palástja ugyanolyan bevonatot kapott, mint a DC2 Integra Type R. [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69364 üzenetére
Igazából a tökéletlenségei ellenére én szeretem a Jazz-t. Nem mondom, hogy nem vágyom másra vagy erősebbre, de igazából az igényeimet szinte teljesen kiszolgálja. És bár voltak zökkenők (beragadó fék pl.), viszont még soha nem hagyott az út szélén ezalatt az 5+ év alatt.*
Meg a szerelhetőséget is imádom benne, látszik, hogy tervezéskor figyeltek erre, hogy ezt az autót karban is kell tartani hosszútávon. Minden könnyen hozzáférhető**, és nem is kellenek mindenféle speckó szerszámok sem.*Oké, pár hete lemerítettem az aksit a Spar parkolójában, égve hagytam a vellanyt, be kellett bikázni, de ez user error volt.
**Kivéve az első fényszóró izzóit, de nem “hivatalosan” le lehet szerelni a lökhárítót 3 perc alatt, és akkor nagyon egyszerűen kivitelezhető a csere.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69380 üzenetére
Azt mondjuk éppenséggel apumnak adnám (ha feltételezzük, hogy nem lenne szükség az esetleges eladásából szarmazó pénzre a következő autómhoz), ugyanis a WagonR-ben nincs klíma.
-
tboldi
nagyúr
válasz nandow #69416 üzenetére
Nagy különbségek nincsenek, 117 Ft van a Zsemito és az Unix között, szerintem márkakerben sem lenne nagyságrendekkel olcsóbb. Főleg, hogy a márkakerekbe is gyakran az Unix-Bárdi páros szállít.
De pl. a 15400-RBA-F01 olajszűrő is gyakorlatilag mindenhol 5500-5700 Ft között van.
Sőt, a Bárdiban egyszerű klubtagként (magánszemélyként)...[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mindenki: Most rám akarjátok tukmálni?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Meg fogtok kövezni, de mostanság ilyenekről fantáziálok mint Jazz utód.
zolynet:
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69445 üzenetére
Nem kaptam semmit. Vagy felrecimezted a hozzaszolast?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #69461 üzenetére
A benzines Prince motorokat hallomásból biztos ismered, mennyire bajosak, nem szeretnék állandó vendég lenni a Novoth Autószervizben.
Az 1.6-os és 2.0-s BMW N47 dízelmotorok sem főnyeremények, az egyetlen kifejezetten jó és ajánlható aggregát az 1560 ccm-es HDI a PSA csoporttól.A linkelt példányban mondjuk pont N47 van, úgyhogy sztornó.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #69473 üzenetére
Találtam jobbat Dajcslandban.
És hogy valamelyest visszakapcsoljak a Hondákhoz: véletlenül pont jó lenne rá a Jazzen használt felnim, ET, osztókör, de még a középfurat átmérője is stimmel.
.....................................Ezzel be is fejezem a minis offolást.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69488 üzenetére
WD40
Viccet félretéve, inkább valami zsírszerű cucc kellene oda, a WD40 hamar elpárolog, javarészt petróleum csak. Nem tudom, mit szoktak tenni ilyesmi helyekre.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69526 üzenetére
Udv a tizeneves Hondak vilagaban!
25-en a Jazz hatso sarvedoit is javitjak majd, nem csak az eltero arnyalatu lokharitot es sarvedot.
-
tboldi
nagyúr
válasz sherlock82 #69571 üzenetére
Tegnap nem néztem ide, de utólag olvasva szerintem ennek elég egyértelműnek kellett volna tűnnie.
-
tboldi
nagyúr
válasz zolikaDB #69586 üzenetére
Grat!
1. Gyanítom, a napi számlálót megjelenítve hosszan kell nyomni valamelyik gombot, de a kezelésiben biztosan le van írva.
2. Passz.
3. Egy kék C mint cold és egy piros H mint hot lámpácska van. GE-nél nem tudom, hogy hogyan van, GD-nél 54°C-nál alszik el a C és talán 95-nél jelenik meg a H (utóbbival még nem találkoztam), a normál üzemi hőmérséklet 83-85. Ha nem akarsz mindig telefonnal vacakolni, akkor ScanGauge 2 vagy UltraGauge, OBD-n keresztül mindig láthatod a pontos értéket.
4. Már megvan.
5. NGK irídium, de a pontos cikkszám fejből nincs meg, a kezelésiben viszont benne kell lennie.
6. Jó rá, legalábbis előre, hátul szerintem csak gumiélt cserélhetsz, vagy veszel egy gyári új lapátot. Univerzális oda biztosan nem lesz jó, csak előre. Méretet nem tudok, csak GD-re. Korábban a tescós Goodyeart ajánlottam mindenkinek, de egy ideje már leváltották valami Bosch-ok, nem tudom, azok milyenek. Én még utoljára vettem még egy szett GY-t tartalékba, de még 3 (vagy már 4?) év után is jók, amiket eredetileg vettem.
8. szabonagyur megválaszolta.Ha nincs meg a kezelési: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #69625 üzenetére
Fogalmam sincs, az enyémen nincs semmi.
-
tboldi
nagyúr
~200k most az én Jazzemre is rá fog menni, és nem lesz semmi extra, csak egy kis gatyába rázás a kasztninak.
- eltérő árnyalatú első lökhárító és bal sárvédő helyesre fényezése
- 2 hátsó sárvédőív rozsdátlanítása
- csomiajtó korrigálásaAz utóbbihoz kell vennem pár apróságot is, mint pl. Honda embléma, ami potom 11000 Ft.
-
tboldi
nagyúr
Ez lehetne már ON is, nem?
A bontósakat is mind fényezni kell, vagy jobban, vagy kevésbé fakultak vannak, pont ugyanolyan árnyalatú nincs. Jelenleg is pont az a baj, hogy onnan valóak az elemek.
Elöl az van, hogy nem adtak nekem elsőbbséget, és a javítást végző műhelynek így sikerült az operáció a biztosító terhére, és amikor reklamáltam, még nekik állt feljebb.
Hátul meg egy villanyoszloppal kerültem közelebbi kapcsolatba a pillanatnyi figyelemkiesésem okán. Tökéletes csereajtót sem sikerült találni, a mostanira is fél évet vadásztam, addig egy kissé rozsdás ezüssttel jártam, de legalább ezzel lett spoilerem.
Itt van egy kis horpadás (belülről, a burkolatot leszedve kivehető), amit nem szépen javítottak (feltehetően még az Egyesült Királyságban, onnan való autóról származik), illetve a Honda emblémás műanyagelem fakóbb, mint a többi része.szerk.: Vagy az emblémára értetted a kérdést? Lehetetlen úgy leszedni, hogy ne törjön a 2 pöcök hátul. Nekem így nem sikerült, rögtön elpattant, ahogy alányomtam a legkisebb csavarhúzómat.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Saccco #69666 üzenetére
Alapból 5 csavarral, ebből 2 fixen a szárnyba van építve, de nálam ezen felül ragasztóval is meg van támogatva.
............................................Új Civic Type R
Megmaradt a kétliteres turbó és a manuális váltó![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz j.bravo #69678 üzenetére
Én azt az egy szem csavart is eltörtem, ami a patentok között fogja oda ezt a műanyagelemet, úgy be volt rohadva. Az a speckó alakú anya is 4600 Ft. 🤷♂️
És én is filózok rajta, hogy fekete legyen avagy sem. Az autós topikban, illetve Redditen megszavaztattam, hozzávetőleg 10-ből 8-an azt válaszolták, hogy maradjon piros.Most ez van (itt még látszik is az ominózus anya), hétfő reggel viszem. Még le kéne venni a haspáncélt, valamint lemosni, mert nincs pofám porosan odaállítani, úgyhogy Gorilla tape-pel leragasztottam a lyukakat. A csomagolásán van strandlabda és úszógumi, talán kibírja.
Ablaktörlőmotor?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dgyuri0123 #69709 üzenetére
tboy93: Nem véletlenül mondom, hogy bizonyos szempontokból a GD volt a legjobb.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő