- Oppo Reno5 Z – fiatal még az idő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Akciófigyelő: leárazott strapamobilok az EB meccsei mellé
ma Június 17-től június 23-ig a cég hivatalos AliExpress boltjában akár jelentős kedvezménnyel szerezhetők be telefonok és táblagépek.
-
Hibajavítások ASUS routerekhez
ph Három kritikus sérülékenységet javítanak a most kiadott firmware-ek, érdemes telepíteni őket, ha érintettek vagyunk.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #63942 üzenetére
Nana!
Ha erősen benzinszagú az, ami kijött, akkor meg is van a válasz.
Amúgy enyém sem eszi, de azért vettem egy liter olajat a szimering miatt, hátha egyszer ezen múlik a hazajutásom.(#63943) FollowTheORI: Keresd ki a cikkszámát az EPC-n, és érdeklődd meg az Unixnál vagy a Bárdinál.
Vagy Amayama, de mostanában annyira nem célszerű külföldről rendelni. -
tboldi
nagyúr
Én cserélném a tárcsát és a betétet is.
De a féknyereg is felújításra szorulna. Hogy kiderüljön, mit kell még cserélni, ahhoz jobban szét kellene szedni, de azt otthon nem ajánlom.
Ate vagy Zimmermann, de a TRW sem rossz, ha az előbbi kettő nem elérhető.Talán a Ferodo is jó, de azt nem ismerem.
Ha meg ki akarod fejelni a szélvédőt, akkor EBC.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
107k nekem sok, de én ugye magamnak csinálom, úgy csak az alkatrészért kell fizetni. Így az EBC is kijött 92,5k-ből.
(#63972) Qru: Az én 2006-osom még mindig nem érintett benne.
(#63977) Shade45: Cserélj szerelőt, nem kizárt, hogy csak le akart húzni. Jónak kell lennie.
Mondjuk nálam jogos lenne a reklamáció, nem Hondához való szűrőt használok, csak véletlenül pontosan akkora, mint ami nekem kell.
Érdekes módon a GD Jazz-hez csak és kizárólag sima papírszűrőket dob ki minden kereső, ilyen Frecious Plus-t, vagy akár csak egy egyszerűbb aktívszenest külön kell keresni fizikai méret alapján.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #64004 üzenetére
Én azért egy telefont megejtenék előtte.
(#64005) BlacKSouL: Nálam csak a pollenszűrő Mann most már. Mondjuk ilyen flanci, gombaölős fajtát nem is láttam még más gyártónál.
A Mann olajszűrőre sem volt eddig még panaszom igazából, viszont a légszűrőjük úgy néz ki, hogy túl jól szűr, alig enged át levegőt, érezhetően lustábban pörög fel vele a motor. Pedig nem is koszos különösebben.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #64009 üzenetére
A Jazzeknél a faceliftkor volt ilyen váltás. Vesd össze az évjáratokat!
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #64011 üzenetére
Ahogy Qru is írja, a forgalomba helyezés ideje nem egyenlő a gyártás idejével.
A fordulatszám csak oda van nyomtatva, az i-DSI nem képes 6100-nál többet forogni.
Egyébként nekem is az alsó fajta műszeregységem van (2006-os, manuális Jazz, LS felszereltség).
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #64017 üzenetére
Dizájn.
Az év alvázszámból kideríthető.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #64021 üzenetére
Volt, de külön kellett rendelni, alapból nem volt egyik felszereltségi szintnek sem része. Legalábbis a GD-knél így volt.
Példa - bár rossz a kiírás, ez nem ES, csak egy LS, mert kurblis a hátsó ablak, meg a vezetőoldali ülés hátulján nincs zseb.
Amúgy nem lenne rossz a tetőablak nekem sem, de ránézésre így már nem férnék el benne.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Igen, 4 db sima EBC tárcsa (az enyémhez nincs más), plusz 8 db Yellowstuff betét. A Fékmestertől rendeltem. De korábban a Zimmermann szett 51-ből megvolt, ehhez képest drága.
A 8-ból 4 db-on van fül gyárilag rászegecselve.
Nekem TRW-t szereltek be, amikor tavaly februárban beragadt, azóta is működik faszán. Mással nincs tapasztalatom.
Csavarokat nem kell cserélni, ha nincs bajuk.
szerk.: Megkövetem magam, visszakerestem, 97995 Ft volt az EBC.
szerk. 2: A Zimmermann-t meg túlbecsültem, az 49063 Ft volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #64037 üzenetére
Nem nagyon kellett, a középkonzolt kellett kibontani, ahogy a képen is látszik, illetve az A-oszlop burkolatát és a tükör szárát takaró műanyagot kellett kipattintani. A tetőkárpit alá kézzel simán be lehetett bújtatni, a műszerfal mellett, az A-oszlop alatt meg simán csak benyomkodtam a gumi alá azzal a szerszámmal, amit adtak a kamerához (olyasmi, mint amivel a bicikligumit szerelnéd).
(#64038) sugarforce: Én ha akarnék, akkor sem nagyon tudnék hátra is rakni, nincs hova rögzíteni, csak az üvegre, de a fóliát meg nem akarom bántani.
Illetve az is gond, hogy hátul nincs power, azt is oda kéne vinni elölről.(#64039) Avicularia: Elsősorban én is a Viofókat nézegettem, de a külföldi rendelés miatt egyelőre elvetettem. Nem kizárt, hogy majd veszek egy A119 v3-at, ha már rendeződött a helyzet a pandémia után, aztán a 70mai meg majd átkerül a WagonR-be.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
sugarforce #64038 üzenetére
Amúgy itt egy 1 perces klip a tegnapi próbáról. Többet egyelőre nem osztanék meg, nem túl combos a feltöltési sebességem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64046 üzenetére
Van GPS (külön megvásárolható modulként), de a 70mai egy érdekes állatfaj, alapból csak a kamerán, illetve a telefonos appban visszanézve jeleníti meg az adatokat. Viszont tegnap - ami igazából már ma volt
- lefekvés előtt ráraktam egy custom firmware-t, ami minden kliphez hozzárendel egy .srt fájlt, amiben szerepelnek ezek az értékek, így számítógépen nézve is megjelennek. De ilyen felvételem még nincs, azóta nem autóztam.
Ezért is néztem elsősorban Viofót, az ráírja a videó képére, meg a 60 FPS miatt is jobb lett volna, mert a 70mai csak 30-at tud. Bár ez meg sokkal-sokkal szebb, a Viofók gagyibban néznek ki.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
j.bravo #64058 üzenetére
De igen, kellene az EGR-szelep és az alatta lévő csonk közti tömítést is cserélni. Utángyártott nemigen van, gyárit tudsz rendelni az Unix-Bárdi páros valamelyikénél (cikkszám: 18715-PB2-000). A csonk és a hengerfej közöttid van?
Én a fojtószelepet nem vettem le a sajátomról, mert nem találtam olyan koszosnak, így a tömítés is maradt, de elvileg azt sem ártana. Viszont utángyártottat még ebből sem láttam (gyári cikkszám: 16176-PWE-G01).(#64059) KrenAtesz: A baloldalon rendkívül az.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Aladdin #64062 üzenetére
Kézmérettől függ, meg hogy hány helyen tudod meghajlítani. Én alkalmanként 3 órát szenvedtem velük.
Legközelebb már így fogom csinálni.
szerk.: Amúgy összességében jól átgondoltnak és viszonylag könnyen szerelhetőnek tartom a Jazz-t, látszik, hogy tervezésnél szem előtt tartották a későbbi karbantartásokat is, de az első lámpánál valahogy elfogyott a lendület.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Aladdin #64064 üzenetére
A jobboldal sokkal könnyebb, az valóban hamar megvan. A baloldalon viszont ott egy marha vastag kábelkorbács (pont mellette van a biztosítéktábla és az aksi is), ami rohadtul akadályoz.
szerk.: Habár nálam további nehezítő tényező, hogy az autóm 3 centivel közelebb van a talajhoz, illetve 1-1 centivel kijjebb is vannak a felnik. Tudom, házhoz mentem a lóf..ért.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
j.bravo #64068 üzenetére
Én az Unixnál rendeltem meg az EGR-szelep alattit (személyesen, mert az oldaluk katasztrófa
), meg az Ajusa is onnan van. A fojtószelep tömítéséből szintén csak gyárit fogsz tudni venni, attól tartok.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A WagonR-ünknél úgy van, hogy egy gombnyomásra csak a vezetőoldali ajtó nyílik, és egy másodikra a többi. Ezt nem próbáltad esetleg?
A start-stop pedig nem mindig működik, figyelembe veszi az üzemállapotot, és ha nem tartja megfelelőnek (hideg a motor, megy a klíma, stb.), akkor nem áll le.
A kezelési útmutatóban szerintem ez le van írva, ha nincs meg, akkor a honda.hu-n megtalálod pdf-ben.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #64103 üzenetére
Tudom, hogy létező dolog, azért kérdeztem.
-
tboldi
nagyúr
[link] 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz
j.bravo #64130 üzenetére
Nálam időnként nyöszörög halkan, de az esetek többségében csendben van (még
). Leginkább a motortérben, a kinyomóvilla alátámasztásánál keresendő a probléma, azért hallhatod jobban lehúzott ablakkal.
A szerelőd meg nincs véletlenül Suzukihoz vagy valamilyen franciához szokva? Azokhoz képest tényleg kemény.
De amúgy lehet, hogy egy egyszerű folyadékcsere segítene rajta, ugyanolyan DOT4 kell bele, mint a fékhez.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #64150 üzenetére
Szerintem elég csak a rosszat, a hátsók amúgy is csak "paraziták", túl sok szerepük nincs.
A 2 percet igénybe vevő trafótesztet sem csináltátok meg? Csak a legfelső burkolatot kell hozzá leszedni, két 10-es csavar felül, alul meg pattintós.
Elég sok Renault-nál egy egység az összes gyújtótrafó, hiába romlott el csak az egyik, kénytelen vagy az összeset cserélni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin #64152 üzenetére
Akkor most itt a remek alkalom, hogy fórumozás helyett megcsináld.
Burkolat eltávolít, motor beindít, majd lehúzod az első henger egyik trafóját, és ha különösebben nem változik semmi, akkor az ellenoldali jó. Visszadugod, és jöhet a következő.
Ha valóban háromhengerezik, akkor azt is megpróbálhatod, hogy megcseréled valamelyik másikkal ugyanabból a sorból, hogy 100%-osan meggyőződj róla, hogy tényleg az konkrét a trafó a hibás. Ezután le lehet húzni a szárát és megpucolni, egy próbát megér.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Hülyegyereknek egyliterese van, de azt hiszem, manuális váltóval.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
rothfb #64165 üzenetére
Elismerem, hogy létező probléma, de érdekes módon az amcsi piacról sokkal több panaszt olvasni, az európai Civicek valahogy kevésbé érintettek.
Amúgy meg biztos vagyok benne, hogy a sok rövidtávra a periódus megfelezését írja elő a Honda, vagyis legfeljebb félévente így is, úgy is le kell engedni a benzinnel kevert olajat, úgyhogy azért akkora problémát nem okoz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
dgyuri0123 #64177 üzenetére
Én simán bevállalnám az egyliterest és az egyötöst is, pedig én is jóformán rövidtávokra használom csak az autót. Sűrűbben kell cserélni az olajat, ahogy biztosan írják is a kezelési útmutatóban, meg célszerű időnként egy min. 80-100 km-es karikát tenni az autópályán, így nagy baj nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik