- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
válasz eugabesz #18795 üzenetére
leveszed a kesztyűtartót, közvetelenül mögötte van egy sín, ami ak özépkonzoltól a kocsi jobb széléig húzódik. egy kis ezüst színű lapos merevítőről van szó. Az mögött van a nagy fekete doboz, abban van a vetilátor és ez kapcsolja a külső/belső szellőztetést is. ennek az oldalában élével van benne fiókszerűen. elvileg fehér festékkel rá is van szitázva, hogy mi ez. szóval a lényeg, hogy élével van bent a cucc, függőlegesen, azaz balról-jobbra (vagy jobbról balra sose tudom) megy keresztül rajta a levegő, tehát csak egy kis 2x15cm-es függőleges csíkot keress.
bocs a szájbarágásért, nem tudom értelmesebben leírniA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Spancer RE #18877 üzenetére
helló!
ne csak a szelepfedélnél, a dekninél/váltónál is nézd meg. plusz VTInél a kasztni épségét (volt-e huzatva, épek-e a tornyok). és személyes mániám: a vásárlás feltétele legyen egy általad meghatározott helyen készített zöldkártya (bár nem tudom van-e még ilyen, de ha nincs akkor simán méress valahol, ezzel lehet a legjobban kiszűrni, ha valami gáz van a motorral szvsz)A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz wierra #18953 üzenetére
ugyanaz a baj a kipuffal is, mint minden mással (pl au autóhifivel): senki nem képes rendszerben gondolkodni. Azt hiszik olyan mint a needforspeedben, hogy összegyűlik a $, bemegy a bótba, összepipálgatja a neki tetsző fejlesztéseket és hoppá, +20LE.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #19221 üzenetére
álcázott kocsinál szerintem fölösleges az apró részletekbe belekötni
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #19436 üzenetére
ma én is átgurulok mutterékhoz, átszerelem a télit. végre csend lesz a kocsiban és -0.5l fogyi
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Integra #19952 üzenetére
nekem nem a hibriddel van a bajom, sőt, megdobbant a szívem, amikor olvastam, hogy a crz hibrid lesz. de akkor már legyen full hibrid, mehessen csak akksiról, és legyen alatta egy erősebb motor, ha már sportautónak csúfolják a marketingesek. nem a koncepciójával van a bajom, csak a kiforratlanságával. ha egy hondásan eltalált, kiegyensúlyozott autó lenne, azt mondanám adják egy misivel drágábban, mert fúú bazzeg ilyet még nem csinált senki. de a jelenlegi állapotában ez egy érdekes próbálkozás kategória, vegye meg, akinek van honda részvénye.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #19957 üzenetére
pont ezen gondolkodtam én is minap. ha új autó vásárlásán gondolkodnék, nem jutna eszembe olyan honda, amiért dobogó szívvel tudnék a szalonba rohanni. használtan zavarban lennék, hogy egy legendet, accord/7gen typert, dc5-öt, nsx-et, vagy preludeöt próbáljak-e ki, de újonnan... pf. mazda mx-5, vagy tényleg valami nagy tank, az legalább alámgyűri a sok városi idiótát.
tényleg a hibrid s2000-rel mi van? fejlesztik?A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
ha tegyük fel a gyári légszűrő helyett valami placebo-sportosabbat szeretnék, mit érdemes?
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #19975 üzenetére
Köszi, egyelőre maradok a betétszűrőnél, hacsak a többit nem vágja valaki hozzám Injen...
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #19979 üzenetére
az már elkapott párszor de mindig leállítottam magam szerencsére. csak épp olajcsere lesz a héten, gondoltam mi lenne, ha ilyen cuccot raknék bele. még talán Te emlegetted először a betétszűrőt amikor kacsintgattam a dircsiszürcsi felé.
wierra: könnyen beszél az aki 160 nyúlmókuson mereszti a seggét
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #20092 üzenetére
hol tárolod a kocsit?
nekem amúgy csampinyon van amióta megvettem, utcán állok a kocsival, sokszor kapartam már vele jeget, de még mindig tart.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Napfénysüti #20096 üzenetére
kár akkor neked is bármiféle drágább megoldás a tűző nyári napsütésbe és odafagyasztani télen.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Integra #20458 üzenetére
"Új szelepek, szeleprúgók, szelepszárszimering, vezérműszíj, feszítőgörgő, vízpumpa!"
a szíj, a görgő, a pumpa ugye kopó, a szelepszár szimering pedig pedig ha az ember igényes, kicseréli 200e km alatt. nekem is kezdi ereszteni az olajat, de még nem vészes. ha meg már megbontod, és van valami kis akármi a szelepekkel, szeleprugókkal, el tudom képzelni, hogy lecseréled, hogy megint tökéletesen duruzsoljon a motor. szóval csak ezek miatt én nem írnám le. szerintem a köv vezérléscserénél ezt így kompletten én is meg fogom ejteni. pedig én aztán 2k-nál váltok, az a pár kettesben huzatás, vagy 5-6km hármasban pályán havonta 1x nem nevezhető nyúzásnak. ha néha "agresszívan" vezetek, és 3-35k-ig húzom, bűntudatom van a második lámpa utánA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Manitou #20493 üzenetére
nyáron is hidegen indul a kocsi, az üzemi hőmérséklet 90 fok körüli, szóval még a legnagyobb nyári kánikula is hideg neki. és nem is a rövid táv a gond, hanem a futott km / indítások aránya. ha melóhelyről még néha ki is ruccansz valahova... annál rosszabb, még egy hidegindítás, ha sokat áll melóhelyen is a kocsi. így ezerszer jobban öregedik szegény, mint ha taposnád neki.
4.5km meg bicajjal max. 10 percA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Gergello #20518 üzenetére
igen elkezd, 1000rpm alatt, amikor mindenképpen visszakapcsol az alapjárat. olyankor kell kitenni üresbe, de addig a legjobb sebességben tartani. ha meg nagy sebességgel közelítesz a lámpához, akkor egy erős fékezés plusz visszaváltás az ideális (úgy, hogy a visszafékezés után a kisebb sebességben a fordulat kisebbegyenlő legyen, mint az eredeti). persze vitorlázni is jó, ha látod, hogy motorfékkel nem húznád ki a lámpáig.
egy idő után nagyon jól rá lehet érezni ...volt olyan, hogy érdről csúcsforgalomban hazavezettem pesterzsébetre fékezés nélkül. mondjuk nem kis munka volt és sok embernek a bögyében lehettem, de jópofa volt[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen