Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz Hintalow #15172 üzenetére

    Aha.. És te arról biztosan tudsz, hogy a CIB bank küld hitelesítő SMS-eket belépéshez, tranzakció jóváhagyásokhoz? Mert én nem tudok róla.

    Szerintem sokkal valószínűbb, hogy ilyen esetben szépen beterhelik a tokenpótlás díját plusz még fáradjak is be átvenni az új tokent. SMS pedig nem fog jönni és egyúttal a netbankba se fogok tudni bejelentkezni.

    Viszont ugye withkey tokennél eleve két SMS-sel lehet regisztrálni, szóval ott foghatnak valamit. De hard tokennél mit fog és hogy? Nem küld semmilyen smst a bank! A szerződésmódosításkor kell megadnod beállítanod a token új pin kódját, az védi a tokent. Onnantól kezdve valahogy vagy fizikailag hozzá kell férj a tokenhez vagy valami egyéb módon kell megkerülni a hitelesítést. Ebben a mókában a semmilyen telefon és sms nem vesz részt.

    Szerintem eléggé inside jobnak kell lennie ahhoz, hogy így mégis hozzáférjenek a számládhoz.

    A CIB-nél még csak meg sincs említve a díjszabásokban, hogy netbankba történő belépésről szóló vagy tranzakció hitelesítő sms.

    Tudtommal a K&H-nál is volt valami chipes okosság. Azzal is megkerülhető volt az sms pl. tranzakciók hitelesítésénél?

Új hozzászólás Aktív témák