- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
ma A Honor 200 Pro olcsóbb változata sok szempontból jó butítás, pár szempontból nem.
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz ktgeri #15247 üzenetére
Hát nyilván attól is függ, hogy milyen kártyával.
Tudtommal pl. K&H saját ATM-jeiből saját kártyájával 1 millió. Bár azért azt úgy megnézném, hogy hogy fér ki a nyíláson 50 db 20 ezres. Vagy hogy egyáltalán van-e az ATM-ben annyi. Mert tudtommal az 1000-es után talán a 3. leggyakoribb bankjegy a 10 000-es.
-
cocka
veterán
Valaki találkozott már ilyen CIB anomáliákkal? CIB-es kártya Curve-höz rendelése a téma.
Először nem írt a közleménybe semmit: 99999999CRV*Card verification (ez van ott, tehát nincs kód)
Az ehhez tartozó összeget zárolta és megjelenítette a kártyatörténetben. Vissza nem kaptam, mivel nem volt mit beírni.
Utána kicsit bekavart az online vásárlásos PSD2-es sms, amit beírtam, de aztán ettől valahogy meghülyült az app és folyamatosan verificationt kért és mivel sokszor rányomtam, egy rakat tétel került a kártyatörténetbe, de egyiket sem zárolta. (azért van ám itt kérdés bőven, eleve hogy tud bekerülni valami a kártyatörténetbe, amit nem zároltak előtte?)
Most legutóbb sikerült a verification és zárolt egy összeget, ami a javás netbankban megjelenik a zárolt összegeknél, de a kártyatörténet nem mutatja. (azaz a fentinek pont ellenkezője)
A webes netbank meg mutatja a kártyatörténetben, úgy tudtam beírni a kódot. (Miért nincs szinkronban a két kártyatörténet?) PSD2-es sms nem jött, kódot nem kért. (Egyszer miért jön, egyszer miért nem? Pedig valószínűleg ugyanaz a tranzakciótípus) Mi ez a fura anomália?Az ilyen mindenféle random zárolásokat fel lehet oldatni az ügyfélszolgálattal két hétnél előbb?
-
cocka
veterán
-
cocka
veterán
válasz Sanyi.mTs #15484 üzenetére
Akkor kér, ha túlléped a 150 eurós költési limitet.
merqree: aki ezt kitalálta az orálisan elégítsen ki egy kaktuszt.... hogy miért nem jó, ha beszkennelem....
Ez kb. minden más appra is vonatkozhatna, ahol nincs se szkennelési, se képfájl feltöltési lehetőség. De biztos azzal magyarázzák, hogy nekik a pillanatnyi állapot kell.
Brave_86: kártya sem kell hozzá.
Ez az OTP-nél egyszerűen túl nagy elvárás. Tudtommal kötelező valami kártyát kérned, mert ők csak a saját rugalmatlan csomagjaik szerint képesek gondolkodni. Anno mikor OTP-s voltam, ha valahányszor ügyintézni kellett menni a bankba, akkor mindig rá voltak mozdulva a bankkártyára. Az volt az ügyfélazonosító vagy nem tudom. Ha kártya nélkül mentél, akkor hiába mentél kb.
-
cocka
veterán
válasz sifarr #15645 üzenetére
Még ha csak a központozás lenne probléma. Mondjuk ez tényleg egy fokkal nehezebben betartható, mint mondjuk a helyesírás, de egyre többen a helyes magyar nyelvhasználattal sincsenek tisztában.
Nem tudják mikor használjuk a -ba/-be és -ban/-ben párost. Kevergetnek állandó határozókat: pl. aggódnak attól (what?!) vagy sok, több és hasonlók után többes számot használnak. Vagy E/1 feltételes módban -nék végű igei személyragok helyett -nákolnak, holott az egyértelműen T/3. A "légy szíves" szószerkezet használata külön kisesszét érdemelne. Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de biztos van még rengeteg.
Aztán ott van a rengeteg gyakori helyesírási hibát generáló szó:
(most helyesen írom le direkt)
hadd, dicsér, irkál, írat, higgyétek, hagyjátok, muszáj, uszály, mindig, bura, lőj, szőj, zsivaj
E tekintetben a különírás és egybeírás a legfincsibb téma.
-
cocka
veterán
Bocs, ezt nem tudtam kihagyni:
vagy személyesen mész be bankfiókban.
A bankfiókban hová? A privát irodákba? LOL
lényeg: mész be bankfiókba
nSavageboy
Ha nem használsz mobilalkalmazást a cibnél, akkor gyakorlatilag elenyésző azon esetek száma, amikor nem férhetsz a pénzedhez. De arról úgy is előre szólnak, hogy netbankos karbantartás lesz.
Vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy amikor átszerződtem a mobilalkalmazásra és ezáltal rákényszerítettek a withkey használatára, akkor ment sorozatos qrvanyázás, mert a javás netbankjuk rendszeresen elutasította a kódot. Újraregisztrációtól kezdve volt minden. És miután meguntam a telefonálgatást meg az örökös "má megin nem megy az app, már megint nem fogadja el a withkey által generált kódot", úgy döntöttem maradok a tokennél. Sajnos ez 340/hó, de ha csak ennyit kell fizetni még mindig sokkal jobban jársz, mint más bankok díjaival. Igénylési díjat meg szerintem rendszerhiba miatt elfelejtik levonni.Nekem tokendíjjal együtt 815 / hó a számla, ami még így is piacképes ár a többiéhez képest. Mert szolgáltatásban egyik sem képes ennyit adni havi 815-ért. (ami meg képes, az olyan "baráti" feltételeket ír elő, hogy havi 250-400 ezer bejövő és hasonlók és akkor emellé bereklámozzák általában, hogy cserébe keresztbe-kasul utalgathatsz "ingyen" CSAK a tranzakciós illetéket hárítjuk át)
-
cocka
veterán
Személyesen mész (be) a bankfiókba. Hová kérdésre -ba/-be a válasz. Nem -ban/-ben.
Hol kötöd a számlát? A bankfiókban. Hol kérdésre: -ban/-ben a válasz.
De már hozzászoktam, hogy a magyar nyelvhelyesség betartása is csúszik a béka feneke alá. Csak ha már te vagy a topikgazda. DDD
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz merqree #15736 üzenetére
Ezért fasza, ha mindenkit rá akarnak kényszeríteni a csudaklassz appos push értesítésre. Mert ugye ha az app bármi miatt összekakilja magát, akkor SMS-sel még adott esetben be tudsz lépni a netbankba. De ha az app nem megy, akkor se az appba nem tudsz bejelentkezni, ennél fogva meg a netbankba se, ha oda érkeznek a pushok. Tehát a kör bezárul.
Hasonlóan fantasztikus ördögi kör, mint amit a CIB művel. Ha bekakál az app, gyakorlatilag minden online hozzáférésedet bukod a számládhoz, mert ugye withkey is appon belül működik. De nem tudom miért nem lehet, (mint régebben a cib mobiltoken) külön appot írni csak a generáláshoz. Egyszerűen oda át kéne emelni a withkeyt. És akkor én is azt mondanám, hogy teszek egy próbát és azzal generálok kódot.
Tudom, hogy marha népszerűtlen vagyok, de még mindig a hard token a legmegbízhatóbb e célra. Nincs az, hogy ha megfexik az app, akkor ott fakadsz sírva a pániktól, hogy úristen, most hogy fogok utalni stb..
-
cocka
veterán
válasz MrPeekaboo #15838 üzenetére
Ha már a mobilappnál tartunk, én azt nem értem, hogy mi a francért kell azt teleaggatni, mindenféle OTT felesleges és funkció nélküli információval?
Pl. bal oldali menü:
Tényleg ezek a legfontosabb funkciók ott?
FŐKÉPERNYŐ, HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ, ELÉRHETŐSÉGEK, NETBANK, ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
Főképernyőn meg: Pénzügyeim (tudtommal ez csak egy szimpla statisztika, ettől még nem fogsz tudni megbízásokat adni vagy számlatörténetet követni), VideóBank
Ezeket ki kéne venni a francba, mert vagy elirányítanak máshová vagy nincs érdemi funkciójuk.
-
cocka
veterán
Azt tudja valaki, hogy a Grániton és Magneten kívül van-e még olyan bank, ahol van ingyenes számlavezetésű számla feltételek nélkül?
-
cocka
veterán
Úgy látom az MKB is kivezette. Már csak CIB-nél van meg OTP-nél. Slussz. Az erstést nem sorolnám ide, mert az a limitállítós bohóckodás a másik kettőéhez képest nevetséges. Meg még tudtommal netbankban se lehet állítani, csak telefonon. Tehát minden netes vásárlás előtt telefonálgass az ideiglenes limit emelés miatt. Vicc.
-
cocka
veterán
válasz Hintalow #15876 üzenetére
A kétfaktoros valójában egy kalap trágyát ér, mert azért mégiscsak fura, hogy időnként kéri az smst, időnként meg ugyanannál a cégnél fizetéskor nem. Meg ilyenek, hogy a legnagyobb világcégek pl. Amazon megtehetik, hogy skippelik ezt az egész folyamatot, akkor nem tudom miről beszélünk.
Egyébként meg talán azért is kevés a netkártyák száma, mert közben bejöttek a Transferwise, Revolut és társaik és lehet külön kezelt számlád. És valószínűleg e két cég egyik-e sem fog az ilyen kétfaktoros marhaságokkal bohóckodni. Vagy legalábbis eddig még nem tapasztaltam.
-
cocka
veterán
válasz Nestor16 #15884 üzenetére
Az elfogadásnál rá kell kérdezni, hogy kötelező-e elfogadni/válaszolni a továbblépéshez. Nekem akkor lett sok, amikor az "átvilágítás" miatt bementem és a munkahelyemről kezdett faggatózni. Ha nem kérdezek rá, hogy muszáj ezt, akkor simán úgy állította volna be, mintha kötelező lenne a válaszadás. Utána azt mondtam neki, hogy na állj. Akkor nézzük át az összes papírt még egyszer, hogy köteles voltam-e válaszolni és/vagy elfogadni az összes előzőt vagy sem. És ott bizony kiderül, hogy ja hopp kb. a kérdések és a nyilatkozatok esetén kb. a 40%-ára nem is vagy köteles válaszolni vagy elfogadni.
-
cocka
veterán
Azonnali befizetést támogató ATM-ekből nem terveznek többet telepíteni vagy a meglévőket átépíteni stb..?
Bírom, hogy a koronára hivatkozva hamarabb zárnak, de azonnali befizetést biztosító ATM-eket meg nem biztosítanak. Hát roham tempóban kéne őket szaporítani. Ja és nálunk pl. borítékos sincs. Tehát muszáj bemenni a bankba, ha be akarok fizetni.(gyorsan, ingyen, nem postán keresztül)
-
cocka
veterán
Itt két fiók volt, az egyiket megszüntették, de tudtommal 3 ATM volt és abból maradt kettő.
Akkor mázlista vagy, nekem a legközelebbi azonnaliig kb. 90 km-t kéne utazni. Vagy ha majd Pesten leszek ott lesz erre több opció is, ha esetleg valamelyik nem menne.
Igen amúgy CIB-re gondoltam, mivel ha jól láttam arról volt szó.
-
-
cocka
veterán
válasz sifarr #15945 üzenetére
Mondjuk én fiatalokat is nagyon gyakran látok kp.-val fizetni. Tehát aki megtehetné esetleg, hogy rendszeresen kártyával fizessen, az se feltétlen teszi, ami egyszerűen érthetetlen.
Mellesleg láttam valami kis bank díjszabásában (tán Sopron bank volt), hogy a kártyás fizetésért bizonyos csomagokban díjat számítanak fel. Ami persze, hogy a kp.használatot ösztönzi. A tranzakciós illeték bevezetésekor a vásárlások is sarcolva voltak. Hol van már ez az idő. Úgy tűnik egy-két ritka kivétel akad még, akiknél beakadt a lemezjátszó.
-
cocka
veterán
Igazi kis gyöngyszem. Meg nem nevezett webáruház weboldalán fizetve a bank oldala a CIBé. Ominózus netes kártyához tartozó alszámlára a pontos összeg átvezetve. A banki oldal mutatja ezt az összeget, a kereskedő nevét stb.. leokézom, majd amikor jön a PSD2-es SMS kódbekérő oldal, akkor hirtelen +1 Fttal nő a végösszeg. Kódot beírom, webáruház: fedezethiány miatt elutasítva. Jó mi?
-
cocka
veterán
Webáruháznak nem kéne kerekítgetnie. Amúgy az összeg 5 Ft-ra végződött, szóval.. az összegeket külön-külön kerekítgetve és összeadva is 10-zel osztható a végösszeg. Szállítással stb.-val együtt is 5-re végződik, szóval eleve nem kéne kerekítgetni semmit sehova. Pláne nem 5-re végződőt 6-ra végződőre.
Szóval összevissza orrba-szájba kerekítések végeredményei kizárólag 5-re vagy 0-ára végződhetnének és semmiképp nem 6-ra.
Amiről te írsz, azt inkább a fizikai boltok kártyaelfogadáskor csinálták egy időben. Pl. tipikus példa volt a Rossmann. Amit kp.-ban kérne, azt terheli a számládra is. Szerintem ezt azóta már korrigálták. Mivel számlapénzben továbbra is fizethető akár 1 Ft is. Tehát bárminemű kerekítgetés egyszerűen inkorrekt.
-
cocka
veterán
Nem értem akkor.
Pl. német Amazonon van az, hogy az ottani 19%-os áfával mutatja az árakat, de mikor kiválasztod a magyar címet, akkor hirtelen 27% lesz az áfa és azt a német nettó árra rakja rá.
Azaz a magyar ár úgy jön ki, hogy 1.27/1.19-cel kell beszorozni a német bruttó árakat.
-
cocka
veterán
Biztos csak én vagyok amatőr, volt szerencsém a Blaha Lujza téri CIB ATM-nél kipróbálni az azonnali befizetést és mikor rányomtam a gombra az automata kb. alsó egy negyedénél kinyílt egy relatíve nagy fakk vagy nem is tudom minek nevezzem elvileg oda kellett beszórni a lóvét, de a girbegurba felülete nekem nem könnyítette meg, hogy végül is hova kell tenni a lóvét. Csak úgy random beszórtam. Első próba után közölte, hogy idegen tárgyat észlelt. Nem tettem bele semmi mást a lóvén kívül. A második próbánál meg valami olyasmit írt ki, hogy túlléptem valami limitet.. talán azt amennyi egy tranzakcióval befizethető. Valami 20 ezer rémlik, de csak 4000-et akartam befizetni.
Van valakinek erről a befizetési procedúráról konkrét tapasztalata?
-
cocka
veterán
pedig még lenne miről beszélni.
Ezekről pl. alig esik szó: K&H, MKB, Takarékbank, Unicredit bank, Sberbank, Magnetbank, KDB bank, Sopron bank stb..Budapest...
Egyébként nem minden banknál kapnánk vissza a korábbi számlaszámot, OTP-nél pl. nem. A CIB-nél pont igen.
De mivel a számlaszám első 8 jegye (illetve annak 4. jegyétől kezdve) bankfiókot is meghatároz, mi van akkor, ha egy másik településen nyitok új számlát? Akkor elméletileg változnia kéne a számlaszámnak. Gondolom az 51100005 a végén marad.
-
cocka
veterán
Az első kép jól jött volna.
ha elérhetővé tennének 0 Ft-os számlacsomagot, akkor nagyon sokat beszélnénk róluk is.
Vagy olyat, ami a többihez képest relatíve olcsó és cserében nem kell még pl. utalási díjakkal gyökölni. Jó példa erre: CIB online számlacsomag LOL
Szerintem ma csak az lehet versenyképes, ami vagy kis havi díjért cserébe biztosít szinte mindent ingyen vagy 0 Ft-os havi díjért cserébe minimális díja van mindennek.
Olyan csomagot is láttam már más banknál, hogy elkérik az irdatlan mennyiségű havi jóváírást és még a tranzakciók díját is terhelik, bár kevesebbért. Nevetséges. Ha elvárnak havi 400 bejövőt, alapvető elvárás lehetne, hogy akkor ne kelljen a tranzakciókért egyesével fizetni.
Milyen átütő ereje kellene, hogy legyen, nem is értem...
Szerintem elég átütő ereje van, főleg hogy alig van alternatívája, mivel a facebook térnyerésével azelőtt több évig sikeresen működő fórumok döntöttek a törülköző beadása mellett. (pl. hwsw)
Most kb. három értelmes maradt (legalábbis amiről tudok): ez (rokon honlapokat ne vegyük ide vagyis azokkal együtt ez egynek számít), az index fórum, meg a hup.hu. Tud még valaki másikat?István89:
Van 0 Ft-os (becsületkassza) számlacsomag, de viszont az utalás elég drága náluk.
Vettem észre. Kb. 20 000-ig éri meg az csak 0.169%, utána meg irreális. Meg másodlagos számlának sem jó, mert minimál egyenleget várnak el. Az hiába csak 1000 Ft, de ha legalább annyinak állandóan jelen kell lenni a számlán az olyan, mintha 1000 lenne a havi díj. Le éppen nem vonják, de ha nincs ugyanúgy óbégatnak, mint a havi díj esetén. A másik poén a havonta vont bankkártya díj. Tehát kapásból kb. 4000 Ft-ot kell éves szinten befizetni rá, amihez jobb ha nem nyúlsz hozzá, ha nem akarsz kényszerhitelkamatot.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Láttam hogy törölted. Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy szerintem fórumoknál nincs igazi konkurencia. Mivel a fórumok ingyenesen használhatók, ennélfogva egyszerre több is. Kétlem, hogy csak azért mert itt "reklámozok" = megemlítek másik kettőt, az emberek tömegesen itthagynák a prohardvercsaládot. LOL
-
cocka
veterán
Gondolom ha más bank kártyáját dugod be, az azonnali befizetés opciót fel se kínálja.
Ilyen eszközökre nagy szükség lenne pl. Gránitbank esetén. Nem fogok száz kmeket utazgatni, hogy eljussak a Lechner Ödön fasorig. A számlanyitás más sztori volt, mert amúgy is éppen Pesten voltam, meg az hosszabb idő.
-
cocka
veterán
válasz István89 #16082 üzenetére
Vagy másik számlát fenntartani, ahonnan átutalhatod. Mondjuk ugyanez van a Transferwise-zal is. Most hogy ugye adtak magyar GIRO számlaszámot, páran azt harsogják, hogy kiválthatja a magyar bankszámlákat. Hát nem. Befizetni arra sem tudsz, tehát... meg még jó pár dolog nem megy, szóval hiába van saját számlaszámod, még mindig nem teljes értékű számla. Gránit annyival jobb, hogy legalább van egy szál bank, ahol be lehet fizetni.
-
cocka
veterán
Hát az jutott eszembe, hogy nagyon szorgalmas vagy e téren. Másnak még esélye se volt értesülni semmiről, te már akkor kiteszed ide az üzeneteket.
Csak azért írtam ezt, mert most feltűnt, hogy ez valahogy elmaradt. Meg nem tudom nem észrevenni mennyire a szíved csücske a CIB.
-
cocka
veterán
Az a fantasztikus, hogy most már kb. havonta van legalább három ilyen karbantartás, csak felváltva, hogy valamit garantáltan ne tudj használni.
GIROInstant -> nem tudsz utalni
Bankkártya -> nem tudsz bankkártyával fizetni
Netbank -> nem tudsz belépni, ennek minden további hátrányával együttRégebben azért ritkább volt ez.
-
cocka
veterán
Nemrég becsempésztek CIB-ék a hirdetmények közé egy transferwise-os módosítást.
Megnéztem mi újság van a webes netbankban és tényleg ott a Transferwise menüpont, ahogy írták, csak azt nem értem az egészben, hogy ez mire jó. Amikor rákattintasz látszik, hogy a CIB a teljes Transferwise accountodra rá akar akaszkodni és gyakorlatilag mindent le akar kérdezni. Na ez volt az a pont, ahol azt mondtam, hogy akkor kösz, ez így nem érdekel.
Eddig pont az volt a jó, hogy a CIB csak az utalást látta és onnantól kezdve már nem tartozik rá, hogy végül is a tw-re utalt összeget mire költöm.
-
cocka
veterán
válasz KicsiRegő #16132 üzenetére
De mire jó? Mi az értelme? Ez az ami nem derül ki. Mi olyan előnyöm származhat egy ilyenfajta engedélyezésből, amit egyébként enélkül ne tudnék megtenni?
Gyakorlatilag mindent láthat:
CIB Bank would like to access your:
________________________________________Account details
To view your details, your account users, and their details.
________________________________________Balances
To view your statements and balances, use the money in your account to pay for transfers, and convert between currencies.
________________________________________Transfers
To view your transfer details and history, send money, and cancel transfers.
________________________________________Recipients
To view your recipients, and their bank details, as well as edit their addresses.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16140 üzenetére
Van.
De a poén az, hogy gyakorlatilag a külön díjtétel egyelőre csak plusz egy-egy rubrika mindenhol, mert maga a díj ugyanaz, mint a normál átutalás díja. Tehát egyelőre a szétválasztásnak semmi értelme. Engem jobban érdekelnének a bank konkrét szándékai ezzel, mert így az egész csak lóg a levegőbe, látszik, hogy készül valami, de hogy mi és mi haszna van, az továbbra sem világos.
Egyébként ha tényleg csak az összekötés meg az ide-oda adatküldözgetés és adatok átemelése a lényeg, akkor már most nem támogatom.
Amióta a webes bejelentkezéseknél bevezették, hogy bejelentkezés google fiókkal, facebook fiókkal stb.. fiókkal vagy email címmel, sosem választom az ilyen összevonásokat.
Kényelmetlen? Igen. De közvetve legalább csak a google tud rólam mindent. Azt is inkább csak a megerősítő emailek útján. Viszont ha összevonnám, akkor lényegében mindent tudna.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16142 üzenetére
ez a kedvezmény neked már értelmessé teszi a szétválasztást.
Az 1. engem nem érint, tehát számomra sok értelme továbbra sincs. Eddig is ingyen utaltam.
és az utalás fogadásának van a Transferwise-nál költsége
Szerintem sose volt és most sincs. Meg valószínűleg a jövőben sem lesz. Kár, hogy a magyarban nincs Present Perfect Continuous, ez tökéletes példa lenne rá.
Nem tudom, hogy a Tranferwise milyen költségtételekkel dolgozik, nincs ott számlám.
https://transferwise.com/gb/multi-currency-account/pricing
https://transferwise.com/hu/multi-currency-account/pricingA CIB-et sem érdekli, hogy kinek, mennyit utalgatsz a Tr számládról.
Akkor még egyszer:
CIB Bank would like to access your
1. Balances
To view your statements and balances2. Transfers
To view your transfer details and historyMagyarul, engedélyt kér, hogy hozzáférhessen az egyenlegeidhez (számláidhoz), hogy láthassa az egyenlegeidet és a számlakivonataidat.
Illetve hozzáférést kér az utalásaidhoz, hogy láthassa az utalásaid részleteit és a számlatörténetet.Van még kérdés?
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz sifarr #16148 üzenetére
Másra kellenek az engedélyek.
Mire?
Miért csak a CIB-re nézve teszel fel kérdéseket?
Mert a CIB hirdetményében jelent ez meg. Más bank cuccait meg nem nézegetem, csak azokat, amelyiknél vagyok is.
Velük nem vagy bizalmatlan csak a CIB-bel? Őket nem kéred számon, hogy hozzáférést adnak?
Alapból mindegyikkel bizalmatlan vagyok, de ha már így megkérdezted. Azért nem vagyok TW-ékkel bizalmatlan, mert kb. csak netes fizetésre használom, meg csak annyit töltök fel rá, amennyit el is költök meg amennyit kp.-ban fel is veszek. Mihez adnak hozzáférést? Ha jól emlékszem a történet onnan indult, hogy az egyik fél (CIB) hozzáférést kért. Nem tudom egyébként, hogy más folyamatok pl. a "bejelentkezés facebookkal, google fiókkal, apple fiókkal stb.." című hozzáférés kérések esetén mennyire háromlépcsős ez a folyamat, de ha z szolgáltató hozzáférési engedélyt kér a usertől, hogy x szolgáltató elküldhesse a user adatait, akkor ha a user ezt jóváhagyja kétlem, hogy x erre nem ad engedélyt. Ha nem adna engedélyt, azt közölnie kéne a userrel még a hozzáférés kérés előtt vagy legalább közvetlenül azután.
csak a lényegét és részleteit még nem tudjuk
Mondjuk az tényleg jó lenne, ha a fix 340 Ft-os tw-ről utalási díjat 0-ára csökkentenék.
Általában 2-3 nappal később könyvelődik egy vásárlás, akkor látszik már a könyvelt tételeknél is.
Kérdés, hogy mi vesz igénybe 2-3 napot. Gizi néni a banki alkalmazott kézzel könyvel vagy tételesen átnézi, hogy mit hova? Nincs erre egy automatikus, digitális könyvelés, amihez nem kell Gizi néni gyökkettes sebessége? Jó, ha nagyon bonyolult a folyamat, de rábízható gépekre, akkor se kelljenek már hozzá napok. Miért nem elég 2-3 óra?
Szerintem a CIB24 látja a zárolt, de még le nem könyvelt vásárlási tételeket is.
Meg az internetbank kártyatörténet része is. Sajnos újabban elég idegesítő, hogy a nem valós (pl. Curve-re regisztráció vagy pl. PSD2-es SMS kódhiba stb.) és később zárolásból feloldott tételek is megmaradnak a kártyatörténetben. Kérdés, hogy minek, te meg azt hiszed, hogy le is vonják majd, azért marad ott. Aztán rájössz, hogy ja picit másképp műxik a rendszer. Régen amit feloldottak nem maradt meg a kártyatörténetben, mert minek.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Xiaomi Redmi 11 Pro 5G gyári független dual 2024.10. 04. EMAG garancia
- Samsung Galaxy A34 5G gyári független 6/128GB 2025.11.19. EMAG garancia
- Playstation 5 lemezes + Asus tuf gaming füles
- Western Digital Gold 10TB - 256MB, 7200rpm, SATA3 - Új, bontatlan, 2 év garancia - Eladó! 79.000.-
- Canon 6D (38k) + doboza, CD, kábel, pánt és 2 akksi