Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz andrás47 #17296 üzenetére

    Így már világos, amiket leírtál. :K
    Viszont semmi nem zárja ki, hogy a banki oldalon történt az adathalászat, és ezt egy esetleges panasz/jóváírási ügyben "kénytelenek lennének" elismerni amennyiben az ő oldalukon történt "mulasztás", (és ha nem akarnak valótlan állítani), vagy az igazat leírni, hogy milyen "adathalászat történt", ami nem miattuk volt, ha nem akarnak kötbért fizetni. :U

    Érdemes pár sorban leírni az igényt, arra hivatkozva, hogy az ügyfél nem tehet erről, viszont aránytalan kényelmetlenséget okoz neki ez a kártyapótlás stb.

    Ilyen eseteknél - kérésre - azért más bank "szokott kötbért megállapítani", pl. 5 ezret vagy 10 ezret.

    Lehet hivatkozni pl. anyagi kárra is, hogy a bankkártyát majd tovább kell küldeni a kártyatulajdonosnak, jelentős költséget generálva.
    Szerintem már erre is, minimum jóvá kellene írni egy bizonyos összeget.

    Pár sort megér szerintem, mert akkor hátha le is írják, hogy ténylegesen mi történt, és ki a "felelős".
    A panaszkivizsgálásoknál a bank köteles érdemben válaszolni a panasz tárgyra, és mellébeszéléssel nem váltja ki az érdemi választ.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák