- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Ilyen lesz a Zenless Zone Zero
gp A készíők egy hosszabb gameplay videót osztottak meg velünk a hamarosan megjelenő játékból.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
ÜDVÖZÖLLEK A NEXUSBAN!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz DaveNo1 #16478 üzenetére
A mutators még az Unreal Tournament-ben mutatkozott be, és azóta sok játékban felbukkant. A lényege, hogy a meccsek szabályaihoz hozzá tudsz adogatni mindenféle módosítókat, amik feldobják a játékot. Egy FPS-nél ez lehet a kisebb gravitáció, az instant railgun kill (instagib), a pickupok boostolása, stb. A HotS esetében már gondolkoztam, hogy mik lehetnek ezek a mutatorok, pár ötlet:
- ugyanolyan sebesség gyalog, mint mounttal
- minden hős úgy repkedjen, mint Falstad
- minden hős invisible (erre én fogadni mernék, hogy lesz)
- minden tier-en automatikusan megkapod az összes talentet (ősdurvulás)
- a killek után teljesen feltöltődsz HP-val
- sokkal erősebb minionok / bossok
- minimum level, amiről indulhattok 1 helyett
- random csapások a pályákon, pl. becsapódó minion-seregek
- extra pickupok, amikkel talentet is nyerhetsz, frotot pusztíthatsz stb.
- teleportok, féreglyukak a pályákon, ilyesmi...[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu