Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    válasz adrian360 #1418 üzenetére

    Cleric: hát talán ezt nem kéne.
    Argent: talán ez jogos.
    Buzzard: rendben.
    Imp: ok.
    Mind: 10 nafta sok érte. 9 talán jobb lenne.
    Hounds: valóban op.

    Amd - Radeon - Ryzen

  • adrian360

    őstag

    válasz adrian360 #1418 üzenetére

    Gondolkodtam rajta egy kicsit, nem hirtelen felindulásból írok rá :)

    Shattered Sun Cleric : 3/2 ( 3/3-ról )
    Nem értem miért kell rajta változtatni, rengeteg másik 3 manás lap van amelyik 3hp-s és még valami spellje is van, szirntem nem kellene hozzányulni

    Argent Commander : 4/2 ( 4/3-ról )
    Elég op kártya, de igazából a négy damage + divine shield + charge az op benne, és nem az hogy 3 hp-s :) inkább tenném 3/3-ra

    Starving Buzzard : 2/1 ( 2/2-ről )
    Mage-nek Rugónak Druidnak jó, mert egyből ki tudja szedni majd :) amúgy ezt se tartom annyira op-nak, a dupla buzzard na az op :)

    Flame Imp : Battlecry 3 damage ( 2-ről )
    vállalható változás, de így is ugyanannyira fogják használni, főleg első lapnaknak jó, ott meg mindegy hogy most mennyi hp-t veszít.

    Mind Control : 10 mana ( 8-ról )
    ez jogos :) a mind control az egyik leghasznosabb legOP-bb lap a játékban :)

    Unleash the Hounds áttervezve.
    maga az új tervezet szerintem szar.

  • DjDanee87

    addikt

    válasz adrian360 #1418 üzenetére

    Számomra egyedül az unleash tűnik olyan változtatásnak, ami jelentőséggel is bír. Leírom miért gondolom ezt.

    1 Shattered Sun Cleric: nem azért OP, és nem azért használja mindenki mert 3 manáért jó a 3/3. Egyáltalán nem, hanem az 1/1 buffja miatt. Sok esetben meg tud menteni egy 2. körös miniont az a +1HP nem beszélve az extra támadásról. A változtatás után szerintem ugyanúgy agyon lesz használva, mert ki ne szeretné egy már az asztalon lévő minionját a következő körben ahol már támadhat is tápolni kicsit?

    2 Argent Commander: ahogyan a SSC-nél, itt sem lesz semmi lényegi módosítás. Jelenlegi állapotában minden egyes deckben szerepel, nem véletlenül. Változtathatják a HPját akármerre a charge+divine shield+4attack kombináció miatt ugyanúgy 2 lapot fog megkövetelni az ellenfelétől (kivétel ha arcra üt majd sheep/hex - de a 4 sebzését már akkor is bevitte) így marad továbbra is az egyik legjobb lap.

    3 Starving Buzzard: írták is, hogy mage, druid, roguenak könnyebb lesz eltávolítani ezáltal. Én hozzátenném a palát is mondjuk. Olyannyira hogy hunterek ellen ezentúl a coin - heropower szerintem kötelező is lesz palaként ha 2.nak kezd az ember. Ez azért érdekes változtatás, mert jelenleg úgy használták ezt a lapot a hunterek, hogy 1 körben pakoltak le sok olcsó miniont egy buzzard után és húztak 3-4 lapot. Az unleash megváltoztatása miatt ez valószínű már nem lesz olyan jó opció, így szerintem a buzzardhoz nem feltétlen kellett volna hozzányúlniuk.

    4 Flame Imp: Szinte 0 amit ez a változtatás elér. az elmúlt hónapban warlock rush deckek dominálták a tournamenteket. ek0p elmondása szerint jelnleg úgy is néz ki a deck-szerkesztés, hogy első kérdés: warlock ellen van-e esélye. Ha nincs, mással kell próbálkozni. Ennek az elképzelésnek köszönhetően volt az eheti top 4 helyezett mage az MLG tournamentben. Legjobb countere a warlocknak, aki sebzi magát, a mage meg még tovább burn-ölni, fagyasztva a lock minionjait. A flame imp megváltoztatásával még nagyobb előnyt adnak a mágusoknak ellenük, így még jobban elviszik kő-papír-olló irányba a játékot a hősök tekintetében, ami szerintem nem jó.

    5 Mind Control: A változtatást egyrészt megértem. Nagyon frusztráló tud lenni, ha egy pap ellen nem húz az ember/vagy éppen nincs is a deckjében 4-es támadású minion és úgy jut el a 8. körbe hogy addigra le van tisztítva minden minionja. Ezesetben kb vége is és a pap nyert, mert a mind control simán meg tudja fordítani a mérkőzést. Azz írták a 8ról 10 manára változtatás enged majd egy kis teret a nagy minionoknak (+2 kör), de kérdem én. Nézik ők egyáltalán miről szól mostanában a játék? Kis minionok szénné buffolva más minionokkal, 1-2 olcsó spell és kivégezni minél hamarabb az ellenfelet. Arénában látom értelmét a dolognak, de szerintem play-ben így sem nagyon van priest magasabb szinteken. Egyszerűbb lett volna rare vagy epic-nek állítani a lapot, és akkor kevesebbszer ajánlotta volna fel arénában - ahol problémás a lap.

    6 Unleash the Hounds: Ráfért a változtatás mindenképpen, meglátjuk ebből mit hoznak majd ki a hunterek. Rendesen át kell szabniuk emiatt a játékstílusukat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák