- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chaosmonger
tag
válasz dorika87 #933 üzenetére
Google chromecast-tal is meg lehet oldani a közvetlen előfizetést LG-n, az egy kicsit olcsóbb 11ezer körül már meg lehet venni. Igaz kicsit kényelmetlenebb mint a Samsung saját alkalmazása, mert itt telefonról/tabletről kell vezérelned és úgy castolod ki a képet a chromecast-ra.
A Samsung alkalmazással viszont tényleg egy új szint a tv-zésben. Mi már nem is nagyon nézünk mást ha tv-zni akarunk csak HBO GO-t vagy Netflixet.
-
chaosmonger
tag
válasz dorika87 #935 üzenetére
Igen, tudtommal a Samsungra van egyedül natív HBO GO alkalmazás, (a fekete ikonos) ami tudja a közvetlen előfizetést kezelni. Én megkérdeztem az ügyfélszolgálatot és azt válaszoltak, hogy liszensz problémák miatt nem fejlesztik le pl. LG-re is. Ezt próbálják a chromecasttal áthidalni.
És a Samsung tv-k között is minél újabb (és gondolom drágább) annál jobban fog futni, nekem 2 van, az egyik 2 éves, a másikat most vettem a black friday-on, és az egy dolog, hogy az újon kb. 2x olyan gyorsan fut, de annak a memóriája is több lehet, mert a régin ha kilépek az applikációból, akkor teljesen kilép és aztán ha újra elindítom akkor tölt egy 10-15 mp-et, míg az újon, bent marad a memóriában és egy pillanat alatt újra elindul. És ezt megőrzi még a TV kikapcsolása után is !
Nem is értem egyébként, hogy a TV-k marketingjében miért nem mentek még rá arra, hogy milyen processzor/mennyi memória van benne, ezt gyakorlatilag semmilyen leírásban nem találom a webshopokban.
-
chaosmonger
tag
válasz magicbox #940 üzenetére
Nekem nagyságrenddel kényelmesebb, komfortosabb a tv-n a saját alkalmazással használni mint a chromecasttal. A távkapcsolóval simán irányítom mintha csak egy csatorna lenne, nem kell a telefon, a nagy képernyőn könnyebb válogatni.
Azon kívül a chromecast-nál minden családtag telefonját regisztrálni kellene a használathoz, és az 5 lehetséges hely a tv-kkel együtt kevés lenne. -
chaosmonger
tag
Azt megoldhatnák valahogy, hogy ha szinkronizálva nézünk egy filmet, és a felirat ki van kapcsolva, azért amikor történet szerint idegen nyelven beszélnek a filmben akkor legyen már felirat.
Most néztem a Képmás c. sorozatot és abban elég sokat beszélnek némertül és még más idegen nyelven, elég zavaró, Vagy bekapcsolja az ember a feliratot, de akkor meg a magyar is feliratozva van.Ja, Tv alkalmazásban nézem, nem tudom browserben/máshol is így van-e
[ Szerkesztve ]
-
chaosmonger
tag
Pedig tényleg az lenne a jó, ha ki tudnád próbálni, nehogy csalódás legyen, mert iszonyú nagy különbség van TV és TV között a smart funkciók gyorsaságának tekintetében.
Nekem van LG és Samsung TV-m is, az LG egyszerűen katasztrofálisan lassú, már az operációs rendszerének a kezelésében is. Persze lehet hogy egy másik típus meg villám gyors, én csak a sajátomat látom (49LH63). Meg a HBO GO miatt sem vennék már LG-t, oké hogy most upc-d van, de mi lesz ha ez változik, akkor rögtön egy korlát lesz a tv. -
chaosmonger
tag
Közvetlen előfizetésnél senkinek sincs TV pin kódja, hanem a Samsung tv-kre kijött egy újabb, fekete hátterű ikonos app., ami első indításkor kiír egy azonosító kódot, amit lehet regisztrálni a [link] oldalon. Az LG-ken ez az újabb app. nincs meg (nekem azt írta az ügyfélszolgálat, hogy liszensz okokból), csak a régi, fehér ikonos app. ami még máshogy is néz ki és csak TV pin kóddal lehet használni.
-
chaosmonger
tag
válasz vitemerius #1053 üzenetére
Én is tapasztaltam már ezt, szerencsére nekem nem sűrűn, 2-3 hetente jön elő egy kis pufferelés, de az mindig csúcsidőben. Nálam sima kábelnet van, nem digi. A helyi problémát én azonnal kizártam, mert amikor jó, akkor nálunk gyakran megy párhuzamosan 2 tv-n minden probléma nélkül, ugyanarról a wifi routerről.
Biztos hogy van összefüggés a szervereik terheltsége és a problémák között. Az hogy nálam elég ritkán szerencsére, az meg lehet hogy azért van mert olyan helyen lakom ahol szerintem kevés embernek van a környéken előfizetése.A Netflixnél sosincs ilyen probléma, de mondjuk az el is megy mindenen, a múltkor Bécsben dolgoztam egy hetet, és az ótvar free wifin amit a szállodában adtak, amin az oldalakat alig tudta a browser betölteni, néztem a Netflixet, igaz néha visszavette a felbontást ultra-sd-re, de folyamatos volt.
Mondjuk valószínűleg nem mérhető anyagi lehetőségek tekintetében a HBO GO a Netflixhez.
[ Szerkesztve ]
-
chaosmonger
tag
válasz Dißnäëß #1059 üzenetére
Szia !
HBO GO
-zömében magyar szinkron
-ha nincs szinkron akkor is van magyar felirat
-kiváló képminőség, de vannak néha kapcsolódási problémák, lassulások, ha visszaolvasol kicsit épp erről volt szó
-kellemes választék, de a nem HBO által gyártott filmek egy idő után eltűnnek a kínálatból
-LG TV-vel nem tudsz a közvetlen előfizetéssel csatlakozni, kell hozzá egy chromecast/apple tv/pc/samsung TVNetflix
-magyar szinkron elvétve van csak
-sajnos még magyar felirat is, angol tudás ajánlott, az angol feliratot be lehet kapcsolni, így közepes tudással már érthető
-akár 4k-ban is előfizethetsz
-stabilabb a működés
-BRUTÁLIS választék, de tényleg
-gyakorlatilag bármin nézheted ami képes képet megjeleníteni és kapcsolódni a netre
-profilok - minden családtagnak csinálhatsz saját profilt, ami aztán nyilvántartja hogy melyik filmet honnan kell folytani amit félbehagyott, személyre szabott ajánlásokat tesz stb., A HBO 1 felhasználósSzóval mind a kettő kompromisszumos kicsit, én mind a kettőre fizetek, az biztos, hogy a tv-zési szokásaimat teljesen megváltoztatta, hagyományos tv-t szinte egyáltalán nem nézek, de már filmeket se nagyon töltök le mert úgyse lenne időm megnézni.
-
chaosmonger
tag
válasz vitemerius #1096 üzenetére
Lehet hogy fejlesztettek valamit, mert pár hete nálam sincs semmi probléma (mondjuk előtte se sok volt), pedig én közvetlenen vagyok.
De az is lehet hogy egyre kevesebb az ingyenhónapos. -
chaosmonger
tag
Akinek problémái vannak, az töltheti a kérdőívet (akinek nincsenek, az is )
-
chaosmonger
tag
válasz sultansmith #1163 üzenetére
Van rá HBO GO app. Sőt.
-
chaosmonger
tag
Az angol accountomon ps-re sincs HBO GO app. A magyarra meg van. Néha követhetetlen ez.
-
chaosmonger
tag
válasz #22718208 #1265 üzenetére
Megértem hogy mérges vagy, de szerintem az sem megfelelő hozzáállás, hogy durrogunk, aztán ha együtt kellene működni a hiba elhárításán akkor meg elzárkózunk előle. Az hogy ilyeneket kértek tőled az az én szememben abszolút pozitív hozzáállás, én összettettem volna a kezemet ha más termékeknél hiba esetén ilyeneket kért volna tőlem a support.
És szerintem nem logolják, hogy nálad leesett a minőség, valószínűleg nem is látják, mert ez nem úgy működik hogy a szerver csökkentett minőségben streamel, hanem a kilens veszi azt vissza ha úgy látja hogy nem elég a sebesség. És közted és a szerver között rengeteg kapcsolódási pont/hibalehetőség van.
A megoldást én sem tudom, arra gondolok hogy ahhoz is köze van, hogy milyen környéken lakik az ember, mennyire sűrűn lakott, és mennyien HBO-znak a környéken.
Én december óta használom, eleinte nálam is voltak gondok, de most már hónapok óta tökéletes a minőség egész héten. Ez nálam azt jelenti, hogy amikor elindítok valamit, akkor 2-3 másodpercig sd-ben megy, majd beugrik a hd kép és úgy is marad a végéig.
Én egy kis városban lakom, és Samsung tv app-ját használom.
-
chaosmonger
tag
Gondolom ez is pénz kérdés, hogy mit mennyi időre tudnak megszerezni. Egyébként én is örülnék több régi filmnek.
De még az egész régiek is lekerülnek egy idő után, pl. nagy kedvencem egy E.A.Poe történet feldolgozás, Vincent Price-al a főszerepben, a Kút és az inga 1961-es, és az is eltűnt már sajnos.A saját gyártású sorozatok állandóak csak.
-
chaosmonger
tag
válasz #22718208 #1325 üzenetére
Nálam is tökéletesen fut CC2-n. Az viszont biztos, hogy a CC+HBO GO páros nagyon érzékeny a wifi jel erősségére.
Nálam az étkezőben lévő LG tv-hez kell a CC2, ide már nem nagyon ér el a wifi jel, ezért egy D-LINK wifi extendert használok. Erre csatlakozik a CC és a telefon is (közös eszközön kell lenniük hogy lássák egymást). Eleinte csak úgy tudtam elhelyezni, hogy az extender és a router, és az extender és az eszközök között is volt egy fal (konkrétan a fürdőszobában volt a D-LINK). Ekkor a HBO nálam is rosszul ment, sokszor esett le sd-be a minőség. A Youtube és a Netflix viszont tökéletesen ment azon a tv-n - persze ezek nyilván nem CC-on hanem a tv saját alkalmazásával, így kevesebb lan forgalommal.Pár hete egy kis barkácsolással el tudtam úgy helyezni az extendert, hogy akadály nálkül rálát a routerre és az eszközökre is. Csodák csodája, azóta tökéletesen megy a HBO GO is. Még akkor is tökéletes, ha a nappaliban közben a Samsung tv-n is a HBO GO megy a saját appjával - ott is tökéletesen.
-
chaosmonger
tag
Samsung tv-n teljesen jól megy közvetlen előfizetéssel is. Viszont azt érdekesnek tartom, és nem tudom mi az oka, hogy a tv-knél a specifikációban nem tüntetik fel, hogy milyen processzor és mennyi memória szolgálja ki a smart funkciókat.
Nekem 2 Samsungom van, egy kb 3 éves 3d és egy 1 éves UHD, megy mind a kettőn HD-ban, de a régin azért kb. 2x annyi ideig tart míg elindul, és az újon az egész működése, menükezelése sokkal fluidabb. Szóval Samsung és Samsung között is van különbség, de mivel ezeket az adatokat valamiért nem nagyon lehet megtalálni, ezért annyi marad az embernek, hogy az újabb és drágább->valószínűleg jobb -
chaosmonger
tag
válasz szabog74 #1493 üzenetére
Nincs. Nálam minden tökéletesen megy.
Ami a Netflixet illeti, nem is kellene feltétlenül szinkron, de legalább feliratokat csinálhatnának. Tudom, hogy ebben a topicban a HBO-t kell szidni, de nekem ezerszer ellenszenvesebb a Netflix beleszarása, ahogy Magyarországot kezelik, még azoknál a filmeknél sincs a legtöbbször magyar felirat amik mentek a mozikban feliratosan. Nem futja a sok-sok milliárdból. Miközben minden szutyok kábelcsatornán 0-24-ben mennek a szinkronizált filmek.
És most már pont 2x annyiba kerül mint a HBO. -
chaosmonger
tag
válasz LouiS22 #1496 üzenetére
Gondolom azért van csak 5000 előfizetője nálunk, mert nincs magyar tartalom. Ha lenne, akkor valószínűleg lenne legalább annyi előfizető, ahány HBO előfizetés van. Nekik meg évtizedek óta megéri még a szinkron is, nemhogy a felirat.
Ja igen, az külön bosszantó, hogy a magyar account alá meg betolják a román feliratokat
-
chaosmonger
tag
válasz LouiS22 #1501 üzenetére
Mondjuk én nem csak a GO-ra, hanem az összes HBO előfizetőre gondoltam, mert aki eddig is kifizetett 2000+ Ft-ot havonta, hogy reklámmentes minőségi(?) filmeket nézzen, az szerintem lehetne potenciális Netflix előfizető is, ha nem lenne nyelvi akadály.
Én fizetem mindkettőt, de a közvetlen környezetemben gyakorlatilag nem ismerek más embert aki Netflix előfizető lenne, és amikor szóba kerül, mindenki a nyelvet hozza fel kizáró oknak.
-
chaosmonger
tag
Amikor indult a közvetlen előfizetés, én megkérdeztem az ügyfélszolgálattól, hogy miért nem működik LG tv-n, és azt a választ adták, hogy liszensz okoból. Tehát az új verziós applikáció után minden TV gyártónak fizetni kellene, ezért gondolom úgy döntöttek, hogy megveszik a legelterjedtebb Samsungra, a többiek meg oldják meg külső eszközzel. Lehet hogy épp az autentikációs módszer a probléma, mert a TV-nek kell generálnia az aktiváló kódot, lehet hogy ezért kérnek külön liszensz díjat. Csak azt nem értem miért nem jó nekik a user/password mint a Netflixnek.
Egébként az megvan, hogy a HBO GO eredetileg magyar fejlesztés? Itt is indult el először Kelet-Európában.
Itt egy régebbi cikk róla:[link]Nem tudom ezzel pl. mi a helyzet most. De kicsit zavaros is az egész nekem, mert eredetileg ott volt a HBO On Demand, ami nekem soha sem volt, de elvileg hasonló szolgáltatás mint a GO, Aztán volt külön amerikai HBO GO is, de azokat meg kirúgták:
[link]De ha az ember rákeres valami problémára vele kapcsolatban, akkor gyanúsan kevés linket talál, mintha a világ többi részén nem lenne annyira elterjedt.
-
chaosmonger
tag
válasz #22718208 #1639 üzenetére
Hát nem tudom, van Netflixem és HBO GO-m is. Semmi különbség nincs köztük, mind a kettőnek gyönyörű képe van.
Vagy akkor a Netflix sem minőség? A valódi 4k youtube videók valóban szebbek kicsit, de azért azt mondani rájuk hogy nem minőség, az meredek kicsit.Merre laksz? Ha Szeged környékén, akkor gyere át, megmutatom
-
chaosmonger
tag
válasz LouiS22 #1708 üzenetére
Teljesen igazad van, annyival egészíteném ki, hogy én 1 vagyok az 5000-ből és nézem is angolul (az angol feliratot bekapcsolva), de igenis probléma nekem is a magyar felirat hiánya, egyrészt szívesebben nézném úgy, másrészt mert nem egyedül vagyok a családban.
Szóval ha csak az egyiket tarthatnám meg, akkor a Netflixet mondanám le.A technikáról meg annyit, hogy tegnapelőtt nálam pont a Netflix szarakodott, folyton lement SD-be, de már-már a nézhetetlen szintig. Direkt gyorsan kipróbáltam a GO-t, az meg hibátlan volt. Szóval ilyen is van (ha nem is sűrűn )
-
chaosmonger
tag
Én mostanában két dolgot is tapasztam ami jól mutatja, hogy milyen nehéz is megtalálni hogy mi az oka, ha probléma van a lejátszással.
Én egy kis városban lakom, eddig a netet egy helyi kis kábeltv szolgáltatótól vettem, 80/10 Mbit, Samsung tv, Asus router. Tökéletesen működött a HBO GO, az esetek 98%-ában full HD-ban.
Most a Telekom kihúzta nálunk az optikát és átmentem hozzájuk. 1000/1000 Mbit és azóta a HBO GO rendszeresen átvált SD-be. Ugyanaz a TV ugyanaz a router, az elhelyezés sem változott és ugyanazok a nézői szokások. Ja igen a szokásos: Netflix tökéletes, YT tökéletes, speedtest hozza az elvárt sebességet.
Tehát csak a szolgáltató változott, a net papíron 10x-es és mégis jöttek a problémák. Már megvan a megoldás, mert kábelen megoldódik a gond, de mi változott akkor hogy wifin már nem működik???A másik még érdekesebb. Az optika az emeleten jön be a házba, a Telekom eszközbe ami egyben egy wifi router is. Ugyanazon az állványon van a hálószobai, szintén Samsung tv. Ezzel a tv-vel rácsatlakoztam a telekom wifire. Azt gondolná az ember, hogy ennél jobb nem is lehet: a routerbe jön az optikai kábel és erre wifi-vel csatlakozom a kb 30cm-re levő tv-vel. És ebben a felállásban, már a HBO applikáció is kétszer olyan lassú, a lejátszás meg egyszer sem vált át HD-ra, végig sd-ben tolja !!! A poén, hogy ha csatlakozom a tv-vel a földszinti Asus routerre 2,4 Ghz-en (Az 5 fent nem is látszik), akkor meg minden gond nélkül megy HD-ben, jobban mint a lenti tv-n. Tehát a lenti routerről visszaszórva, ami ugye ugyanúgy a telekom routerről kapja a netet kábelen.
2 dologra gondolok: az egyik hogy esetleg itt mát túl közel is van a router és zavarja egymást a 2 eszköz, a másik, hogy a Telekom routerben valami olyan gyenge processzor van, hogy azt megérzi a HBO GO app. -
chaosmonger
tag
válasz nagysandor79 #2496 üzenetére
nincs
-
chaosmonger
tag
Ez a Trónok harca rész, ez végre méltó volt a sorozathoz, nem is kicsit !
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...