Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sinick

    senior tag

    válasz scout pro #8498 üzenetére

    A szervízzel eddig elégedett vagyok (kopp kopp!).

    A szervízelés valamikor az elmúlt 10 évben megváltozhatott, mert már központi hibabejelentés van és a központ adja ki a melókat a helyi szervízeknek. A bolt azt mondta, hogy ha a helyi szervíz nem reagál időben, akkor a bejelentés után nem kapja meg a fejpénzt illetve ha ezt sorozatban csinálja, akkor búcsút is int a Whirlpool a szervíznek. (Ez lehetett az előzővel, mert a szervízelést már más csinálja, mint egy másik 8 éves mosogatógépemnél. Annál a gépnél még területi szervízlista van a doksijai között és nem központi szám.)

    A hibát pénteken jelentettem be a központi számon, A központ azt mondta, hogy hivatalosan 2 napon belül keresnek időpont egyeztetés miatt. Jeleztem, hogy sürgős lenne, mert szét van bombázva a konyha. Megadta a szervíz számát, hogy egyeztessek velük. A szervíz nem a lakóhelyemen van, felénk kedden és szerdán járnak. Keddre ígértek kiszállást. Ehelyett kb. másfél óra múlva már a helyszínen volt a szerelő. A szerelő azt mondta, hogy utánaszóltak, útbaestem, így felvette ezt a melót is.

Új hozzászólás Aktív témák