Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Degeczi

    nagyúr

    válasz _adaml21_ #45982 üzenetére

    Igen, a hazai outletek többségétől ezért nem vennék semmit. A gyártótól nem csak sérült, de hibás termékeket is megvesznek bagóért, amiket megpróbálnak saját szerelővel, minél olcsóbban használhatóra kipofozni - úgy, ahogy. A vevő meg könnyen szív (pláne, ha a cég időközben fölszívódik)

  • farkas-j

    őstag

    válasz _adaml21_ #45982 üzenetére

    Ez a második hűtő a családban amit a GRX-nél vettünk. Az elsőnél (most volt 9 éve) nem is értettük, hogy miért akciós, mert gyári csomagolásban kaptuk. Gyakorlatilag semmi nemű sérülése nem volt.
    Amit most vettem LG-t azon is mint írtam oldalt alul van egy horzsolás a textúrás inox burkolatán. Ez ki sem látszik a mellette álló szekrény miatt. Belül teljesen érintetlen volt. Minden ragasztó és támaszték gyári állapotban volt benne. Szerintem jó üzlet volt! Most apóséknak kellett egy álló fagyasztó és a GRX-nél ezt a Privileg-et néztük ki a Budafoki üzletükben. (Látom közben eladták mert már csak Békéscsabán van készleten.) Na ez tényleg agyon volt ütve-verve, így nem vettük meg. Helyette egy Whirpool lett, ami sajnos egy kicsit kisebb, viszont olcsóbb volt.
    Anno amikor 2014-ben az LG TV-met vettem, óriási vita ment az LG TV fórumon a gariztatásról, mert voltak un. "hivatalos" eladóktól beszerzett és voltak "szürke importos" eladóktól beszerzett készülékek. általános vélemény volt, hogy vsak a hivatalos eladóktól beszerzett készülékekre vonatkozik a gyári gari. Végül pont került a végére, mert mindegyik beszerzésű készülékre vonatkozott a gyári garancia, ezt többen megtapasztalták. Bízom benne, hogy nem kell majd utána járnom merft hiba nélkül fog működni a jövőben is. Ha mégsem, majd beszámolok róla mire jutottam. A legrosszabb esetben majd az ugyanolyan hosszú bolti garanciát fogom érvényesíteni. Remélem nem kerül rá sor. 45eFt-ért bevállalható "kockázat" volt.

    Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

Új hozzászólás Aktív témák