Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz asdf_ #40283 üzenetére

    És ha panaszt tesz, attól neki bármi is jobb lesz? Azt értem, hogy így karácsony előtt ez elég kellemetlenül jött ki, de: ha jól értelmezem, anyagi kár nem érte, mivel nem állt benne a pénze, "mindössze" feleslegesen várt 1 hétig a semmire. Az Edigitalról egyébként nem árt tudni, hogy 4. éve első az online kereskedelni piacon: ~40 milliárdos forgalmat bonyolítottak le, és cirka 800 ezer terméket szállítottak ki.
    Szerinted:
    1. Létezik olyan kiskereskedelmi üzlet, amelyik ekkora forgalom mellett, minden rendelést maradéktalanul, hiba nélkül teljesít?
    2. Ha a fentieket figyelembe véve, netán pénzbüntetésre ítélnék az Edigitalt: anyagilag, mennyire hatná meg őket egy pár milliós bírság? Összegben ez nekik kb. annyi, mint egy átlag embernek 3-4 teszkós zsömle.
    3. Gondolod, hogy a bírság hatására bármilyen változás történne? Olyan mértékben megcsappanna a forgalmuk, hogy végül kénytelenek lennének lehúzni a rolót? Ugyanmár...
    Félreértés ne essék: én sem kedvelem az Edigitalt, ugyanúgy, mint ahogy az Euronicsot sem. De letudtam annyiban a dolgot, hogy egyszerűen nem vásárolok tőlük. Kisebb vállalkozásokkal könnyebben ki lehet szúrni, ha valaki elégtételt érez ettől, de az ilyen nagy üzletláncok esetén csak felesleges időpocsékolás az egész.

Új hozzászólás Aktív témák