Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Segítsetek, kérlek dönteni! Négy évszakos abroncsot szeretnénk 1-2 évre (amíg van műszaki) a "Saab 9.5 2.3t" autónkra.
Főleg városi használat, kevés futott kilométer száraz időben több használat.
A gépkönyv szerint 7x17-es az alufelni, erre szeretnénk felszerelni.
Méretben 225/45 R17 a gyári ajánlás a felnire, egy váltóméret kalkulátor a 205/50 R17-es méretet is kidobta.- Melyik méretet érdemes választani? (Esetleg egyéb komplementer?)
Típusban a "Laufenn G Fit 4S LH71"-et, és a "Firestone MULTISEASON GEN02" abroncsokat néztük. A ~25-30 ezer ft/db ársávban volna érdemes maradni.
- Melyik a jobb ezek közül?
- És melyik hazai webáruhából érdemes megvásárolni? Melyik megbízható?
Köszi előre is a segítséget!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszi az info-t! Akkor marad az a méret.
A Laufenn 4 évszakossal van valami ismert, konkrét probléma? (Nyári abroncsban az volt fenn, azzal jó tapasztalatokat szereztünk. Esőben és száraz időben is remekül viselkedett.)
Van esetleg más ajánlott típus is?
És hol érdemes megvenni?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszönöm az újabb info-kat, srácok!
Ez a Nexen is szimpatikus, és tényleg jó árban van.
- A "Vredestein QuaTrac"-ból melyik az, amit meg szabad venni? Belinkelnétek, kérlek az árukereső oldaláról a megfelelőt?
- És tényleg érdekel, hogy melyik gumis áruházból rendeljek!? Melyik megbízható?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
És a "Pro" nem jó a "sima" helyett?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz rbalint88 #50747 üzenetére
Köszönöm! Ha minőségben az is megfelelő, akkor azt vásároljuk meg.
Gondolom, annak nincsen jelentősége, hogy a "V", vagy "Y" sebességindexű változatot, ugye? Nem a német autópályán használjuk...
Ezt találtuk: 225/45R17 V Quatrac Pro XL Vredestein négyévszakos gumi
(A "gumi.hu" oldalán nem rendelhető ez a típus és méret. Ennek az üzeletnek jó az értékelése. És rémlik, hogy egyszer régebben már vettünk tőlük abroncsot.)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
" Quatrac pro nem lett annyira jo mint a sima."
Hiszen alig 1 hete azt mondtátok, hogy az is éppen olyan jó, mint a sima. Akkor most mégsem?
Bárhogy is... a gumiabroncs.hu áruházból 2 napon belül megérkezett a csomag. Nemrég feltetettük, és persze ennyi idő távlatából mélyebb tapasztalatom nincsen vele, de ebben a száraz, szeles időben meggyőző volt.
A tapadása jó, a kanyarsebessége, úttartása is.
Új fékek vannak az autón, így érdemben tudtam tesztelni az intenzív fékezéseket is. Arra sem volt panasz.
Bízom benne, hogy pár évig hűséggel kiszolgálja az autót! Köszönöm a tanácsokat mindnyájatoknak!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Értem.
Mondjuk a "felső liga" többi tagja ebben a méretben szignifikánsan drágább is. Hozzátéve, hogy elolvastam az Autobild vonatkozó tesztjeit, és az alapján sem vallott szégyent.
Nagy, és erős autóra került, és eddig tényleg remek. Majd írok később is a tapasztalatokról.
Köszönöm még egyszer, hogy ajánlottátok!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Mint fentebb említettem, a nyári abroncsaival nagyon elégedettek voltunk. Kifejezetten remek tapadás jellemezte, még esőben is.
Az autót azzal a Laufenn szettel vásároltuk; nem volt értelme cserélni a nyári szettet, amíg el nem kopott.
(Tudom, a 4 évszakos szettjök ettől még lehet bármilyen.)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Hamarosan aktuális lesz a nyári "papucsokat" feltenni az autóra. Évekig az acél felnin cserélgettem őket, de vennék a nyáriguminak egy alu szettet már.
- Az autó 1.4-es benzines, 86LE-s Seat Cordoba.
- 15 colos felnire van szükségem, és a nyári gumi 195/50-es.
Opciók:
1. A gumisnál van egy szett felújított gyári Seat felni; de fogalmam sincsen hogyan tudnék meggyőződni arról, hogy kfiogástalan állapotban van.
2. Com4Tires. vagy OXXO gyártmányok kaphatóak náluk. (Nyilván nekem is egyszerűbb, ha ott veszem meg a gumicsere alkalmával.)
Ezek bármelyike kellően jó minőségű?3. Máshonnan rendelve, akár más típusú alu felni.
4. Még egy acélfelni, és dísztárcsával használni. A könnyebb súly, és a kisebb sérülékenység, "kátyúérzékenység" miatt gondoltam rá.
Mi a véleményetek, pro és kontra?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Piftuka #51556 üzenetére
Kedves Topic Guruk!
Kaphatok segítséget erre vonatkozóan, kérem tisztelettel? (Dear Villifog, köszönöm az input-ot!)
Tehát:
1. Merjek venni felújított gyári Seat/VW alufelnit? (20.000 ft/db az ára)
2. Com4Tires, vagy OXXO jöhet? (20.000-30.000 ft/db az áruk)
3. Ha nem, akkor honnan, és "mimás" legyen?
4. Acél, vagy alu felni legyen?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz villifog #51650 üzenetére
Igen, köszönöm, jól látod a lényeget!
Kedves Fórumtársak! Én tényleg nagyon hálás vagyok minden segítségért, de tisztelettel megjegyzem, hogy a segítség csak akkor segítség, ha racionális, amit javasoltok.
Ne haragudjatok, de ötletek szintjén már milliós felniszettnél járunk, és használt felni maratásnál... Ugyan már!
Egy keveset használt, 12 éves Seat Cordoba személyautóra szeretnék új felnit, mert a gumis is már 2-3 éve mondogatja, hogy nem tesz jót az abroncsoknak, hogy állandóan cserélgetem őket az egy szem felniszetten.
Adatok:
- Sajnos az acélfelni szélességét nem tudom, soha nem volt abroncs nélkül, nekem pedig nem jutott eszembe leméretni, amikor cseréltettem rajta a gumikat.- A nyári gumim jelenleg egy 195/50 R15-ös, és annyira jó állapotban van, hogy előbb kell majd cserélnem az öregedés miatt, mint a kopás miatt. Tehát pár évig marad még ez.
Ez "alá" van szükségem egy új felniszettre. A források 5,5-7 col közötti szélességű felnit írnak ehhez megfelelőnek.
A Seat gyári gépkönyve a szakszervizhez irányít, városunk két egykori hivatalos Seat szervize pedig vevőátrázó, szóval maradnak az internetes források annak kapcsán, hogy milyen széles felni legyen ehhez az abroncshoz.
Gondolom 6-6,5 col széles lenne a legideálisabb...!? (És elvileg 5x100 az osztókör.)
- A használtat elvetettem; nem lehet tudni, milyen előélete volt. Nem fogom maratgatni, a dupláját rákölteni, aztán pedig kidobni, ha kiderül, hogy 4 részből hegesztették össze.
- Szeretnék 40.000 forint alatt maradni a felnik darabárát illetően. Nyilván fontos a TÜV megfelelőség, és az európai forgalombahozatali engedélyek valamelyikének megléte.
(Egyébként utánajártam, és az OXXO "brand" felni.)
Ilyeneket találtam még: auto.maxigumi.hu - Cordoba kompatibilis felnik 15
Greencarshop.hu - Silverline, MOMO Rim és Sparco felnik Cordoba-hoz
Alu-felni.EU - Eredeti, gyári új SKODA Fabia felni
--> Ez egy szlovák oldal, nem tudom, mennyire megbízható...!?Az "eredeti Seat felnit" állítólag szalonos bemutató autóról szedték le, de a fotó alapján én sok sérülést látok a felnin. Kizárt, hogy a kamionról le-fel gördüléskor ilyeneket szerzett volna....
Ha a fentiek alapján van konkrét ajánlat, azt hálásan megköszönöm!
(És felhívom a Porsche Hungária Kft-t is, hátha van nekik készleten gyári felniszett.)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Bizsu1st #51657 üzenetére
Köszi az info-t! (Vilifogg fórumtársnak is ismét.)
Mea Culpa, az évjáratot fentebb véletlenül elírtam. 2008-as az autó...
Egyébként Te melyik helyen nézted meg a gyári felni adatait?
(Tudom, megnézhetném az acélfelnit én is, de hát fel van szerelve, használatban van, és őszintén szólva marhára nincsen kedvem emiatt leszerelni.
Ahhoz pedig, hogy a gumisnál meg tudjam nézni - hiszen úgyis leveszik az autóról -, kellene az új felni is, hogy legyen indokom miért odavinni az autót. Ördögi kör... )"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz Bizsu1st #51684 üzenetére
Nagyon köszönöm!
Igen, el is felejtettem, hogy a külső felén vannak a számok. Így gond nélkül meg tudtam nézni, és valóban... éppen ez a típus és méret, mint amit lefotóztál.
Szóval minimálisan szélesebb lesz a nyomtáv. Az nem is baj.
Egyébként a "6j" és a "6,5j" szélesség között a gyakorlatban mekkora különbség van a gumiabroncs szempontjából?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Sziasztok!
Négy évszakos abroncsot szeretnék vásárolni, 225/50 R17 (gyári) méretben, egy 2 literes, benzines motorral szerelt, 156 LE-s Honda Accord személygépkocsira.
- Főleg városban, nagyon ritkán "közeli-vidéki" utakon, nagy távra soha nem használom, éves viszonylatban nagyon kevés futott kilométerrel.
- Mivel Magyarországon - sajnos - már nem kontinentális, hanem mediterrán/szubtrópusi az időjárás (és ez már csak rosszabb lesz), a hóban nyújtott teljesítmény nem érdekel. Ha még volna valaha is igazi vastag hótakaró, akkor pedig úgysem mennék ki az útra aztóval.
- A legfontosabb, hogy vizes úton, esőben, ónos esőben, és száraz körülmények között legyen jó az abroncs.
Az "Auto Bild 2022 4 évszakos teszt: 225/50R18" és "Tyre Reviews 2022 4 évszakos teszt: 225/45R17" alapján kiszemeltem a mindehhez ideálisnak tartott HANKOOK Kinergy 4S2 H750 abroncsot.
Ami "Tyre Riviews 2023. 4 évszakos teszt: 195/65R15" alapján is biztos befutó a célra. Viszont itt fura módon csak ezt a keskeny, ballonos, pici abroncsméretet tesztelték, ami nem releváns a nagy eltérés miatt.
Az "AutoBild 2023. 4 évszakos teszt: 225/45R17" teszt már az volna, mert minimális a méretbeli eltérés, itt viszont szignifikánsan gyengébben szerepel száraz és nedves körülmények között (legalábbis fékutakban).
- Ezek szerint tavalyi gyártást kell keresni? (Mi garantálja, hogy amit rendelek, az olyan is lesz...?)
Vagy mindegy, mert ez egy jó szett volna az autón, még idei kivitelben is?- Esetleg van itt közületek, aki ilyet (bármelyik évjárat a közelmúltból) használ, és tudja véleményezni a konkrét típust?
- Mi a különbség a "H750" és "H750B" kódszámú változat között?
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv: Piftuka
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszönöm a választ!
A gyártási évet azért kérdeztem, mert ha megnézed a hivatkozott teszteket (amit az itteni Topic összefoglalóból "ollóztam"), akkor látható, hogy a Tyre Reviews és az Auto Bild is nagy (17 és 18 col) méretben tesztelte a Kinergy-t, és nedves, és száraz körülményekre, aqua planingra tesztgyőztes lett.
Érdekes módon a kicsi 2023-as is a Tyre Reviews-nál detto, de az Auto Bild-nél már 8-11. helyeket kapott a legtöbb esetben.
Ugyanakkor a Tyre Reviews idei téligumi tesztjén "pariban" volt a téli gumikkal nedves közegben, szárazon megverte mindet 18-as méretben.
- Akkor most kicsiben is jó, és nagyban is az idei változat is? Szóval mi is a helyzet ezzel a Kinergy 4S2-vel?
- Köszi az info-t a "H750B" kapcsán is! Ezek szerint a Gumiabroncs.hu a termék adatlapján elírta, ugye? --> 225/50R17 W H750B Kinergy 4S2 XL Hankook négyévszakos gumi
Mert nem defekttűrőnek írják.- A "Vredi" ezek szerint még mindig amolyan "jolly joker" itt a topic-ban?
A nővérem Saab 9.5-ésre azt vettem 2 éve az itteni ajánlás alapján 17 colos méretben, és az remek abroncs, az biztos.Ebből a listából melyik lenne a megfelelő? --> VREDESTEIN - 225/50R17 - Négyévszakos
És még néhány kérdés:
- "XL", vagy nem XL abroncsot érdemes vennem? (Bár ebben a méretben, az ajánlott márkák kínálatában talán csak XL-esek vannak a kínálatban, ahogyan nézem...)
- Azt, hogy peremvédős, melyik azonosító alapján tudom megállapítani?
- Ha a Vred Quatrac és a Hankook Kinergy "középkategória", akkor melyik a prémium?
Michelin Cross Climate 2?- A "Pirelli Cinturato AS Plus XL" és "Pirelli Cinturato Runflat XL" jó, ajánlott abroncsok?
Csak mert a nagyobb sebességindexűek viszonylag jó áron vannak: Pirelli 225/50R17 - Négyévszakos"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
Köszönöm az újabb info-t! Dorien fórumtársnak is az XL leírása kapcsán.
Egyébként kerestem Google-el is, de semmi érdemi info-t nem találtam arra vonatkozóan, hogy ez a "Kinergy 4s2 XL H750B" miben különbözik a "4s2 XL H750"-től...!?
(Sőt, egy helyen még egy "H750A"-it találtam....)Mindenesetre olvasva a teszteket, ez az egyik befutó.
Még pár kérdés:
1. Melyik Vredi ajánlott az alábbiak közül? --> 225/50R17 - Négyévszakos
2. Viselkedésben, tartósságban, bármiben van szignifikáns különbség a "V", a "W" és a "Y" sebességindexű abroncsok között?
3. A "gumiabroncs.hu" webáruházon kívül melyikek még a megbízható, ajánlott üzletek gumivásárlás céljára?
(Előbbit ismerem, kedvelem, de a kiszemelt abroncsok zöme nincsen készleten, és eléggé meg is drágultak az utóbbi időben.)[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
"Quatrac PRO is jó, inkább azt venném mint a simát már."
Köszönöm ismét! Azért kérdeztem, mert emlékszem, 2 éve, amikor a Saab-ra kerestem, írtátok, hogy a "sima" Quatrac kicsit jobb, mint a "Pro", de abban a méretben csak "simát" gyártott a Vredi.
"Amit előír az autód gyártója azt az indexest vedd."
A gyártó 98V-t ír, egyébként az Accord-omat egy nagyon kopott "Bridgestone Turanza T.005" nyári szettel vettem.
Ez tehát a "gyári" indexes abroncs:
Hankook 225/50R17 V H750 XL - 46.990 FtEz pedig kettővel "gyorsabb" indexes:
Vredestein 225/50R17 Y Quatrac Pro XL - 49.490 FtÚgy vagyok, mint tibbike01 fórumtárs, hogy nem tudom eldönteni... Melyik legyen?
(És jól látom, hogy az Automax-nál tényleg ingyenes a szállítás?)
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
- Korrekt, ha ingyens. A legtöbb áruház abroncsonként ~1.000-2.000 forintokat felszámol.
Automexék utánvétel díjának mennyit számolnak fel? (Csak mert nézem, hogy bankkártyával/előre nem lehet fizetni náluk... )- És még egy dolog a sebességindex-ről... Van jelentősége, hogy "V", "W", vagy "Y"-os abroncsot veszek ugyanabból a típusból?
Pl. Vredi Quatrac Pro V98, W98, vagy Y98... észre lehet egyáltalán venni a különbséget a gyakorlatban, vagy nincsen jelentősége?
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz tibbike01 #59152 üzenetére
"Khaosz55: pontosan, ahogy mondod. Illetve ugye a teszteken új gumikat próbálnak ki, de mi van 1 vagy 2 szezon használat után? "
Az igazság valahol "félúton" van, ahogyan Qru is írta fentebb.
Több tesztet megnéz az ember, és az eredmények alapján szvsz az elmúlt évek profibb autóstesztjeinek tipikus főszereplői közül, az első ~10-12-14 helyen végzett, és legalább "megfelelő" minősítést kapott abroncsok bármelyike teljesen biztonságos a legtöbb felhasználó számára.
Feltételezve, hogy bármilyen autóra kerülnek is fel, annak tulajdonosa tapasztalt, és mindig az időjárási, és útviszonyoknak megfelelően közlekedik.
Mert egyébként tényleg érdekesek ezek a versenypályán, profi pilótával végzett tesztek, de gondoljunk csak bele...
Például olyan aquaplaning esetében, ahol a 18. helyen végzett abroncs már 86,7 km/h sebességnél felúszik, míg az 1. helyet kiérdemlő tesztgyőztes "csak" 92,3 km/h-nál, a gyakorlatban teljesen mindegy.
Mert ott már olyan ömlő esőről, és útviszonyokról beszélünk, ahol a biztonságos haladási sebesség a ~40-50 km/h-hoz van közelebb, mint a 100-hoz. És annak megfelelően közlekedve ott és akkor talán még a teszt 24. helyezettje sem úszna fel.
Hasonló a dolog a féktávokkal. Természetesen nem akarom elbagatellizálni az autópályán haladást szimuláló féktesztet, de hogy a tesztgyőztes és a féktesztben mondjuk a 15. helyezett abroncs féktávja között 4-5 méter különbség van, annak szvsz nincsen különösebb jelentősége.
Különösen nem a városi tipikus ~20-40 km/h-ás sebességgel, körültekintő közlekedés mellett.
A nem körültekintő autós pedig az összesített első helyezett abroncson közlekedve is elüthet bárkit, lecsúszhat, nekimehet bárminek.
Szerintem ennek megfelelően érdemes választania mindenkinek.
Én például a maximalizmusom miatt kerestem a dobogósok közül, és a pénztárcámat is figyelembe véve választottam végül a "Hankook Kinergy 4S2 XL"-t. (98W lett végül.)
Viszont tényleg úgy gondolom, hogy annál akár egy szignifikánsan olcsóbb, és/vagy alacsonyabb kategóriába sorolt szett is megfelelt volna.
Például a Laufenn G Fit 4S.
(Csak egyszerűen az nem jutott eszembe, amikor keresgéltem, a tesztekben pedig valamilyen okból nem szerepeltetik.)
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz hoffaboy #59255 üzenetére
"BHP gumi negatív tapasztalat:[..]"
Sajnálom, hogy így jártál! Azóta egyébként megérkezett a rendelésed? Felszereltetted az új szettet?
Én is tőlük rendeltem végül, mert az Automax kapcsán 50%-ban jó, és 50%-ban rossz véleményeket olvastam, így nem mertem bevállalni az ingyenes szállítás ellenére sem.
Azóta látom, hogy több itteni fórumtag rendelt most tőlük (páran már korábban is), és esetükben minden rendben volt, így "talonban" tartom a céget.
Ami az ilyen szervizpartner szolgáltatást illeti általánosságban...
Amikor bekerül a képbe egy harmadik fél, az már mindig egy plusz, potenciális problémaforrás.
Ezért én mindig házhozszállítással vásárolok gumiabroncsot.
Előtte telefonon beszéltem a BHP ügyfélszolgálatával, és a hölgy a vonal másik végén rendkívül kedves, türelmes, segítőkész, ráadásul hozzáértő is volt.
A rendelésemet adott héten csütörtökön délután adtam le, és a termék adatlapján ígért 4 munkanapos szállítási időn belül, reggel meg is érkezett a címemre.
Még aznap délután fel is tudtam szereltetni.
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz hoffaboy #59545 üzenetére
Ez így látva és olvasva valóban ugyanolyan elborzasztó.... A korrektség kedvéért viszont fontos hozzátenni, hogy ők az Árukereső regisztrált partnerei között is szerepelnek, ráadásul 12.791 értékeléssel, "megbízható" minősítéssel, és az elmúlt fél év minden hónapjában 4,8-4,9-es átlaggal.
Az a helyzet, hogy az rendkívül jónak számít. (Bármennyire is szeretnénk, annak sajnos nagyon kicsi az esélye, hogy egy ilyen nagy forgalmat produkáló vállalkozás csak és kizárólag 5 csillagos értékelésekkel rendelkezzen!)
Sajnálatosan más módszert az ember nem tud alkalmazni, ha egy vállalkozás megbízhatóságáról szeretne képet alkotni.
Az pedig nagyon klassz, hogy ennyire friss abroncsot kaptál! Használd jó egészségben sokáig!
Az általam vásárolt Hankook szett nem ennyire új, de így is idén áprilisi (DOT 1423), kínai gyártás mindegyik. Szóval teljesen rendben van.
Egyelőre még csak az elmúlt 2 hét napos, már-már nyárias (20+ Celsius) időjárásában használtam, és "bejáratós", de száraz aszfalton kifejezetten jól tapad.
Zajosabbnak hallom a korábbi Hankook téli szetthez képest, de ez a része nem különösebben érdekel. A lényeg, hogy biztonságosan lehessen közlekedni rajta.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz MC Pite #59339 üzenetére
Szerintem nagyobb szerepe van annak, hogy a Hankook nyilvánvalóan nem akar annyit fizetni a célra, mint a Michelin csoport, vagy a többi "nagy".
(Egyébként a fenti fékteszt Top10-es listájának 3 szereplője egyik, vagy másik közegben rosszabbul teljesít, akkor azok most megfelelőek, ajánlottak, vagy nem? )
Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ez a fékteszt sem mond ellent mindannak, amit fentebb írtam. Az elérhető felhasználó értékelések alapján teljesen korrekt szett ez is.
Aztán persze továbbra is igaz, hogy mindenki választ meggyőződése (és pénztárcája) szerint...
"Aquila non captat muscas."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos fejegységek
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs