- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- MG5 menetpróba
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr3eWar
őstag
Szerintetek ilyen repedés mitől keletkezhetett a guminkon? Szinte teljesen körbeér, és a gumi belső oldalán volt. A másik oldali párja makulátlan, ezen kívülről is nagyon látszik az öregedés pedig nem túl öreg gumi.
Nem nagyon volt bizalmam így a gumihoz, ma rakattam fel a felnire 4 új 235/45-ös Conti PC6-ot, pedig még volt 4,7mm profilmélysége a Fulda Sportcontrolon, 2014 9. heti, (2015 nyarán vettem újonnan) 2 literes CRTDI Passat B7 kombin volt, kb 50K km ment bele (2,5 szezon alatt).
Otthagytam a gumisnál (volt 2db ami 3mm alatti profilú volt, meg 2db ami 4-5 közötti)
-
Fr3eWar
őstag
válasz BigBlackDog #24640 üzenetére
Ez nyári volt, fektetve tárolva 2-2db egymáson. De kb 3 hónapot van csak fent téli nálunk.
-
Fr3eWar
őstag
válasz diegho #53131 üzenetére
Mindössze érdeklődtem, hogy milyen körülmények közé szánja. Persze a km-en kívül sok szempont befolyásolja a dolgokat, hogy valakinek megfelel vagy sem egy 4évszakos.
Édesanyámnak én is következőleg ezt javaslom majd, mivel kis teljesítményű autója van, és évi 5-6K-t megy vele.Saját részre viszont szívesen vennék téligumi javaslatot tőletek, tudtok-e halkabb, komfortosabb gumit javasolni a conti TS860-nál 245/45 R18 méretben 5-ös bmw-re?
A másik autónkra passat b7 jelenleg még T860 van, nem rossz gumi, ha nem jön jobb javaslat, akkor lesz ilyen a bmw-re is.
Most eladtuk a 7-es golfunkat azon Bridgestone LM001 volt a téli, de az 3. szezonra kemény és zajos lett, pedig garázsban volt tárolva, felnin, felnitartón, letakarva. Az nagyon keveset futott gumi.Nyárra is kell majd gumi mindkét autóra, de abból EAGLE fórumtárs kálváriáját olvasva bevállalok egy Asymmetric 6-ot 245/40 R19-ben a bmw-re. A passat egy 2018-as premiumcontact 6-ot rágott csontig pár év alatt, az idei maradék 2 hónapot még kibírja, utána kap valami olcsóbb gumit, mivel 1 éven belül megy a háztól.
-
Fr3eWar
őstag
válasz rbalint88 #53138 üzenetére
Nyáriba 235/45 R17 van rajta, elsőre én is valami hankook-ra gondoltam, de azok is már 30K felett vannak.
Magamnak jó abroncsot veszek, fontos hogy a család is "biztonságban" utazzon. Viszont eladásra zsír új drága abroncsot kb pénzkidobásnak érzek. Majd ha az új tulaj úgy érzi vesz magának amit szeretne. Attól függ mikor tudunk megszabadulni tőle, lehet télivel meghirdetem, a nyári alufelniket meg eladom 0-ás gumikkal külön.
Senki nem fog emiatt egy fillérrel sem többet adni.
Szerintem ebben az árkategóriában tökmindegy a vevőnek, hogy milyen gumi van rajta.
Hasonló futással, felszereltséggel 2.0-ás DSG-s 300K-t futott passat 3,5 millió körül megy.
Most meg is néztem, 4millióig az összes HD-s képpel rendelkezőt: debica/momo/toyo/kleber/nexen volt + egyen véletlen michelin. -
Fr3eWar
őstag
válasz eddieke666 #53170 üzenetére
Meg véletlen ha bottal vernek sem találtam volna ki a 20225-ös ből, hogy 2005-ös.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Fr3eWar #53132 üzenetére
Idén elmarad a téligumi vásárlás részemről, mert előkerült az autó gyári 245/45 R18 téli szettje és nagyon jutányos áron meg tudtuk venni, így idén télen marad rajta a gyári 4418-as Goodyear Ultragrip Performance 8 Runonflat. Minta még elég mélynek tűnik. Okt 11-én megyek érte
Ha nagyon kényelmetlen, zajos stb, akkor jövőre kap valamit helyette.
-
Fr3eWar
őstag
Sajnos én is csak képet kaptam róla egyelőre.
Az autó csak okt 6.-án megy KPM vizsgára így 2hónap várakozás után.
Csak most szóltak, hogy megkerült a gyári felniszett, és érdekel-e. De olyan árban, hogy csak a felni maga is jóval többet ér. De így ránézésre még a gumit is tudom 1-2 szezont használni.
Nem volt még soha defekttűrő abroncsom, és még olyan autóban sem utaztam ami ilyen kerekekkel lett volna így nem tudom mire számítsak tőle. De ezt a telet megfutjuk vele.Igen a gyártás 2018 44. hét, sikerült helyesen kiolvasni a sorok közül.
Minta kép alapján jó, hogy mennyire lesz rugalmas majd kiderül. De ránézésre mintha nem sokat futott volna.
-
Fr3eWar
őstag
Most vitték el az előző autónk téli szettjét. (családon belül adtuk el a 7-es golfunk,) mikor vettük az autót szalonból akkor kapott egy szett téli gumit, 2015-ös gyártás.
Most megtakarítottam átadás előtt, ránézésre nem rossz állapotú, de az előző 2-3 télen már hangosnak éreztem szerintem nagyon kemény lett az idő előrehaladtával.
Az egész autóban nem volt 50K km mikor eladtuk, 7év alatt téli üzemben max 15K ment bele szerintem.2015-ben tesztgyőztes volt a méretkategóriájában pont 7-es golfon tesztelve Bridgestone LM005 195/65 R15.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz TheProb #54069 üzenetére
Ahogy nézem, most is Runflat van rajta. Én a helyedben mennék sima irányba, hogy csendesebb és kényelmesebb legyen a menetdinamika, kisebb a rugózatlan tömeg is sima gumival. Nekem Conit runflat van nyáriba, de ha jövő nyárra leeszi az autó jön helyette az assy6 + defektjavító készlet.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Valaki néhány napja beposztolt egy hasonló "azonosítószámmal" ellátott abroncsot, ahol olyan minta reisser csavarral lenne a gumiégető/formáló formába berakva a biléta.
És nem fér a fejembe, hogy hogy tud egy berakott becsavarozott biléta negatívja olyan mintát kreálni, mintha egy csavar lenne.
A kereszthoronynak plusz irányba kellene kitüremkednie, nem befelé.
Valaki? -
Fr3eWar
őstag
Pont ez az, ha gyumába nyomsz egy csavarfejet, akkor a gyumából kihúzva ideális esetben egy kis kör alakú mélyedés lenne, a közepén egy kis kitüremkedő heggyel.
Itt viszont pont az a minta van mintha egy csavarral lenne a gumira rögzítve a billog. Szóval kb olyan, mintha direkt a gumialakító formában egy invertált csavar forma lenne a billog két szélén mit dizájnelem. -
Fr3eWar
őstag
-
Fr3eWar
őstag
Ha már itt járunk, mennyiért rakjam fel a nyárigumikat?
Megvolt a csere ma nálam is, és felkerültek az téli ultragrip 8 performance-ok.
A nyári gumiból 2db hátsó hajtott tengelyről való kopásjelző felett van kb 1-2mm-el.
És 2018-as gyártás.
Az első tengelyről lejött 2db teljesen ok állapotú 2021-es gumi.
Continental SportContact 5 245/40 R19. Új ára 70K környéke.
Kopottakat feldobom 5K-ért a jókat meg megpróbáljam 35/db-ért hirdetni? Hátha együtt a 4 gumi kiadja 1db assymetric 6 árát -
Fr3eWar
őstag
válasz TigerCat #55245 üzenetére
Szertintem nézz rá azért a Goodyear-ra. Én jövő hónapban vagy márciusban tervezem berendelni a nyárit 245/40r19-ben Eagle F1 Assymetric 6-ot 2022-es fejlesztés. (várok még egy picit, hátha a friss téli sütésből jut nem rendeltem le novemberben, pedig 3-4k- val olcsóbb volt).
Volt itt egy elég háklis fórumozó (EAGLE) aki ilyet vett végül valami habbetétes hangcsillapított Michelin vagy Conti helyett mert az hangos volt, és erre pozitívan nyilatkozott.
Több topikban is összefutottam vele, és mindenhol tényleg a nonplusultra dolgokra hajtott. Szóval ha neki bejött akkor nekem fasza is jó leszTire Reviews teszt is győztesnek hozta ki, Sport Pilot 5 elé helyezte. Toptriereview szerint is jobb mint a SP5.
Úgy látszik igen jól sikerült, bár az Assy 5 sem volt annyira rossz, de ez sokkal jobb lett. -
Fr3eWar
őstag
válasz brumi1024 #55255 üzenetére
Ahh i see!
Érdekes, hogy nem találok tesztet, ahol össze lennének engedve az UHP-k az UUHP-kkal hogy kijöjjenek kézzel fogható difik.
Jelenleg egy kopottabb meg egy kevésbé kopott ContiSportContact 5 van a nyári felnimen, ezek szerint, ennek is jobb teljesítményűnek kellene lennie mint a kinézett F1 asymmetricnek? Vagy ez az UUHP új dolog és a ContiSportContact 5 idejében nem volt még így szétszedve? Most már csak simán Sportcontactnak hívják a 6-os óta őket.
Sajnos nagyon zajosnak találom a 5-ösöket, pedig nincs rajta hogy runflat lenne, csak a * jel meg a mercis M0 jelölés van rajta. -
-
Fr3eWar
őstag
válasz tboldi #55530 üzenetére
Lassan 1 hónapja került fel a hankuki 4 évszak 140ló fwd passatra Kinergy 4S 2 (H750) 235/45 R17 97 Y XL verzióban. Mivel még zsír új, így nagyon puha, és nagyon csendes az előző 4-5 éves TS860-hoz képest.
Asszony használja munkábajárósnak, meg ovijáratba az autót, annyit észrevett ő is hogy halkabb egyebet nemMa megrendeltem a 230pacis rwd-re a nyári tappancsokat, a terveknek megfelelően Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 245/40 R19 98 Y XL maradt a kiszemelt, és megrendelt guruló. Remélem nem kell csalódnom, hogy végül nem mentem a nagy átlag után a PS5 irányba
-
Fr3eWar
őstag
válasz [CS]Blade2 #55589 üzenetére
Ez nagyon durván néz ki. Nem lehet, hogy a felniben van valami probléma, tojás akármi?
-
Fr3eWar
őstag
válasz -cobra- #55717 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál.
Én idén két szett gumit rendeltem tőlük.
Egy csomag Hankook 4S2-t Február 6.-án, megjött Február 13.-án (5 munkanap) - Gumi Profi team Pécs ügyintézés DOT 4122Egy csomag Goodyeart Március 9.-én, megjött Március 16.-án (4 munkanap) - Gumi Profi team Kecskemét ügyintézés DOT 0923
Ami nem annyira tetszett, hogy nem volt egyáltalán csomagolva egyik gumi sem, legalább kétszer körbetekerhették volna zsugorfóliával, és ilyen alufóliás iszonyat taknyolós erős ragasztós MPL-es matricát raktak a gumira amit piszok nehéz leszedni, és ráadásul nem a futófelület közepére, ahol gyorsan lekopik, hanem volt ami kiért egészen a gumi külső oldalán a futófelület széléig, így ott le kellett kaparni, mert nem mindig megy az ember kilinccsel előre. De betudom annak, hogy piszok környezetkímélőek a csomagolást teikntetében.
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Morris #55721 üzenetére
Nekem a 7-es golfon 17"-os salvador gyári felni volt. Szerintem nagyon jól állt rajta, főleg, hogy kicsit "füstösebb" ezüst színű volt. A te színednél még harmonikusabb lenne. Imádtam azt a felnit. Gyenge volt az 1.2TSi 105pacival, de mikor a téli acél 15"-ről jött a szezonváltás és felkerültek a 17-es aluk, sokkal szívesebben ültem bele
Eladás előtti utolsó mosás képePersze valószínű hogy kényelmesebb a 16"-on, de a hiúság győzött nálam a 17"-al
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Morris #55726 üzenetére
Igen 17-es volt, gyári mérete a 7-es golfnak arra 225/45 R17 volt. Pirelli P7-el volt szerelve mint a képen. Komolyabb kiállást ad az autónak a 17-es. Gumi árban darabonként van 2-3K difi a 205/55R16 és 225/45R17 között egy conti premium 7 esetén (35K vs 37K/db). gondolom olcsóbb gumiknál sincs nagyobb difi.
-
Fr3eWar
őstag
válasz expander #55812 üzenetére
Én nem váltanék méretet, kicsit több mint 2% eltérés lenne a gyári mérethez képest, már ha 245/40R18 a gyári. A premium meg sport más ligában játszik, sok esetben nincs is átfedés kisebb és keskenyebb kerekekre nincs sport, nagy és szélesre meg premium/ultra/eco akármi nincs. Olyan nyomaték mellé én sportot raknék, jól sikerült az új 7-es sporcontact.
Magamnak most szaladt bele 2 hét alatt 400km a GY asymmetric 6-osokba, és az eddigi tapasztalatok alapján über cucc.
Nem ültem még autóba ami ennyire halk lett volna gumi (autó+út) kontakt tekintetében mint a mostani felállásban a saját verda Egyaránt teljesít városban és pályán is hang tekintetében.
Tapadása is abszolút rendben van, erőlködni kell, hogy kicsit meg lehessen csúsztatni egy egy 270-es körforgalomban. Rendesen érzed a nyomatékot (500nyuszi) egy 0-ról bőgáznál, ahogy az aszfaltra kerül a hátsó tengelyen
Kormányozhatóság pontos, jól reagál a nagyobb sebességű sávváltásokra. -
Fr3eWar
őstag
válasz Morris #56370 üzenetére
Hogy alakul a barátság az asymm 6-al? Bekopott már kicsit (zaj tapadás stb)?
Téliből nekem is cserélni kellene idén, és szerintem Conti irányba megyek, a 140pacis 7-es Passaton is az volt TS860-ban elment 5 szezont, és nem öregedett csúnyán, plusz jó volt a tapadása még idén is a korához képest.Sajna a BMW-n a mostani 4. szezonját futó Goodyear UltraGrip Performance+ gumijaim idén télen elhasaltak. +3-+7 fok között kissé nedves körülmények között kb mintha taknyon jártam volna velük.
Így 90% hogy TS870 lesz. A 10% meg Alpin 5-nek van fenntartva.Bridgestone-om volt a 7-es golfon, végül is ott nagy telejsítmény nem volt a 115 pacival, és egész jól tapadt, de piszok hangos volt a második szezontól fogva.
-
Fr3eWar
őstag
válasz DeathAdder #56599 üzenetére
-
Fr3eWar
őstag
válasz DeathAdder #56608 üzenetére
Tényleg nagy különbségek vannak, itt tényleg totál síkol a felni a gumival.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen