Hirdetés
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Előre legyen a több, mert ott van a motor, eleve ott van a súly nagyobb %-a. Max 2,5 de a 2,4 is jó. Nekem is annyi van elől 2,5 bar és hátul 2,4 bar, mivel általában egyedül megyek, csomagtartó üres.
Hátul ezért, attól függ milyen gyakran ülnek hátul, mennyi "terhet" viszel magaddal, pl. csomagtartóban ugye, ilyen-olyan cuccok, akkor mehet a 2,5, amúgy a 2,4 elég.
Persze furin hangzik egy két tized bar, de tényleg számít. Teljesen más a kormányozhatósága egy autónak. Mikor még új gyerek voltam, tojtam rá. Egyszer elmentem a benzinkútra, hogy megnézzem mennyi van benne, 1,9 bar volt mindenhol. Feltoltam 2,2-re és sokkal könyebb volt kormányozni.
Többieknek, természetesen ezt csak is akkor szabad, ha erősített oldalfalú V mintázatú gumiabroncsod van, minden más esetben gyári értéket kell belefújni!
„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen