- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Guild Wars 2 egy MMORPG típusú játék, amely ráadásul havidíjmentes.
Történetileg a Guild Wars első részét folytatja, de itt most az 5 fajnak együtt kell harcolnia, a sárkányok legyőzésének érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nofi
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Én is csak csatlakozni tudok a többiekhez, nagyon jól összefoglaltad a véleményedet a játékkal kapcsolatban.
A linkelt Ctrl+Alt+Del-es vélemény mondjuk nekem már nagyon belemagyarázott, ráadásul az utolsó bejegyzéssel az egész érvelését megkérdőjelezném, de egyvalamit nagyon jól mutat:
Ha valakinek többéves múltja van egy játékban, azaz adott esetben egy karakter volt a második személyisége akár évnyi játékideig, akkor miért is hagyná ott hosszú távon? Évekig játszani egy játékkal, úgy, hogy közben a játékipar generációt ugrott már fanatizmusnak számít (és nem rossz értelemben írom), tehát valahol a tudata legmélyén mindig is azt a mesés, grindolós, cuccokért izzadós, instaorientált játékot fogja keresni minden más címben. Egyvalamit ne felejtsünk el, a WoW havidíjas, tehát a Blizzard érdeke, hogy ne egy hetet, hanem 2 hónapot kelljen grindolni adott itemért. Nem összeesküvés-elméletet szeretnék bemutatni, csak nem véletlen az ArenaNet tejesen eltérő hozzáállása és szerintem rohadtul nem érdekli őket a MoP, valamint az ide-oda ingázó playerek. Értsd: nem abból fogják megszedni magukat, hogy otthagyja valaki a WoW-ot vagy sem - más a célcsoport.Anno BC korszakban én is WoW-oztam, baromira élveztem, bár a lore-ról halvány lila gőzöm sem volt és a HC instákig sem jutottam el. Miért hagytam abba? Azért amiért most a Diablo3-ra is ráuntam inferno kill után: nem szeretem a grindolást, valamint nem tudom összehozni a magánéletemmel az órarend-alapú raidelést. Engem egy világ felfedezése motivál és örülök, hogy a GW2 már alacsony szinten is olyan tartalmat kínál mint egy sorozat-finálé.
Xbox GT: nozsolt
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
Ah, akkor bocsánat, tényleg máshogy értettem.
Human karakterem még nincsen, így arról nem tudok nyilatkozni. Charr történet nekem tetszett, főleg úgy, hogy egy kisebb baráti társaság ~ egyszerre haladt és láttuk, hogy ki merre tart miután másképp döntött egy-egy szituációban, mekkora súlya volt egy-egy döntésnek.
Most így belegondolva igen, az npc-k jóval kevesebbet "szövegelnek", a personal story valamennyire vezet, hogy merre kéne bóklászni a világban, de magukon a térképeken relatív kevés a "háttér". 1-2 NPC beszédes, és röviden elmondja, hogy mit keres ott, némelyiktől lehet kérdezni amolyan Kotor-os stílusban.
70 utáni területeken megszűnnek a szív ikonok, cserébe jobb felül a questeknél megjelenik egy rövid szöveg, hogy mi a helyzet éppen, hogy áll a "történet" az adott területen. Ennek függvényében kell mászkálni és segíteni és belecsöppenni az eseményekbe - amikor épp elkapod a szál elejét, akkor ott is vannak beszélgetések, hogy ki mit és miért csinál ott, de ezek inkább csak ilyen csepp a tengerben dolgok, ahogy a dungeonök is -azokban is meg lehet tudni egy-két dolgot.
Az asura personaly story lehet még jó, mert Charrként is jókat röhögtem néha rajtuk, hogy mekkora rohadt nagy egoista, nagyképű, beképzelt füles zsebibaba az összes.
Charrként, amikor nem a frontális támadást választottam, akkor volt, hogy kaptam egy laza megjegyzést Brimstone-tól, hogy baromira nem erre a megoldásra számított tőlem, de ha már így döntöttem, akkor lássuk, hogy mi lesz belőle.
K_mester: Most 7.-én fizetem az utolsó GCt az APhez, de úgy, hogy a Wowot már letöröltem a gépemről. Nem hittem volna, hogy ennyi ideig hagyják content nélkül a játékosokat.
D3 számomra csalódás volt több szempontból - az, hogy hogyan kezelték a csalókat, maga a játék indulása és az utáni hetekig (?) elhúzódó javítások, be nem tartott ígéretek, content patchek - megjelenés után 1 hónappal PvP, aha persze... - és végül a kedvencem, az, hogy nem lehet bnet balanceról venni digitális GCt... Így utólag kár volt az egész AP, nem érte meg, de hát ez van.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
HS 2142
őstag
válasz Cathfaern #3018 üzenetére
50-ig mentem az emberek történetében (nemes, ismeretlen család), az eleje tényleg nagyon sablonos volt, a sylvarik története jobban bejött. Még nem húztam fel még egy karit ugyanilyen a szintre, de gondolom össze fog futni a történetszáluk, mire Lion's Archig elérnek. Könyvecskéket, füzeteket, világ végén eldugott, "remete" NPC-ket is lehet látni, de én azt tapasztaltam, hogy sokszor még az átvezetőket se nézik meg, nemhogy elolvasgassák, elbeszélgessenek ezekkel. (Nem feltétlen az angoltudás miatt.)
[ Szerkesztve ]
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.