Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • akos86

    aktív tag

    válasz Puma K #52280 üzenetére

    1024*768 felbontáson menne a játék vagy max 1280*1024 direkt levettük a felbontást mert laggolt. Nem hinném hogy a gép teljesítményével lenne a gond 4 fizikai mag 8 szál, viszont a lehetséges hiányzó 2gb ramot aláírom.

    [ Szerkesztve ]

    3dfx, gone but never forgotten...

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Puma K #52280 üzenetére

    Jó tudni, hogy az FX-ek már ennyire elfogadhatóak voltak, én a Phenom II 1055t után váltottam, de már egy i5 is ég és föld volt ahhoz képest. :B A 7700k meg visszahozta a szép emlékeket, amikor még az AMDs procival fűtöttem a szobát régen. ;]

    Ha olvasod a topikot, akkor láthattad, hogy a rivatuner több esetben okozott hibákat a játéknál, bár valószínűleg a naprakész W10-et (bár már lehet a W8nál is van) hülye overlay kezelése miatt.

    A shadowplay más, különálló dolog. Arról korábban volt szó, hogy maga a futó szolgáltatás laggoltatta a játékot, nem pedig a felvétel, de nyilván nem mindenkinél, mert akkor tele lenne a topik ezzel. De lehet Geforce experience-en belüli beállítás is, nvidiában nem vagyok otthon RivaTNT óta ATIm volt, most ideiglenesen egy 1050-es, de azzal nincs semmi gond, sőt, ahhoz képest, hogy milyen minimalista kártya, egészen jól teker. Ha a felvétel miatt lenne, akkor nem csak leesne az FPS, hanem folyamatosan akadna, ahogy írja az adatokat és elfogy az adat a memóriából, de itt ha jól értem, akkor szépen megy, aztán egyik pillanatról a másikra leesik az FPS szinte nullára. Majd meglátjuk, hogy akos86 mire jut este, aztán hibakeresés folyt. köv.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák