Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    aktív tag

    válasz Xalderon #519 üzenetére

    Szintén úgy voltam vele, hogy megjelenés óta megvolt a kiegészítő, de most február közepe tájáig hozzá sem szagoltam. Egyrészt Path of Exile ment nálam jó darabig (nem vitaindítónak szánom, csupán rövid szubjektív megjegyzésként: a stílusból nálam ez a játék az abszolút csúcs), míg ideiglenesen bele nem untam, és amikor megnéztem a felgyülemlett játékok listáját, valamint számba vettem, hogy mire mennyi időm lenne, úgy döntöttem, hogy jöhet a GD az AoM-mal.

    Az eredeti GD-vel sokat játszottam még 2016-ban, kellemesen hozta az egykori TQ érzésvilágot is, persze rengeteget fejlesztve/javítva/modernizálva azon. Elég sok karaktert építettem (sosem leírásokból, mert az úgy nem móka szvsz), próbálgattam a kombókat és játékstílusokat. Ám mire sikerült kellően kiismernem a játékot, és ezzel egyidejűleg egy olyan (közelharcos) karaktert összeraknom, amivel Veterán legelejétől egyetlen behalás nélkül eljutottam Ultimate közepe tájáig (mindig megcsináltam a rogue dungeonöket is), beleuntam a játékba, és félretettem. (Én softcore-on, de hardcore-os szemlélettel szoktam játszani, tehát ha mindent meg tud csinálni a karakterem, de közben esik-kel, az nálam nem móka.) Azután elő sem vettem többet (PoE ment nálam, ha éppen a stílusból vágytam valamire.)

    Most a kiegnél az Inkvizítoron akadt meg a szemem, és elképzeltem egy kétpisztolyos fickót. Én amúgy Demolitionisttel párosítottam, szerintem nagyon jól kombózik a kettő, ha ilyen stílusú karaktert akarsz. Nagy móka két pisztollyal szétlőni mindent, durván élvezetes, de azért a kiegben, amit nem ismertem persze, már veterán nehézségen is elfeküdt néhányszor, úgyhogy a veterán szint teljesítése után lepihentettem a karaktert. (Az AoM rogue dungeonjét meg sem csináltam, mert ahogy beléptem, rögtön megfektetett egy csapat szörny.) Úgy éreztem, hogy míg veteránon alapvetően (a néhány arcra puffanást leszámítva) még meglepően tankos volt (az Inquisitor Seal baromi erős volt ezen a szinten), Elite-en már meglehetősen glasscanonná válna a karakter.

    Azután egy ideig tépelődtem, mert akkora lett így a játék a kiegészítővel, annyi tartalom van benne, ha mindent meg akar csinálni az ember egy-egy nehézségi szinten, hogy ezt háromszor zsinórban végigvinni... nem biztos, hogy lenne kedvem hozzá (remélem a következő kieggel belépnek a D3 és PoE által már megindított útra, eldobják ezt a "vidd végig ugyanazt három különböző nehézségi szinten" módit, és kitalálnak valami hasonlót ők is - a Crucible amúgy számomra nem megoldás/végjáték, azt őszintén szólva elég unalmasnak és repetitívnek tartom, mint ahogy a nemezis hajkurászás sem valódi end game content).
    De azután indítottam egy Wardert (kétkezes fegyverrel közelharcost, szintén saját "tervezés"). Na, ezzel a karakteremmel egyelőre igen elégedett vagyok! Mindent magának talált, tehát nem voltak félrerakott cuccai, de így is állat módon halad! Veteránt letudtam, megcsináltam a 4 rogue dungeont is, meg minden egyéb tartalmat, ami elérhető volt azon a nehézségi szinten. Ez alatt mindössze egyszer feküdt meg a kiegészítő legelején, de azt egyébként a mai napig nem tudom, hogy mitől... :F
    Most Elite-en megyek vele, még nem járok benne ugyan nagyon messze, a Steps of Tormenthez tartok majd éppen, de egyelőre nevetségesen könnyű. Gyakorlatilag még egy darab gyógyitalt sem kellett innom idáig a játék kezdete óta (mármint az Elite nehézségi szint kezdete óta), és mindent (még a bossokat is) simám kitankolok :DDD Persze fog ez még változni, emlékszem, Ultimate-en azért figyelni kellett már anno, és ha a kiegészítő minden nehézségen annyival lesz nehezebb az alapjátéknál, mint amit Veteránon tapasztaltam, akkor ott lehet majd azért esés-kelés, de egyelőre úgy alázom a szörnyeket, hogy már majdnem szégyellem magam emiatt :B

    [ Szerkesztve ]

    Endure. In enduring, grow strong.

  • reelc

    Topikgazda

    válasz Xalderon #519 üzenetére

    Unimaginative Skelemancer Cabalist végül ez lett az első lvl100-as karim. A cuccai hiányosak, de a skillezést, Devotionokat, stb. betartottam. Ultimaten végigvittem vele a játékot.
    Amire vigyázni kellett, amit ír is a build kiötlője: ha gyengébb is egy cuccod, inkább az legyen, ha van rajta +1 Raise to Skeletons.
    Amúgy nagyon haltak a Skeletonok, sokszor kellett újracastolni őket, meg a többi petet is. De ahogy egyre több és erősebb cuccom lett, egyre kevésbé volt zűrös a dolog.
    [1.0.4.1] DW Pistol Purifier (lokarr 21sec) erre épült a 2-ik karim, ami elérte a lvl100-at.
    Annak ellenére, hogy dual pisztolyos, sokszor álltak a képembe, sokszor nem ranged a kari, de bírta a gyűrődést. :) Ezzel is végigvittem az Ultimatet, és leöltem olyanokat, akiket a másik karival nem sikerültek.

    Rengeteg egyéb build van, én ezekkel jutottam a végére. Jól leírják a skillezést, Devotionokat, mi fontos. A cuccok meg azok voltak amik estek a karinak (vagy másiknak).

    Nem egy ember van így, hogy nem szippantja be a játék.
    Mert mások az igényei, van sok új színes-szagos 4K-s csoda stb. Nem vagyunk egyformák, kinek milyen az ízlése, mire vágyik, mi ragadja meg? Szerintem a stílus a lényeg.
    Véleményem szerint azok kötnek ki pl. a Grim Dawn vagy bármely társa mellett huzamosabb időre, aki huzamosabb időt akar eltölteni ebben a műfajban. Sok egyéb előnye is van a szórakozás mellett: nem kell gépet fejlesztenie miatta, a most drága új játék, később nagyobb akcióban lesz (amibe amúgy is jóval kevesebb időt lehet beleölni), stb. A multis játék természetesen más eset.
    Mivel singleplayer játék, bármikor előveheted, nincs szezon, így senkitől sem vagy lemaradva stb. A Grim Dawnnak szerintem vannak ilyen előnyei is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák