- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Szerintem az elnevezés abból fakad, hogy biztos az nV is számozást vált. Amugy meg a 8800GTS vs GT-ből pedig szerintem kiderült, hogy annyira végzetesen nem számít nV oldalon az sp...ha a játékokban számítana, akkor az ATi magasan verné az GeForce-okat... (HD2600-120sp/HD2900 és HD3800-320sp/HD3800X2-640sp)
-
leviske
veterán
Akkor meg azt nem értem, hogy hogyan tudta megverni a HD2900XT a GTS640-et annyi helyen, mikor a GTS-nek (ha jól tudom) 96sp-ja van és jóval magasabb órajelen ketyegnek.
(#505) PPSH : valami oka biztos van annak, hogy az ATi nem fektetett túl nagy hangsúlyt a komplex sp-kra. Bár nem vagyok szakértő..bár az lennék....
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
16 ROP van benne (a 8800GS-ben van 12), így az AA teljesítménye még a 8800GT-t is megelőzi. másrészt a 8800-as kártyákat előbb fogja meg valamilyen más limit, mint hogy kifulladnának shader kapacitásból, ezért nem lesz messze tőlük a 9600GT sem.
amúgy az ATI kártyákban valóban 256 "egyszerű" és 64 "komplex" SP van, viszont az nVidia kártyák SP-i mind "egyszerűek".
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
leviske
veterán
Attól még a GTX nem vesztett a tudásából, hogy kijöttek olcsóbb alternatívák. Egyszerűen a kereskedőknek bekéne látnia, hogy olcsóbban kéne kiárusítani...egy szem sem maradna a nyakukon. Valószínűleg még a veszteség is kissebb volna, mint, hogy a nyakukon maradjon az összes.
-
7600GT
senior tag
-
nagyúr
A 4 "nagy" 8800-as kártya (GTX, Ultra, GT, GTS-512) az újabb játékokban majdnem egyformán teljesít, pár % van csak közöttük, holott a GTS-512 magasan erősebb shaderben a többinél. A GT-t és a GTS-512-t visszafogja a memóriasávszél is, de a GTX meg az Ultra abban sokkal jobbak, mégsem bírnak "elszakadni". Szerintem a triangle setup és a feladatütemezés környékén van a probléma forrása (magyarul: a scene-ek komplexitása túl sok a kártyáknak). Ezért fog egyébként a 9600GT nem olyan sokkal a 8800GT alá érkezni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
7600GT
senior tag
-
AdamNorthWes
tag
Sőt ugye a g92 magban már egyforma mennyiségben vannak a textúracímezők és a textúraszűrők. Szal a
GTX:
32 textúracímező,
64 textúraszűrőGTS(g92):
64 textúracímező,
64 textúraszűrőÉs erre például azt mondták hogy néhol komoly előnyt jelenthet.
[ Szerkesztve ]
'Use your brain and you have a good day.' :)
-
7600GT
senior tag
válasz AdamNorthWes #527 üzenetére
Nah jó, azt hiszem meggyőztetek. Mindenesetre nekem továbbra is furi a dolog... De ez csak az én egyéni szociális problémám.
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
nagyúr
válasz AdamNorthWes #527 üzenetére
sokat nem ér a G92 ezekkel a plusz címzőkkel, a 32 is bőven elég.
igen, a GTX-nek sokkal nagyobb a sávszélje, attól van elöl. olyannyira, hogy:
GTX: 86.4 GB/sec
GTS-512: 60.8 GB/secez meg egy 40%-os különbség, ehelyett a játékokban van mondjuk 3%...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
yoid
tag
Mikor jön ki a 9800 gtx ? Olvastam , hogy márciusban jön.akkor most nem akkor jön ki?
-
gV
őstag
válasz AdamNorthWes #533 üzenetére
a gx2 (is ) márciusban jön
-
Tuco Ramirez
őstag
az ATI kártyákban valóban 256 "egyszerű" és 64 "komplex" SP van, viszont az nVidia kártyák SP-i mind "egyszerűek"
Ha így van, akkor hogyan lehet a számolási teljesítményt tekintve nagyjából pariban 128 db SP 320-al?
[ Szerkesztve ]
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
keszegduda
őstag
válasz Tuco Ramirez #535 üzenetére
Mert a shader órajel nem mindegy hogy hogyan alakul...NV esetében bőven 1GHz felett, ATI-nál pedig bőven 1GHz alatt...számold ki ha ATI VGA-ja menne NV órajelen 320stream procival hogyan repesztene elméletben.
-
PPSH
őstag
hulyeseg most dobja majd ki a GX2-t az nv aztan ra egy honapra mar jonne is a GTX az nv se bolondult meg teljesen.jopar darabot meg el fog adni a GX2-bol es amikor ugy erzi hogy elegge megszedte magat es mar megkopott a GX2 majd akkor dobja ki a GTX-et vagyis kb ev vege
Cort Z40(EMG 81+85)+Marshall MA100H+Marshall M412A 300W
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz keszegduda #536 üzenetére
Valóban, erről teljesen megfeledkeztem. Nálad a pont.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
keszegduda
őstag
válasz Tuco Ramirez #538 üzenetére
Néha én is tudok "nagyokat" mondani...
Annyi a baj hogy ATI-nál a GPU órajel megegyezik a stream procikéval és ha tuningolod, akkor lineárisan növekszik együtt a kettő, ellenkező esetben az NV-nél, ahol aztán vannak órajelek és azok nem arányosan változnak. Lényegében ennyi az NV ereje nem több... -
gergo19
aktív tag
Az előző hozzászólásomat alátámasztva: [link] Elég érdekes irányban megy a Nvidia, inkább a több GPU-s megoldást kéne erőltetni.
-
keszegduda
őstag
Nem lenne gond ha csökkentenék a csíkszélességet, csak lassan abba a problémába ütköznek majd idővel hogy olyannyira miniatürizálják a GPU-kat, hogy nem tudják elkerülni az áram szivárgásokat, de majd csak rájönnek vagy már rá is jöttek. Ezért toporognak egy helyben 55-65nm-en meg ugye a üzlet/marketing miatt.
250W az már elég sok...lassan egy kisebb villanymotor szintje és ez csak 1 VGA.MOD: Ja és nem kell venni csúcs VGA-t, elég egy 3850-8800GT szintű kari.
[ Szerkesztve ]
-
PPSH
őstag
válasz keszegduda #544 üzenetére
ezt beszeld meg a jatekfejlesztokkel ha le tudod zsirozni hogy eleg legyen egy 8800GT vagy HD38** legalabb 2 evig akkor hajra. csak sajna ez nem igy mukodik. ha el akarja valaki inditani pl:mondjuk majd a Far Cry 2-t(csak egy pelda)emberi folbontasban(min 1280x1024 sztem ez ala nem erdemes menni)akkor igenis meg kell vennie a nagyfogyasztasu monsztat hogy normalisan fusson a game ez van ezt kell szeretni
Cort Z40(EMG 81+85)+Marshall MA100H+Marshall M412A 300W
-
Tuco Ramirez
őstag
Szerintem egy évig elég lesz mindkét VGA. Egyébként nem muszáj feltétlenül minden játékot maxon tolni, főleg ha olyan effekteket/részletességet kapcsolsz be, amiket csak kigúvadt szemmel, nagyítóval, a monitort 5 cm-ről nézve tudsz megkülönbözetni.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
PPSH
őstag
válasz Bundás22 #546 üzenetére
az 1024-el csak az a gond hogy pokolian kicsi es mar nem is nagyon latok uj 15"-os monitorokat(javitsatok ki ha tevedek)es a mostani 17"-es moncsik arait elnezve nincs is sok ertelme akinek mar legalabb 3 eve(pl nekem)van 17"-es monitora annak mar az 1280 is gagyi a 21"-os arai meg mindig magasak,a 24"-esrol meg nem is beszelve
egy kis idevago tema.itt van magyarul is a fogyasztasa a GT200-nakCort Z40(EMG 81+85)+Marshall MA100H+Marshall M412A 300W
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-