- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- DIGI Mobil
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- uleFone Power
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
attiati
veterán
sziasztok
Netről melyik boltokból érdemes / tilos házhoz szállítással rendelni?
Úgy látom leginkább a garanciáztatással, és a házhoz szállítás díjában van eltérés, trükközés.Nézem ezt az a4 team-et, tényleg 1év garancia van csak mindenre?
-
attiati
veterán
válasz Ariadne #4227 üzenetére
köszi, olyan is jól jönne, hogy "itt aztán soha ne vegyél" (mert mondjuk tudjátok róla, hogy biztosan mindenre csak 1 évet vállalnak)
De valszeg inkább megkérem a helyi számtech boltot, hogy rendeljenek nekem egyet valahonnan, mintsem egy 7k-s cuccért kifizessek 2k postadíjat, és még gariztassam is látatlanba.
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
Coolshop.hu-val kapcsolatban van bármilyen (negatív) tapasztalatotok? Gyanúsan a legolcsóbbak szinte mindenben, és sehol semmi infót nem találok róluk az egész PH-n.
-
attiati
veterán
A 3 munkanapon belüli csere pontosan hogy értelmezendő?
Vásárlás napja + 3. nap végéig?
Vásárlás napja + 2. nap végéig?
Vásárlás időpontja + 72 óra?Vettem egy telefont. Az eladó azt mondta már vásárláskor, hogy 3 munkanapon belül sem azonnal cserél, hanem elviszik kivizsgálni szervizbe, mert nagyon sok volt a visszaélés. Ezt tényleg megteheti?
(lehet arra gondolt, hogy sokan rootolni próbálták. Hiba lépett fel. És próbálták kicserélni 3 napon belül.)Hány napon belül köteles új terméket adni a hibás helyett? Így is 2 hetet vártam, mire megjött a szállítmány. Ha nem tud azonnal, vagy x napon belül cserekészüléket adni, akkor köteles visszaadni a pénzt?
A számla aljára a bolt ráírta, hogy a készülékre és tartozékaira visszavásárlási garancia nincs. -
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8518 üzenetére
és a 3 munkanap az hogyan számolandó?
Vásárlás napja + 3. nap végéig?
Vásárlás napja + 2. nap végéig? -
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8520 üzenetére
elég fontos lenne tudnom a biztos választ
a +2 nap holnap telik le, és nem nagyon tudnék bemenni holnap
a +3 nap pedig holnapután[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8522 üzenetére
nem szeretnék fogyasztóvédelmizni
a számla is olyan, mint egy firkálmány, bár pecsét van rajta, de az aláírás kb három vonal.Ha belemegyek abba, hogy nem cserél 3 napon belül, hanem elviszik kivizsgálni, akkor hogy tudom bizonyítani, hogy visszaadtam neki a telefont?
Ki kell neki róla állítani egy garanciajegyet, vagy bármit? -
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8524 üzenetére
Tegnap vettem, ma telefonáltam vele először, és beszélgetésnél időnként recseg a hang. (nem mindig jön elő, nem lesz könnyű bizonyítanom se)
Mit tudok tenni, ha nem hajlandó se cserélni (nem fog, mert nincs nála másik ilyen készülék) és pénzt se visszaadni? (hisz az ilyen irányú szándékát előre kizárta) Egyikbe se fog belemenni, már előre megmondta, úgyhogy a szándéka nem kérdéses.
Mivel tudom igazolni, hogy ott jártam három napon belül?
Hogy lehet kihívni a fogyasztóvédelmiseket?
(még azt is kinézem, hogy három kidobólegény hirtelen beugrik a boltba, ha sokat balhézok) -
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8529 üzenetére
csak egy adásvételi szerződésem van
-
attiati
veterán
válasz Turbolada II #8533 üzenetére
azt hiszem ezt b*szhatom
nincs benne szó jótállásról. Csak arról, hogy az eladónak nincs tudomása rejtett hibáról és az eladás pillanatában kipróbált, megtekintett állapotban került átadásra.
-
attiati
veterán
Olvasom itt az iponos eseteket, hogy komplett gép vásárlása esetén él az az opciójuk, hogy garanciáztatás esetén visszaküldhető a teljes gép, és külön kivizsgálási díj nélkül megkeresik és garanciáztatják a hibás alkatrészt.
A komplett gép alatt az értendő vajon, hogy hdd és táp is van benne?
-
attiati
veterán
kicsit off
Használt telefon vételénél kötelező írni adásvételi szerződést?
Ha igen, akkor érvényes lesz e egy olyan szerződés, amit második tulaj ad el, de ők nem írtak róla semmit, és a számla még az első tulaj nevére szól.
Egyáltalán hova kellhet ez az adásvételi? (azt sajnos friss élményből tudom, hogy rendőrségi feljelentéshez, és IMEI tiltáshoz kell mindenképpen, hogy igazolni tudjam, hogy az enyém)
-
attiati
veterán
sziasztok
Garanciában beadott alaplapnál csere volt a kérés és ez szerepel az általuk kiadott "javítási" jegyzőkönyvön is (ami szerintem a felvételkori és nem a kiadáskori jegyzőkönyv).
Ehhez képest ugyanazt a lapot adták vissza. Elvileg javítva, de ki tudja.
Jogos ilyenkor a reklamáció, hogy cserét kérek?
Visszavihetem? -
attiati
veterán
Ha másodkézből veszek garanciális alkatrészt, akkor bevihetem én gariztatni?
Pénzvisszafizetésre sor szokott kerülni vagy csak nagyon kizárt esetben és a sor végén van ez az opció?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple notebookok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Nők, nőügyek (18+)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...