Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teszla_

    senior tag

    Hali!
    A minap gondom akadt a Chieftec GPS-450AA típusú tápommal. Ma visszavittem a boltba, ahol vettem. Ott egy év garanciát adtak a termékre (tudtommal a Chieftec 3 évet ad, de nem ez a lényeg, legalábbis most). Azt szeretném kérdezni, hogy ha esetleg kicserélik, akkor újra kapnom kéne egy év garanciát a termékre?
    Eddig nem volt gondom gariztatással ebben a boltban, de ma azért csináltak egy elég unfair dolgot. Felajánlották, hogy ráfizethetek egy nagyobb tápra, de akkor nem az eredeti áron számolta volna be az én tápomat (15e ft helyett 8e-ért), ami ha jól tudom, akkor úgy megy, hogy ha nem tudnak adni ugyanolyan típusú terméket, amilyet gariztatnék, akkor azért az árért kéne másikat adniuk, amennyiért én anno vettem. Jól tudom?
    Épp ezért, elővigyázatosságból szeretnék tanácsot kérni, hogy mit tegyek, ha esetleg már csak a fennmaradó 1 hónapot adnák garinak a tápra.
    A segítséget előre is köszönöm! :R

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Speed® #1022 üzenetére

    Tehát akkor, ha csak javítás lenne, és nem csere, akkor nem kapnék rá újabb egy év garanciát?
    Én is úgy tudtam, hogy ráfizetésnél az eredeti árat kell számolni, de úgy látszik abban a boltban ezt nem így tudják :) (vagy nem így szeretnék csinálni)

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Speed® #1025 üzenetére

    Azért majd megnézem én rajta azt a gyári számot, nehogy megpróbáljanak átverni :) Valahogy úgy érzem, hogy tőlük már ez is kitelne :(

  • Teszla_

    senior tag

    Hali!
    Van nekem egy Club3D Geforce 7800GTX videokártyám. Sajnos nemrég elhalálozott.
    Ahol vettem, ott 1 év garanciát kaptam rá. A Club3D honlapján sajnos nem találtam utalást arra, hogy ők mennyi garanciát adnak a dolgaikra. Csak pár külföldi oldalon láttam, hogy a boltok 2 év garanciával árulják a termékeiket. Ebből gondolom, hogy 2 évet minimum vállalnak rá.
    Na már most, ilyen esetben mit lehet kezdeni? E-mailt már írtam nekik, de még nem válaszoltak. Még nem volt dolgom ilyesfajta gariztatással, de hátha másnak már volt. Ha igen, akkor várnám a tapasztalatokat, és a teendőket :R
    Van esély arra, hogy megjavítják, esetleg kicserélik a kártyát?

  • Teszla_

    senior tag

    net84, Ariadne:
    Írtam a Club3D-nek, akik a következőt írták vissza:
    "f this happens in more computers you can be sure the VGA card is defective. As long as you did not forget to plug the power cable into the card. In this case you have to return it to your store for RMA.
    Tell your shop Club 3D offers two years through their distributors. So they can send the card in for free. If they do not want to help you, contact rma@club-3d.nl. But please note that this is not for free."

    Tehát két év garanciát vállal rá a gyártó :)
    A kérdésem az lenne, hogy mi legyen a teendőm? Menjek be a boltba, ahol vettem, hogy adják oda a kártyát a disztribútornak (ki a disztribútor egyébként? sajnos ezt nem tudom), akiknek vissza kéne küldeniük a vga-t a gyártónak?
    Ha nem akarnak segíteni, akkor rá lehet őket valahogy bírni, hogy mégis segítsenek? :)

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Teszla_ #1152 üzenetére

    Meg tudná mondani valaki, hogy a Pulsar Hungary Kft. működik-e még? Mert a Club3D-nek ez a cég (volt?) a hivatalos magyarországi disztibútora. Nekem pedig rajtuk keresztül kellene intéznem a garanciális ügyintézést. A honlapjukon az áll, hogy "feltöltés alatt", írtam nekik mailt, de a gmail visszadobta, hogy nem tudta elküldeni. A boltban, ahol vettem a vga-mat, ott azt mondta a tulaj, hogy szerinte már megszűnt a cég :(
    Jah igen, mondtátok, hogy a szervízet is meg kéne kérdezni, hogy mit lehet tenni. Megnéztem a garanciapapíron, és a bolt egyben a szervíz is. Szóval ezzel nem jutottam előrébb.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz net84 #1162 üzenetére

    Akkor elnézést, rosszul értelmeztem :B
    Egyelőre még megvárom, hogy mire jutnak vele a boltban, mert oda vittem vissza. Aztán ha nincs semmi, akkor írok az rm-s mailcímre, plusz még egyet az eddigi Club3D-s embernek, hogy mennyibe fájna a dolog.
    Ismerősöm nézegette nekem a csomagküldőket, meg a postát és mindkettő 10k környékén mozgott. Végülis, ha egy jobb kártyát kapnék helyette, akkor még megérné a dolog.

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    Lenne egy olyan problémám, hogy decemberben vett a párom egy gurulós bőröndöt, aminek a múlt hónap környékén kiszakadta az alján a szövetrész, a két kereke között. Ezt kb két hete visszavittük, hogy mivel még garanciás, legyenek szívesek megcsinálni. Már a bevitel pillanatában mondta az eladó, hogy ez nem rendeltetésszerű használatból van, így biztos, hogy nem fogják megcsinálni.
    Egy kis unszolásra elértük, hogy elviszi Budapestre és megkérdezik a szervízt, de ne reménykedjünk.
    A héten hívtak, hogy lehet érte menni.
    Ezek után kérdeztem meg Ariadne-t, hogy mit tegyünk (jelezte, hogy legközelebb ide írjam be, így most ide is leírom a történetet :) ).
    Ajánlotta, hogy kérjünk szakvéleményt, ha nem csinálják meg, akkor javítsák meg, ha nem javítják, akkor cseréljék, ha ezt sem, akkor pénz vissza. Ha pedig egyik sem, akkor írjunk be a vásárlók könyvébe.

    Ma voltunk vissza a bőröndért. Mondanom sem kell, semmit nem csináltak vele (gyanítom Pestet se járta meg a bőrönd). Ekkor már (szerintem) a tulajvárt minket és ő is hajtotta, hogy ez nem rendeltetésszerű használat nyoma. Ekkor kértem, hogy csináltasson szakvéleményt róla. Közölte, hogy ő nem csináltat, csak akkor, ha én kifizetem azt. Én mondta, hogy ezt neki kell fizetnie az első 6 hónapban, nem pedig nekem. Erre azt válaszolta, hogy nem jól tudom a jogszabályokat, meg azok már amúgy is változtak és nekem kell kifizetnem.
    Erre elkértem a vásárlók könyvét, mondván, hogy szeretnék panaszt írni bele. Készségesen ideadta, közben mondogatva, hogy fölöslegesen írok bele, mert úgysem lesz igazam és csak nekem fog sok-sok pénzbe kerülni a dolog.
    A tudtomra adta, hogy ő készített fényképet a bőröndről, úgyhogy tudja bizonyítani a dolgokat. Ezért én is készítettem róla egy képet, biztos, ami biztos alapon.
    Mondtam, hogy a bőröndöt nem kívánom átvenni, erre felhúzta magát, hogy ő nem engedi, hogy otthagyjam, vigyem el onnan. De végül csak ott hagytam.
    Ennyi ottlét után már nem igazán voltak a toppon idegileg az eladók, ezért válogatott finomságokat vágtak a fejünkhöz. Például, hogy a bőröndöt nem a betonon kell húzni :F Kár, hogy nem kérdeztem meg, hogy akkor hol húzzam. Meg, hogy nekünk nem való ilyen bőrönd, nekünk olyan kell, ami a föld felett lebeg. Meg, hogy miért nem emeljük meg mindenhol a bőröndöt, mert azt kell vele csinálni. Persze, amikor tele van könyvekkel és nyom vagy 20-25 kilót, akkor biztosan mindenhol a kezemben fogom cipelni, amikor azért van rajta a kerék, hogy húzzam...

    Szóval most itt tartunk. Ha valaki tudna segíteni, hogy hogyan tovább, akkor azt szívesen fogadnám.

    Itt a vásárlók könyvébe írt panasz, amit beírtam:
    [link]
    Utólag láttam, hogy ő semmit sem írt oda és még bélyegző sincs rajta. Remélem ez nem lesz gond később.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Teszla_ #3304 üzenetére

    Valaki tudna tanácsot adni az ügyemben? Mert még szükség lenne a bőröndre, és nem kéne sokáig a boltban hagyni. A gari is már csak 2 hónapig érvényes :(

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Ariadne #3308 üzenetére

    Nem szervízben van (szerintem oda el sem vitték, hiába azt mondták), hanem a boltban hagytuk ott, mert így nem akartuk elhozni, hogy nem csináltak vele semmit. Ettől függetlenül átvételi nyilatkozatot adtak (azt adták vissza, amit még az elején adtak).

    Az érdekelne legfőképp, hogy hogyan tovább. Az mit jelent, hogy válaszolniuk kell a vásárlók könyvébe írtakra? A békéltető testület felé kéne megtenni a következő lépést?

  • Teszla_

    senior tag

    válasz sasa311 #3313 üzenetére

    Addig értem, hogy bemegyek és megnézem, hogy mit írtka/nem írtak a vk-ba. De azzal mit tudok kezdeni? Mit kell tenni, ha írtak bele, vagy éppen nem írtak?

    Nekem addig okés volt a dolog, hogy nem hozom el a bőröndöt, ha nem csinálták meg, csak azzal nem vagyok tisztában, hogy ezektuán mihez kezdjek :(
    Már csak azt lehet csinálni, hogy telefonálok/írok a békéltető testületnek?

    Elnézést, hogy értetlenkedek, de még ennyire elhúzódó ügyem nem volt. Eddig szerencsére minden garis ügyem megoldódott szépen és gyorsan.

    student: szerintem az a különdbség, hogy egy új teló bontatlanul hever a dobozában, minden tartozékával, a használt 0 perces pedig esetleg bemutató telefon volt, de hívást még nem indítottak róla. Vagyis mindenki megtapizhatta, lehet, hogy épp nem is teljesen karcmentes, de még nincs benne egy perc beszélgetési idő sem.

    [ Szerkesztve ]

  • Teszla_

    senior tag

    Hali!

    A kérdésem félig meddig garanciához köthető.

    Még régebben írtam, hogy visszavittünk egy bőröndöt, mivel annak kiszakadt az alja.
    Március közepe környékén átvették a boltban, adtak átvételi papírt. Nagy nehezen elértük, hogy megnézessék, és mondta az eladó, hogy menjünk be később (már nem emlékszem, de talán 1-2 hetet mondott). Később visszamentünk, és rögtön fel volt háborodva, hogy ő azt mondta, hogy csak akkor jöjjünk vissza, ha megkaptuk postán a papírt, hogy jöhetünk a bőröndért (ezt akkor még elfelejtette mondani).
    Na, azóta várjuk a papírt, hogy mehessünk a bőröndért (több, mint 3 hónapja). A garancia meg közben lejárt, bár valaki írta, hogy amíg náluk van, áll a garancia.

    Azt kérdezné, hogy mit lehet tenni ilyenkor? Mert nem szeretnék felkészületlenül odamenni. Legutóbb is simán átvertek volna, ha itt nem kérdezgetem meg a dolgokat.

    Előre is köszönöm a segítséget.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz sasa311 #3567 üzenetére

    Na, voltunk ma bent a boltban. Megint azt mondta a tulaj, hogy várjuk meg, amíg megkapjuk postán a papírt (ami elméletileg hivatalos szakvélemény a bőrönd hibájáról), és csak azzal együtt jöhetünk érte. Mintha valamit olyasmit mondott volna, hogy nincs nála a bőrönd, hanem Pesten van, ahol a szakvéleményt kikérte :F De ezt olyan összevisza mondta, hogy már nem tudom mi van.
    Létezik, hogy több, mint 100 napba telik egy szakvélemény elvégzése? Vagy csak hülyít minket a boltos? Mert azért ez már tényleg botrányos, hogy 1/3 éve nincs bőrönd. Többet volt a boltban, mint nálunk.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz sasa311 #3569 üzenetére

    Előre elnézést kérek, hogy megint írok, de teljesen felkészülten szeretnék bemenni a boltba :)

    Tehát ha ott leszek, akkor rákérdezek, hogy mi újság a bőrönddel. Valószínüleg megint flegmán közölni fogja a tulaj, hogy majd ha kapok papírt a szakvéleményről (ami nem biztos, hogy független szakvélemény, hanem a saját szervízüké), akkor jöhetek érte. Ekkor én mondjam azt, hogy köszönöm, de mivel jelentős kellemetlenséggel járt nekem az egész ügy (117 napig nem volt bőröndöm, amire viszont nagy szükségem lett volna a heti kétszeri utazás miatt), ezért elállok a vásárlástól és kérem vissza a vételárat?
    Csak szerintem erre is valami hülyeséget fog kitalálni (mint eddig minden alkalommal), hogy ezt nem lehet megcsinálni.
    Ezután mit tegyek? Írjak megint a panaszkönyvbe (az első panaszkönyvbe írást meg lehet nézni, hogy írtak-e rá valamit? Arra emlékszem, hogy nem pecsételték le, és nem is töltöttünk ki semmilyen papírt garanciális ügyintézésről. Valami ilyesmiről olvastam, hogy kellet volna (?) ), vagy említsem meg a fogyasztóvédelmet, esetleg a bíróságot? Bár nem tudom, hogy ilyen érték miatt érdemes-e menni a bíróságra. De itt már nem igazán a javításról szól a dolog, hanem a hülyének nézésről és a (szerintem) szándékos időhúzásról. Esetleg, ha bíróságra kerülne az ügy, akkor lehet velük fizettetni a bírósági költésgeinket, ha pert nyerünk? (Azért eddig jó lenne nem eljutni)

    Csak azért írok le ennyi mindent, mert félek, hasztalan megyek be ismét, mert ekkora genyó eladó én még nem láttam. Ha már meglát, rögtön előveszi a flegma stílusát, és ömlik belőle a hülyeség. Nem tudom, hogy tájékozatlan-e, vagy szándékosan megpróbál mindent elkövetni, hogy ne jöjjek ki jól a dologból :(

    Szóval légyszi, érthetően írd le, mit tegyek pontosan. Utoljára :) Ha nem sikerül semmit kiharcolnom, esküszöm otthagyom neki a bőröndöt, ... fel magának :(((

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    A kérdésem nem teljesen a garanciához kötődik, de remélem tudtok segíteni.
    Vettem ma egy Thomas Jeans rövidnadrágot egy olyan boltból, ami főleg Tom Tailor cuccokat árul, de van mellette Panama Jack és Thomas Jeans is náluk. Felpróbáltam, tetszett, kifizettem (6990Ft, ami szerintem nem olyan kis összeg). A probléma annyi, hogy amikor itthon megnéztem tüzetesebben, akkor láttam, hogy a farzsebe feletti címkén nem az áll,hogy "Thomas Jeans", hanem az, hogy "Thomas Jeaeans".
    Gondoltam megnézem a cég hazai honlapját. Ott meg is találtam ugyanezt a terméket, ahol nagyjából látszik, hogy ott normálisan van a címkén a név.
    Ezután még találtam pár érdekes dolgot.
    A honlapon a Kapcsolat menüpontban ezt látom: Jeans Thomas Kft. 1063 Budapest, Színyei Merse Pál u. 14.
    Míg a nadrágba varrt címkén ezt: Magyarországon forgalmazza: Tamás Kft. 1063 Budapest, Színyei Merse Pál u. 14 Hungary

    Nem tudom, de nekem van egy olyan érzésem, hogy hamisítványt sóztak rám. Holnap vissza szeretném vinni, mert még minden címke rajta van, blokk meg van, szóval érintetlen a nadrág. Ilyenkor vajon visszaveszik a nadrágot? Szívem szerint visszakérném a vételárat, mert nem szívesen vennék ott többet ruhát. Ugyanilyen termékük nem volt. Ebben a méretbe legalábbis biztosan nem. Volt-e már valaki hasonló helyzetben, illetve mit tanácsoltok, mit tegyek?

    Előre is köszönöm a segítséget.

  • Teszla_

    senior tag

    válasz sasa311 #6014 üzenetére

    Na ma voltam a boltban, mondtam, hogy ez a gond. Erre a nő kérdi, hogy ez akkora probléma? Mondom nem, csak jókedvemben jöttem vissza reklamálni. Mondtam, hogy szeretném visszakérni a vételárat, de elmondása szerint náluk olyat nem lehet, max levásárolni, de én ezt nem kértem. Vagy hoztak volna egy ugyanilyen nadrágot, amin jó a felirat, de azt meg főleg nem kértem. Úgyhogy annyiban maradtunk, hogy jövő héten vissza kell mennem, mert akkor lesz ott a főnöke, azzal fogok beszélni. De mindenképpen szeretném, ha visszakapnám az árát, a boltot pedig szeretném egy életre elfelejteni.
    Vajon visszakérhetem ilyen esetben a vételárat? Mert pár embert kérdeztem és ki ezt, ki azt mondott rá.

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    Tegnap elvittem az autómat lemosatni Nyíregyházán a Korzó üzletház mélygarázsába. Nem is volt semmi gond, mondta a pali, hogy egy óra múlva mehetek érte. Külső mosást és kerékmosást kértem.
    Letelt az egy óra, visszamentem, szép volt az autó. A kerekeket mutatta is, hogy jó lesz-e, mondtam, hogy igen. A fékek környékén volt még retek, de mondom így is jobb, mint ahol előtte voltam, a többi részt nem is nagyon néztem a kerekeken.
    Délután vettem észre először, hogy valami nem stimmel a felnikupakokkal, mintha más színűek lettek volna. Azt hittem, hogy valami magasnyomású mosóval mosták le és lekopott a festék. Mondom fasza, így jártam. Aztán este megnéztem az 1-2 hónapja készült fényképeket (május 11-i vétel az autó), mert valahogy foglalkoztatott a dolog. És ekkor láttam, hogy nekem fekete alapon ezüst emblémás, gyári Audi kupakjaim voltak. Amikor később megint mentem el az autóval, akkor jobban megnéztem a kupakokat és láttam, hogy mind a négy keréken lecserélték a kupakokat! Felraktak nekem 4 darab ezüst színű műanyag szart (de még nem is egyformákat), a négy gyári helyett. Hát kicsit ideges lettem.
    Aztán elkezdett pörögni az agyam, hogy mi legyen, mert még blokkot se adott a mosásról. Egyedül a parkolójegy van meg tegnapról.
    Eldöntöttem, hogy megyek az Autó Széleshez árajánlatot kérni 4 felnikupakra, kinyomtatom a "régi" képeket az autóról, és visszamegyek, hogy elkérjem, ami az enyém.
    Ha tagadnak, akkor vásárlók könyvét fogok kérni + tulajt. Ha ez se hatja meg őket, akkor pedig a fogasztóvédelemhez fordulok.

    Kérdésem, hogy van-e esélyem, hogy visszakapjam a kupakokat, vagy kártérítést kérjek?
    Esetleg érdemes rendőrt hívni, hogy ha vannak kamera felvételek, akkor az bizonyítja, hogy ott jártam?

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Turbolada II #7829 üzenetére

    ~4500Ft/db a kupakok ára. Végül vettem négy gagyi kupakot, meg rá négy AUDI-s matricát és letudtam a dolgot. Így kijött 2k-ból a dolog. Rendőrségi feljelentéssel nem volt kedvem foglalkozni.

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    Rendeltem nemrég a laptopszalon.hu oldalról egy notebook-ot.
    Első körben vissza is küldtem, mert pixelhibás volt és volt rá pixelhiba garanciám. Semmi gond nem volt, mondták, hogy a hiba meg van, küldik a cserekészüléket.
    Mondta a telefonban a szervizes, hogy csak több ramos, nagyobb vinyós példány van +7k-ért. Mivel amúgy is akartam kérni 3 év pixelhiba garanciát +11k-ért, így ezt a gépet választottam, de csak 1 év pixelhiba garanciával, így is 11k-t kellett ráfizetnem.
    De mondtam, hogy én már vettem +2GB memóriát, így ha 2x2 felállásban van benne a ram, akkor az nem okés. Azt mondta megnézi, plusz a pixelhibát is ellenőrzi. Azt hiszem, ezzel kezdődtek a gondok, ezzel próbálhatták meg eltussolni azt, hogy a gép már ki volt bontva egyszer.

    Ez a gép tegnap meg is érkezett.
    Átvettem, letettem, mert el kellett mennem itthonról. Hazaértem, kibontottam a gépet. Ami ezután jött, az... azt hittem az agyam eldobom.
    Küldtek nekem egy használt gépet!!!
    A tetején a fólia utólag visszaragasztva, úgy-ahogy. A kijelző és a billentyűzet közötti "szivacs" nem volt meg, a kijelző körüli fólia leszedve, itt a fényes műanyag rész karcos, plusz a kijelzőn is van pár apró karc. A csuklótámasz rész eredetileg matt, de itt egy 1x4cm-es sáv ki van fényesedve.
    A dobozban a töltő, a papírok, a cd mind kibontva. Elvileg csak éppenhogy belenéztek a gépbe nemde?

    Megnéztem a gép alján, a fedlap alatt mit találok. Az előző ugyanilyen gépben csak 2GB memória volt, Samsung márkájú. Ebben 4GB, de már Hynix. Ez is furcsa kicsit, de végülis elmegy. A memória mellett viszont van egy ezüst fólia, ami már meg volt nyomva, valaki itt szerelt. Sőt, a fedlap egyik tartópöcke le volt törve.

    Gondoltam már felteszek egy oprendszert, plusz HD Sentinelt, Battery Care-t. Félelmem beigazolódott, a HDD 12 órát volt használva, az akksi pedig 25%-ra le volt merítve. Az előző gép teljesen feltöltött akksival jött...

    Ezután vettem még észre, hogy a dobozon rajta maradt egy ragasztós tasak maradványa. Ebbe rakták az előző gépnél nekem a számlát, de itt most a dobozban volt. Gondolom az előző embernek, akinek küldték a gépet, itt volt a számla, de ezt már nem tudták teljesen leszedni, mire nekem küldték. Ugyanezt eljátszották a GLS futárszolgálat matricájával is, azt már valamivel jobban le tudták szedni, de még mindig látszik.

    Ezt a történetet leírtam nekik is (fotókkal illusztrálva), holnap reggel telefonálok is nekik, hogy a pénzem kérem vissza. Elvileg 14 napig lehetséges az elállás. Szerintetek vissza fogom kapni a pénzem? Ha igen, akkor milyen gyorsan szoktak ezek zajlani? Mert max. 30 napot írtak, de ez egy karácsonyi ajándék lett volna, így nem hiszem, hogy jövő héten visszakapnám a pénzt. Ha pedig így van, akkor tönkretették egy ember karácsonyát.

    [ Szerkesztve ]

  • Teszla_

    senior tag

    válasz asdf_ #8542 üzenetére

    A honlapjukon leírtam a dolgokat az elállás résznél, plusz két e-mailt küldtem, egyet a szerviznek, egyet pedig a szervizesnek, két külön e-mail címre. A telefonálás csak ezután lesz hétfőn.
    Bemenni sajnos nem tudok, mert budapesti cég, én pedig nyíregyházi vagyok.
    "Matrica" csak a sajátjuk volt rajta, az sértetlen volt. Ezen kívül a GLS-nek volt rajta egy "matricája", ami szintén sértetlen volt (a másik GLS-es matrica a doboz oldalán volt, nem az élén), valamint széles cellux-szal volt még az egy él lezárva.
    Egyelőre megvárom a holnapot, hogy mit mondanak, nagyon kíváncsi vagyok. De lehet, hogy még egy tértivevényes levelet írok nekik, ha nem hajlandóak visszafizetni a pénzt. Ha pedig minden kötél szakad, ügyvédhez fordulok.
    Csak attól félek, hogy rám fogják, hogy én használtam a gépet :(

    Hoppá, most írt vissza a szervizes, hogy ez egy utolsó, kiállítási példány volt. Azt írja, említette, de ez nem így van. Azt mondta, hogy már csak ebből a jobban felszereltből tud adni. Holnap elvileg hívnak és egyedi ajánlatot szeretne adni, de ha nem ezt választom, akkor visszaadják a pénzt. Na most már egyre kíváncsi vagyok mi lesz holnap.

    [ Szerkesztve ]

  • Teszla_

    senior tag

    Sziasztok!

    Májusban vettünk egy Adidas cipőt a Deichmann-ban. Erre elvileg 2 jótállás (vagy szavatosság?) van. Az egyiknek az orrán van egy fél-egy centis szakadás, ami rendeltetés szerű használat mellett keletkezett. A kérdésem az lenne, hogy itt is úgy működik, hogy fél évig a boltnak kell bizonyítania, hogy gyári hibás a cipő, utána pedig a vásárlónak? Ha bevinnénk, akkor van esély rá, hogy nem küldenek el a cipővel, hanem javítják, esetleg cserélik, vagy megengedik, hogy levásároljuk az árát?

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Attix82 #8911 üzenetére

    És cipő esetében melyik áll fenn, jótállás, vagy szavatosság? Mert a blokkra ugye nincs ráírva, a bolt meg gondolom a neki megfelelőbbet mondja, ha rákérdez az ember.

    Most néztem a Deichmann-os papíron, hogy szavatosság van rá, tehát ha nem javítják, cserélik, stb. akkor nekünk kell menni szakvéleményt kérni jó pénzért :(((

    #8911
    Ez 10e Ft felett volt, de jótállásról egy szó sem esik a tájékoztató papíron. 1 év még nem telt el a vásárlás óta, így akkor még talán reménykedhetünk, hogy nem nekünk kell bizonyítgatni. Amúgy is már ez a második ilyen cípő, ami tönkremegy, az előző 6 hónapon belül, de cseréltük ugyanolyanra, mert ez tetszett.

    [ Szerkesztve ]

  • Teszla_

    senior tag

    válasz Attix82 #8915 üzenetére

    Akkor ez jól ki van találva :(
    Megveszi az ember a drága cipőt, tönkremegy fél év után, aztán lehet kidobni...

Új hozzászólás Aktív témák