Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • randomnoob

    újonc

    Sziasztok!

    Az OFFICE SHOES-ban vásároltam egy cipőt kb 1 éve, azonban már 4. alkalommal kellett visszavinni, mivel mindig volt valamilyen hibája. Mindig pénzvisszafizetést választottam, mint opciót, ők azonban mindig javították és a múltkori alkalommal sem volt másképp.

    A vizsgálat megállapítása:
    A jegyzőkönyvön feltüntetett hiba megalapozott, ellenben a hiba a
    Ptk. 6:159. § (2.) bekezdése alapján, az aránytalan többletköltség
    elkerülése érdekében javítható a lábbeli értékének csökkenése, valamint
    jellegének megváltoztatása nélkül.

    Illetve még az emailben ez szerepel:

    Tájékoztató
    1. A nyilatkozat megállapításai kizárólag a vizsgált termékre
    vonatkoznak, a hiba tényére, jellegére, a hiba keletkezésének
    időpontjára vonatkozóan tartalmazhat megállapítást. Külön engedély
    nélkül csak teljes terjedelemben másolható.
    2. A vásárló igényével kapcsolatban: egyetlen bevizsgáló szerv sem
    rendelkezik olyan hatáskörrel, mely alapján kötelezhetné a forgalmazót
    arra, hogy javítás helyett cserélje ki a terméket, adjon árleszállítást,
    vagy fizesse vissza a vételárat.
    3. Amennyiben a fent leírtakkal nem ért egyet, jogában áll a területileg
    illetékes járási hivatalhoz, Békéltető Testülethez fordulni. A Shoebox
    Kft. nem veti magát alá a békéltető testületi döntéseknek.

    Úgy érzem ennyi hibás javítás után már illene visszafizetni a vételárat. Tudnátok ezzel kapcsolatban segíteni? Van bármi jogszabály amely többszöri hibás javítás után kötelezné erre őket?
    A neten még ezt találtam, nem tudom fel lehetne-e használni ellenük.

    Előre is köszönöm a segítséget!

Új hozzászólás Aktív témák