- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rien
senior tag
Egy pár hónapos alaplap ha megadja magát a szerviz megteheti egyáltalán, hogy felújítottat tesz bele amiről nem tájékoztatja a vásárlót a gari lapon semmi bejegyzés róla.
Majdan eme felújított csoda is bemondja az unalmast és akkor közlik vele, hogy hát az előbbi bibinél egy felújítottat kaptál és arra már nem vállalunk csak három hónap garit ami sorry letelt, holott az eredeti határidőből még bőven lenne hátra.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
rien
senior tag
válasz luciferc #3512 üzenetére
Ez egyik ismerősömmel történt a napokban. Nem tudom még a teljes sztorit csak tőmondatokban annyit amit leírtam.
De én ott ledöbbentem, hogy egy pár hónapos lap helyett egy felújított sz@rt tesznek bele és nem szólnak, elsumákolják. A többi meg a hab a tortán. Évek óta törzsvásárló, ott is szervizelteti a gépét bármi gond van vele Most is beadta majd ment érte és ez várta.
Ugye nem tudott mit tenni kész tények elé állították, ez van. Üvöltött egy sort, még max. megverhette volna az eladót de persze nem ez a megoldás, lehet ő is azt csinálta amit mondtak neki. Egy vásárlót veszítettek, nekik csak ennyi.
Tud valamit tenni? Csak a per van?----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
rien
senior tag
válasz sasa311 #3514 üzenetére
Panaszkönyv az megvolt azt lehagytam. De a panaszkönyvet csak esetleges ellenőrzés során nézik meg ugye?
Akkor még egy próbát talán megér a fogyasztóvédelemmel befenyíteni őket, hátha
Köszi!luciferc: Nincs lezárva és nem hiszem, hogy tudná bizonyítani, a gari papíron sincs róla egy sor se úgy tudom. No akkor az apeh is befigyel Köszi!
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
rien
senior tag
Köszönöm szépen mindenkinek!
Boldogan hívtam, hogy mondjam mit csináljon, erre közölte, hogy elkéstem ezt már benyelte.
Mikor elmesélte nagyon ideges volt, azt mondogatta, hogy kitkötteti a netet is, ő nem vesz alaplapot.
De munkaeszköz is neki a gép és mérgében gondolt egyet megfogta a gépet és elment egy másik boltba ahol minden alkatrészt ami az előző bolthoz kötötte még garanciálisan kiszedett a gépből és vett bele újat, a használt cuccokat meg beszámították neki.
Igaz pénzbe került neki, de ha futotta rá én megértem, nekem is volt hasonló szitum, hogy bunkók voltak garis ügyintézésnél biztos, hogy én se megyek többet abba a boltba.----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...