Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • all6atos

    tag

    Sziasztok!

    Nem sok esélyt látok a sikerre, de azért leírom az esetem.

    Vettem itt egy ilyen pendrive-ot bő két hete. Hétvégén teljesen behalt (0 MB), tegnap visszavittem, erre közlik velem, hogy pendrive és memóriakártya esetében csak 3 nap garancia van. A srác megnézte, ott is hibás volt, azt mondta nem veheti át, írjak az ügyfélszolgálatnak, majd kitalálnak valamit... (akivel egyébként gépen folyamatosan beszélt, és szóvá is tettem, amire a válasz az volt, hogy elfoglalt a rendelésekkel...)
    Kértem helyben a cserét vagy a pénzt, esetleg valami más megoldást.

    A 6 hónap szavatosságról még nem találtam egyértelmű infót, de elvileg annak minimum járnia kéne. De, a weboldalon, rendeléskor, és a számlán is 24 hónap garanica van feltűntetve, amire rá is van írva, hogy a számla a garanciajegy.

    Egy papírt sikerült kierőszakolnom:
    Nyilatkozat:
    A mai napon XY által 2012.10.23-án nálunk vásárolt A-Data s102 pro 32GB típusú (sor.szám:11450067) hibás termék átvételét és garanciális ügyintézését megtagadtuk, mivel az ilyen típusú termékre (pendrive, memóriakártya) a számlán feltűntetett 24 hónappal ellentétben 72 órás cseregaranciát vállalunk. Budapest 2012.november 14., aláírás+bélyegző

    A számla szlovák (Nowim s.r.o, Komárno), a garancia idő és hogy a számla a garanciajegy magyarul vannak rajta, továbbá egy PlazaMarketes bélyegző.(aláírás nincs...) Tehát valószínűleg a PlazaMarkettel hivatalosan nincs is kapcsolatom, bár nem tudom hol és hogy van bejelentve.

    Írtam egy levelet nekik:A 2012.10.23-án Önöknél vásárolt A-Data S102 Pro 32GB típusú pendrive-ot meghibásodás miatt a mai napon bevittem az átvételi pontjukba (1131 Budapest Reitter Ferenc utca 132. F épület), ahol a hibás termék átvételét és garanciális javítását/ügyintézését megtagadták, arra hivatkozva, hogy ezen típusú termékre csak 3 nap garanciát vállalnak, annak ellenére, hogy a számlán/garancialevélen 24 hónap teljeskörű garancia szerepel, mely rendeléskor és átvételkor is ebben a formában volt feltűntetve. Ez már jóval több, mint a vásárlók tudatos megtévesztése, és ha kell megteszem a szükséges lépéseket (fogyasztóvédelem, bíróság, stb).

    Mivel első ilyen esetem, nem tudtam a jegyzőkönyvről.
    Érdemes visszamenni és jegyzőkönyvet felvetetni? Hogy nézzen ki mi legyen benne? (Amit adtak nyilatkozatot az valószínűleg nem megfelelő.)
    Vásárlók könyvébe is írjak még bele amit akarok?
    Fogyasztóvédelem, APEH, PSZÁF, kiket és hogyan lehetne rájuk uszítani?:D.

    Az oldalukon kint van még:

    Termékgarancia:
    Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.

    A garanciális ügyintézést a PlazaMarket végzi, Önnek az esetleges hiba bejelentését cégünk felé kell megtennie:
    •A jótállási (és szavatossági) igény érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig, 9-17-ig. írásban, e-mail: info@plazamarket.hu

    Európai garancia: Egyes általunk forgalmazott termékekre Európai garancia érvényes. A garanciális feltételek minden tekintetben megegyeznek a Magyarországon érvényes jótállási feltételekkel (gyártónként eltérő).

    A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek.

    A megrendeléssel a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.

    Válaszotokat előre is thx!

    üdv,
    Feri

    u.i.: igazából azon lepődtem meg, hogy egy két hetes, egyértelműen hibás termék esetén rögtön és nyíltan elutasítanak, még csak levásárlás sincs, vagy részleges visszafizetés, vagy bármi... Ezért, ha nem nagy meló az a minimum, hogy vizsgálják át a céget és zárassák be :D.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák