- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
all6atos
tag
Sziasztok!
Nem sok esélyt látok a sikerre, de azért leírom az esetem.
Vettem itt egy ilyen pendrive-ot bő két hete. Hétvégén teljesen behalt (0 MB), tegnap visszavittem, erre közlik velem, hogy pendrive és memóriakártya esetében csak 3 nap garancia van. A srác megnézte, ott is hibás volt, azt mondta nem veheti át, írjak az ügyfélszolgálatnak, majd kitalálnak valamit... (akivel egyébként gépen folyamatosan beszélt, és szóvá is tettem, amire a válasz az volt, hogy elfoglalt a rendelésekkel...)
Kértem helyben a cserét vagy a pénzt, esetleg valami más megoldást.A 6 hónap szavatosságról még nem találtam egyértelmű infót, de elvileg annak minimum járnia kéne. De, a weboldalon, rendeléskor, és a számlán is 24 hónap garanica van feltűntetve, amire rá is van írva, hogy a számla a garanciajegy.
Egy papírt sikerült kierőszakolnom:
Nyilatkozat:
A mai napon XY által 2012.10.23-án nálunk vásárolt A-Data s102 pro 32GB típusú (sor.szám:11450067) hibás termék átvételét és garanciális ügyintézését megtagadtuk, mivel az ilyen típusú termékre (pendrive, memóriakártya) a számlán feltűntetett 24 hónappal ellentétben 72 órás cseregaranciát vállalunk. Budapest 2012.november 14., aláírás+bélyegzőA számla szlovák (Nowim s.r.o, Komárno), a garancia idő és hogy a számla a garanciajegy magyarul vannak rajta, továbbá egy PlazaMarketes bélyegző.(aláírás nincs...) Tehát valószínűleg a PlazaMarkettel hivatalosan nincs is kapcsolatom, bár nem tudom hol és hogy van bejelentve.
Írtam egy levelet nekik:A 2012.10.23-án Önöknél vásárolt A-Data S102 Pro 32GB típusú pendrive-ot meghibásodás miatt a mai napon bevittem az átvételi pontjukba (1131 Budapest Reitter Ferenc utca 132. F épület), ahol a hibás termék átvételét és garanciális javítását/ügyintézését megtagadták, arra hivatkozva, hogy ezen típusú termékre csak 3 nap garanciát vállalnak, annak ellenére, hogy a számlán/garancialevélen 24 hónap teljeskörű garancia szerepel, mely rendeléskor és átvételkor is ebben a formában volt feltűntetve. Ez már jóval több, mint a vásárlók tudatos megtévesztése, és ha kell megteszem a szükséges lépéseket (fogyasztóvédelem, bíróság, stb).
Mivel első ilyen esetem, nem tudtam a jegyzőkönyvről.
Érdemes visszamenni és jegyzőkönyvet felvetetni? Hogy nézzen ki mi legyen benne? (Amit adtak nyilatkozatot az valószínűleg nem megfelelő.)
Vásárlók könyvébe is írjak még bele amit akarok?
Fogyasztóvédelem, APEH, PSZÁF, kiket és hogyan lehetne rájuk uszítani?.Az oldalukon kint van még:
Termékgarancia:
Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.A garanciális ügyintézést a PlazaMarket végzi, Önnek az esetleges hiba bejelentését cégünk felé kell megtennie:
•A jótállási (és szavatossági) igény érvényesíthető nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig, 9-17-ig. írásban, e-mail: info@plazamarket.huEurópai garancia: Egyes általunk forgalmazott termékekre Európai garancia érvényes. A garanciális feltételek minden tekintetben megegyeznek a Magyarországon érvényes jótállási feltételekkel (gyártónként eltérő).
A honlapunkon feltüntetett árak, képek, leírások csupán tájékoztató jellegűek és nem minősülnek ajánlattételnek.
A megrendeléssel a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.
Válaszotokat előre is thx!
üdv,
Feriu.i.: igazából azon lepődtem meg, hogy egy két hetes, egyértelműen hibás termék esetén rögtön és nyíltan elutasítanak, még csak levásárlás sincs, vagy részleges visszafizetés, vagy bármi... Ezért, ha nem nagy meló az a minimum, hogy vizsgálják át a céget és zárassák be .
[ Szerkesztve ]
-
all6atos
tag
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...