Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Mégse száll ki a Meizu?
ma Egyelőre nem úgy tűnik, mintha ne maradt volna azért valamicske erőforrás az AI mellett a mobilokra is; újabb Meizu készülék tűnt fel.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
qfm
senior tag
Miért nem arra buzdítjátok hogy pereljen? Elbukja legalább a jogtalanul szerzett hasznot, és még többet is.
A korábbi hozzászólóval értek egyet, illene neki vállalni a tőle vásárló kárát. Ő garanciás terméket adott el, ami valójában nem is fedi ebben az esetben a termék garanciáját.
Szerintem nagyon rendes volt a bolt hogy a hiba ellenére is kiadta a cuccot, le a kalappal előttük, és megérdemelte a kedves vevő hogy most ez jár.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Szerintem jó lenne ha a bolt állás pontját is hallanánk a történetedről a tények tisztázása végett. Hol is vetted a tápot?
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6458 üzenetére
Ez nem tartalmazza a kérdésekre a választ, amiket kétségesnek találtál. Hogy miért nem kínálták fel a cserét, amit más kifogásolt, hogy bevizsgálásra adtad le, vagy garanciáztatásra, és még jó pár kérdést. Azokat fel kellene nekik tenni, és akkor tudnád ők mit gondolnak róla. De mivel elszigetelten vagyunk itt, esélyük sincs reagálni rá. Szerinted nem járna nekik az a jog, hogy válaszoljanak a felvetéseidre, és a kétséges dolgokra?
Lehet a végén azt mondanák hogy igazad van, és lehet azt hogy itt meg itt tévedsz valamiben. Tehát kétoldalú, de jobban láthatná mindenki. Akár azt is hogy neked volt igazad.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6461 üzenetére
Látod? Félre tettem hogy mit gondolok rólad emiatt az egészért, és így sem tetszett neked, az ami ténylegesen segíthetne is a dolgon. Pedig tényleg kapcsolatba kell velük lépned, ha bármit is akarsz, különben semmi nem fog történni. Hisz honnan is tudnák hogy bármit elcsesztek ha ki se emeled hogy mi volt az, és mondod ezt el nekik? Még ha igazad is van. De legyen, a segítséget is mellőzöm itt neked. Engem nem károsítottál meg.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
válasz Gaboo007 #6463 üzenetére
Nem írtam egy szóval sem olyat hogy valótlant írtál. Hanem azt hogy a kétséges dolgokat amiket megtudtál el kellene mondani nekik hogy reagálhassanak rá. De mondom, te döntésed.
Ha egy moderátor erre jár, törölheti amit nem ide illőnek talál a hozzászólásaim közül, nem akartam szét offolni, de nem éreztem off-nak azt, hogy keresse fel a boltot az újonnan felmerült kérdésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Én úgy tudom hogy személyes átvételnél csak akkor él az elállási jog, ha ki is fizetted neten. Mert akkor nem volt esélyed fizetés (valós vásárlás) előtt megnézni a terméket. De ha neten csak rendelési igényt adsz le, és valójában élőben veszed át, és fizeted ki, akkor lett volna rá esélyed.
Persze lehet tévedek, de szerintem értelme is így van.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
A termék működik. Az hogy alig fúj ráfogható arra hogy halk, mert manapság mindenki azért nyafog. A leírásod alapján pedig az értéke olyan nagyságrendben volt, hogy te is tudtad hogy csak egy kínai vacakot fogsz kapni. Vissza viheted hogy vizsgálják be, de nagy az esélye hogy mivel működik, rajtad verik le a bevizsgálás árát. A homáron pedig ki fognak nevetni, ha elárulod a teljes igazságot, és azt írod hogy vettél egy olcsó ilyen cuccot amit mindenki szid hogy semmire nem jó, valamint az árából is gondoltad hogy nem egy szélcsatornát veszel, és azzal a panasszal vitted vissza hogy nem úgy működik ahogy elvárnád.
Az egyetlen esélyed, ha valaki elfogadja hogy a személyes fizetés távoli vásárlás. Szerintem nem az. Vagy ha a bevizsgálás, amiből kérhetsz függetlent, bebizonyítja az igazad.
Amit (#6491) Volkov írt, nem hülyeség. Veszel egyet futárral, és beviszed mindkettőt, ha eltér a működésük. Úgy kénytelenek gariztatni. A kérdés csak hogy megér e annyit egy ilyen vacak ügy, és vajon igazad lesz e.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Ezt is írtam, csak nem olvastad gondolom:
Amit (#6491) Volkov írt, nem hülyeség. Veszel egyet futárral, és beviszed mindkettőt, ha eltér a működésük.
Úgy kénytelenek gariztatni, ha valóban hibás az eredeti termék. Ha meg nincs igazad, és nem hibás az eredeti, visszaveteted a futáros rendelést, mert az valóban távoli vásárlás.
Meg írtam azt is, hogy kérhetsz független bevizsgálást, ha valóban hiszel az igazadban.
Én amúgy olvastam olyat, hogy értékhatár van, mégpedig olyan formán hogy adott értékhatárig szavatosság, és nem garancia van. Bár a pontos árát nem árultad el a cuccnak. (erre ha rosszul emlékeznék, javítson ki valaki)
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Visszamondanátok a vásárlást, ha a webshop amiből rendelnétek (még amúgy sem szerezték be az árut), nem tartja be a hatályos szabályokat az elállási jogról? Lehet másról sem, de ennél egyértelmű. Vásárlás közben a jogszabályt linkelték be, némi keresgélés után pedig ez van a honlapjukon:
"Az elállás jogát gyakorló személyt terheli mindkét szállítási költség (oda-vissza). Valamint a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárt, sérüléseket, esetleg eredeti csomagolás hiányát a kereskedő átháríthatja a vevőre. Erről jegyzőkönyv készül a termék visszaérkezését követően. A visszaszállításról a kereskedő gondoskodik!"
Ez úgy szabálytalan ahogy van. Ide szállítást nem terhelhetnék rám ha ezzel a jogommal élnék a jövőben, eredeti csomagolást sem követelhetnék, valamint a visszaszállítást sem nekik hanem nekem kellene intéznem (gondolom ők kedvesen kiszámláznának benzin árat szállítás jogcímén).
Nem hiszem hogy szükség lenne erre a 8napos elállásra, de nem szívesen vásárolok mégse olyan helyről aki már most szabálytalanul áll ehhez, nem élhetek a jogommal ha úgy alakul, és lehet a garanciáztatáshoz is hasonlóan fognak állni ha véletlen arra kerül a sor.
Ki, mit gondol?
Ui:
Mielőtt bárki szitkozódni kezdene, itt még semmiféle kár nem ért, sem engem, sem a boltot, inkább egy elvi kérdésről van szó, hogy ha már most látom hogy szabálytalan az egész, és emiatt még később lehet belőle pórul járás, inkább keresnétek e másik boltot.
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
Sziasztok,
Vaterán egy bolt rossz áron rakott fel egy terméket. Megvásároltuk többen, most próbál minket lerázni, hogy ő nem adja oda annyiért. Lehet ilyenkor valamit tenni, vagy bebuktuk, és negatív értékelés?
Köszönöm
-
qfm
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy 8 napos visszavásárlással kapcsolatos kérdésem.
Vettem egy terméket, amely nem felelt meg az elvártnak, így szeretném visszaküldeni. A probléma az, hogy a csomagolás minősége gyenge volt, és nem lehetett felbontani anélkül hogy az egyik fül be ne szakadna (tehát csomagolás minimálisan, de láthatóan sérült, bár ez valószínűleg sok termék esetében adott bontásnál). Ilyen esetben beleköthet a webshop, vagy vissza veszik? Van olyan törvény/szabály bármi, ami leírja hogy a csomagolásnak nem kell hibátlannak lennie, csak a terméknek visszaadáskor? (termék kipróbálva lett csak, sértetlen)
A segítséget előre is köszönöm
-
qfm
senior tag
Sziasztok!
Most találtam meg ezt a topicot, nem tudtam a létéről. A következő eset fordult ma elő velem:
Elállási jogot szerettem volna igénybe venni. Cipő vásárlás, 14 napon belül van, internetről történt a rendelés. Ki lett próbálva bent, és kint egyaránt, rendeltetés szerűen (nem focira, és egyéb dolgokra, csak járásra, ülésre), és kiderült hogy nem megfelelő. A bolt nem hajlandó visszavenni, mert "utcán is lett hordva". Az elállási jogban én olyan találtam, hogy a 14 nap alatt rendeltetés szerű használatban kipróbálható, hiszen másképp nem lehet megbizonyosodni arról hogy megfelelő. Ti mit gondoltok róla?
Esetleg a fogyasztóvédelmet valamilyen számon meglehet erről kérdezni? Én is találtam hozzájuk telefonszámokat, de nem tudom melyik számon adnak ilyenben tanácsot, ha adnak, vagy mondják meg hogy a boltnak van igaza, amennyiben tévedek.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
qfm
senior tag
válasz rocket #14229 üzenetére
Én is ezt találtam idevágónak. De annyira kötötték az ebet a karóhoz, hogy inkább utánakérdeztem itt a fórumon is. Ha érték csökkentnek tekinti, akkor is fel kellett volna kínálnia, hogy mennyivel tartozom, nem pedig elzavarni, hogy a törvénye szerint (mutogatja a bolt márkás szabályzatot), nem köteles visszavenni. Mondtam, hogy a törvényt az nem írja felül, de nem érdekelte. Összesen 2* mentem ki benne a házból egyébként, egyszer hosszabb, egyszer rövidebb időre, hogy kiderüljön milyen úgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen videókártyát?
- Digitális detox a Nokiától
- Autós topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen légkondit a lakásba?
- PlayStation 5
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- DELL Latitude 5590 5501 FHD IPS 15.6 gyári magyar billentyű világító opc i5-8250u i5-9400H 8GB 256GB
- Intel QuadCore i3-8100T - SR3Y8 - 3.1 GHz - 6MB - 35W - UHD Graphics 630 - LGA1151 v2
- IBM Model M membrane (fólia) kerestetik
- Hegel H120
- Új 480GB SanDisk SSD PLUS 2,5" , és egy használt 100/100% 500GB Samsung 2,5" 870 EVO SSD