- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
2019.02.07-én vásároltunk egy Electrolux mosógépet.
2019.12.05-én bejelentettem a szervíznek, hogy valami elromlott benne,mert furcsa hangja van, már mosni sem merünk vele.
2019.12.15-én!!! kijött egy manusz,megállapította, hogy valóban rossz a mosógép és mivel drága hozzá az alkatrész, a szervízzel egyeztetnie kell, hogy cserélik e egyátalán vagy komplett msógép csere lesz.
2019.12.17-én felhívott a mannusz, hogy kicserélik az alkatrészt, de előtte indítsak már el egy üres mosást 90 fokon,hátha megjavul... és szóljak vissza.Ok.
2019.12.18-án visszaszóltam, hogy természetesen semmit sem javult a gép. A manusz mondta, hogy rendben, akkor megrendelik hozzá az alkatrészt.
2020.01.14-én bátorkodtam érdeklődni a szervíznél, hogy ugyan mikor érkezik meg a csere alkatrész.Az ügyfélszolga azt látja, hogy próbamosás az utolsó állapot... Magyaru, b..sztak megrendelni a cuccot. Beszél a szervízvezetővel és visszahív.
2020.01.15-én felhívott, hogy az alkatrész meg van rendelve,01.20-22. között meg is fog érkezni. Ehez képest a mai napig (01.29.) nem keresett senki a javítással kapcsolatban.A kérdésem az lenne, hogy ez így mennyire korrekt a szervíz részéről, hogy lassan egy 2 hónapja bejelentett hibát nem képesek elhárítani, használhatatlan a mosógépem. Mivel lassan lejár az 1 év garancia, gyanítom erre mennének, hogy kihúzzák addig és nem fogják megjavítani?
Mit tudok tenni? Fogyasztóvédelem? Köszönöm a válaszokat. IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
válasz LuckyL #21153 üzenetére
Holnap futok még egy kört telefonon,hátha. Ha nem jutok előrébb,írom a levelet!
Köszi mégegyszer a tanácsot!Csak még egy poén ami kimaradt a sztoriból:
Mikor visszahívott a ügyfélszolga,hogy meg van rendelve az alkatrész, megkérdezte, hogy be tudom e vinni a szervízbe, mert ezt lakáson nem tudják szerelni.... És hogy kerek legyen a sztori, azt mondta ez kb 1 hetet fog igénybe venni ez a javítás. Kíváncsi lennék, mi a sz@rt cserélnek benne 1 héten keresztül?![ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
válasz LuckyL #21158 üzenetére
Felhivtam a kereskedőt,aki egyből lepattintott, hogy neki a szervízeléshez semmi köze, kérdezzem erről a szervizet. Felhivtam ismét a szervizt, most várom hogy visszaszóljanak hogy mi a helyzet, de már nagyon unom ezt az egészet. Milyen érvekkel tudok előállni az üzlettel szemben, hogy ne hajtson el egyből? Mondtam neki, hogy vele állok szerződésben, de ez nem “hatotta meg”. Csak azt hajtogatta, hogy ők csak egy kereskedés, a szervizhez semmi közük, azt velük kell lerendeznem. Ha lényeges egyébként, ez online vásárlás volt, de van fizikai üzlete is a cégnek.
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
válasz LuckyL #21161 üzenetére
Felhívott a szervíz, hogy kedden tudják elvinni a mosógépet, amit nem tudtam elfogadni mert én 6-18ig dolgozom, ezért szabit nem veszek ki, továbbá a napokban fog megszületni a kislányom, így teljesen kiszámíthatatlan a jövőhetem. Megjelöltem a holnapi napot, amit abban az esetben tudnak teljesíteni ha lecipelem a kollégával a mosógépet. Természetesen ezt megtagadtam, mert szerintem nem nekem kell erről gondoskodnom, másrészt gerincsérvem van. Elmondtam hogy a jövőhéten nem érdekel hogyan de javított állapotban szeretném visszakapni, különben megteszem a megfelelő jogi lépéseket, a megfelelő helyen. A t.köm kivan mostmár ezzel a szervízzel és az egész Electrolux-al. Életem első és utolsó Electrolux terméke volt, az biztos. Persze meg sem lepődöm, hogy egy bocs még senki száját el nem hagyta...
Köszönöm mindenki segítségét![ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
Na igen,de úgy jött volna (kedden is) ha én segítek levinni. Így abban maradtunk, hogy mivel el vanak "havazva", jövőhéten felhív, hogy mikor tudnak jönni ketten,hogy lecipeljék a mosógépet, amit egyébként egy faszi hozott fel a harmadikra egy molnárkocsival...
Nyílván nekem nagyok az igényeim... Oh,mélyen tisztelt szakszervíz[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
A történet folytatódik....
A garanciával nem lesz gond, onnantól számolják,ahogy bejelntettem,szóval a 02.07.-i dátum nem fog problémát okozni. (Bár ezek után nem csodálkoznék, ha mégsem így lenne....)
DE!
Ugye múlt héten beszéltem velük és eredetileg MA akarták elvinni, de mivel dolgozom+nekem kellett volna lecipelni , ezért a mai napot lemondtam és abban maradtunk, hogy fognak keresni új időpont miatt.
Nemrég hívtak, hogy 1 órán belül ott lennének a gépért.... De mondom én dolgozom,a múlt héten le lett mondva a mai nap, a gép ki sincs kötve, az asszony otthon van, de azt se tudja mi-merre, meg amúgy is arról volt szó, hogy ma emberhiány miatt nem tud senki jönni. Hádde ketten mennénk (és röhög a telefonba), meghogy óóó én ne foglalkozzak vele, majd ők kikötik meg elpakolnak mindent az útból meg blablabla....
Najó, mondom, itt és most befejeztük!
Ma nem alakalmas és kész! Nem fog nekem senki idegen pakolászni a lakásba meg hozzábarmolni mindenhez, majd ha otthon leszek,jöhetnek! És még nekik állt feljebb...
Az biztos,hogy panaszt fogok tenni a szervíz ellen. Mert ekkora hanyag,bunkó,semmirekellő,trehány,mocsok,nemtörődöm,sz@rrágó és hazug bandával én még nem találkoztam![ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
Itt most nem konkrétan a cipelőember a baj!
Hanem, hogy világosan elmondtam a múlt héten, hogy a mai nap nem alkalmas! Amit (elvileg) rögzítettek is... (És nem is lenne ezzel van bajom,ha nem előtte szólnak 1 órával, hanem mondjuk tegnap és akkor előkészítettem volna.)
Erre mégis erősködik, hogy márpedig ő akkor is kijön és elviszi, ha kell kiköti és bútrot rak arréb,de ő ma elviszi,mert neki ez van írva az ő papírjára odairva és különben is ki vagyok én, hogy neki én megmondom....
Mindegy, részemről lezárva ez az egész téma. Nem ér annyit, hogy emiatt idegeskedjek,van jobb dolgom is!
Pl. a hamarosan megszületendő kislányommal foglalkozni[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
válasz bucihost #21174 üzenetére
Értem...Nem találtam ki semmit, egyszerűen a mai nap nem felelt meg. Szerintem lehet olyan napot találni ami mindenkinek előnyös...továbbá ha visszaolvasol, a történet 2 hónapja kezdődött, csak a szarakodás megy részükről, állandóan telefonálgatnom kellett. Írta vki, hogy 10 kg felett amig garanciás nekik kell megoldaniuk az elszállitást. Továbbá arról én nem tehetek, hogy helyszínen nem javítható, csak szervíz körülmények között, ami 3 napba fog telni elmondásuk szerint. Ha megengeded hagynpattogjak már, 2 hónapja anyósnál/mosodába vagyunk kénytelenek mosni mert a belső kommonikációjuk=0!!
[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
Páran már olvastátok a sztorimat az Electrolux szervízzel kapcsolatban. 2019.12.06.-a óta eljutottunk ma oda, hogy “javítva” visszakaptam a mosógépet. A javitás annyira sikeres volt hogy gyakorlatilag sz@rabb mint volt.
Videora vettem a hibát, elküldtem a szervíznek, illetve újra bejelentettem hogy ez így nem javítás, legyenek szívesek mihamarabb orvosolni a problémát. Ilyen esetben milyen jogokkal élhetek? Pl. megtagadhatom az újbóli javítást, főleg ha az megint 2,5 hónap lesz?
Köszi IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
Sorry ha nem a megfelelő helyen kérdezzem.
Egy webáruházat fel lehet jelenteni abban az esetben ha visszatartja a visszaküldödött termék vételárát?
Jelen esetben egy fűkasza és 19.000 Ft az összeg.
Köszi[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015
-
Frontiner
aktív tag
-
Frontiner
aktív tag
Békéltető testületnek már jelentettem 1 hete, de eddig semmilyen választ nem kaptam.Ja, Strauss szar. Gyorsan kellett vmi. És nem is egy nevenincs webáruházról beszélünk. szerszamkell.hu
Ez a közjegyzői hogy működik?
[ Szerkesztve ]
IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015